Jestem za PiS-em...

Data: 2010-11-03 09:52:14
Autor: Neko_apolityczny
Jestem za PiS-em...
....ale w wydaniu Poncyliusza, Kluzik-Rostowskiej
i ew. Migalskiego.

Nie po drodze mi z Ziobra, Macierewiczem i Kurskim. :/

Data: 2010-11-03 09:53:30
Autor: MH
Jestem za PiS-em...
...ale w wydaniu Poncyliusza, Kluzik-Rostowskiej
i ew. Migalskiego.

Nie po drodze mi z Ziobra, Macierewiczem i Kurskim. :/

=====================

To napisz co Cię tak w tym pisie kręci ...

MH

Data: 2010-11-03 10:02:20
Autor: Neko_apolityczny
Jestem za PiS-em...
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał

To napisz co Cię tak w tym pisie kręci ...

Po pierwsze w kazdej demokracji potrzebna jest
solidna opozycja, ktora bedzie patrzec rzadzacym
na rece.

Obecnie jedynie PiS moze byc taka opozycja.

To po pierwsze. Po drugie wiele rzeczy nie podoba
mi sie w PO (falszowanie rzeczywistosci, zyczeniowa
forma uprawiana polityki i tworzenie mirazy). Nie moge
pogodzic sie z tym, ze PO udawalo partie liberalna,
a ma wiecej wspolnego z PiS nizeli nam sie wydawalo.

Nie jestem w stanie zaakceptowac obecnego prezydenta.
I raczej nic z tego nie zmieni. Zaakceptowalbym prezydenta
Tuska, nie zaakceptuje Komorowskiego.

Mam duza estyme do sp Lecha Kaczynskiego i tak juz
zostanie.

Co mnie kreci w PiSie? To trudne pytanie. Obecnie
niewiele. Ale wroc do poczatku tej wypowiedzi: solidna opozycja.

Jestem rozczarowany Kaczynskim. Jestem rozczarowany jego
postepowaniem wzgledem liberalnego skrzydla.

Jestem zatrwozony tym co robi Ziobro, Macierewicz i spolka.

Czy ta odpowiedz Cie zadowala?

Data: 2010-11-03 10:19:16
Autor: dK
Jestem za PiS-em...

Użytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:iar8fu$5fk$1news.onet.pl...
[...]

Opozycja parlamentarna to także rosnąca w w siłę SLD i fartowne przy każdych wyborach PSL.
Po kolejnych wyborach prawdopodobnie nic nie dojdzie.

Jeśli PO wygra wybory za rok, co nie jest tak w 100% pewne, to alternatywą bedzie już raczej nie PiS a SLD. Bo stawiam, że wyprzedzą PiS procentowo o ile nie dojdzie do jakiś istotnych zmian personalnych w tej partii własnie w stronę Poncyliusza, czy Rostkowskiej.
Choć niewykluczone też że dojdzie do koalicji PO-SLD, albo wręcz PO-PiS(!!) Bo raczej SLD nie zaryzykuje na kojarzenie ich z PO.

dK

Data: 2010-11-03 10:27:37
Autor: Neko_apolityczny
Jestem za PiS-em...
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w

[...]

Uwazam, ze SLD to obecnie banda nieudacznikow, ktorzy nieustannie dolki pod soba
kopia.

Polacy tak szybko nie zapomna raczej Rywina, folwarku, tego syfu
ktore SLD stworzylo i ktory wymiotl SLD ze sceny politycznej.

Napieralski nie ruszy raczej tlumu. To co ruszy to 7% gora. A to za malo.
Uwazam ze SLD nie ma charyzmatycznego przywodcy.

Mowia o nowym pokoleniu, a nie towarzyszach, ktorzy maja krew na rekach,
bo o tych typkach pokroju Oleksy, Miller i tak dalej nie warto nawet mowic.

Nowe pokolenie ma Napieralskiego i Olejniczaka. Ale to troche nie teges...

Data: 2010-11-03 10:37:26
Autor: MH
Jestem za PiS-em...

Uwazam, ze SLD to obecnie banda nieudacznikow, ktorzy nieustannie dolki pod soba
kopia.

????!!!

Polacy tak szybko nie zapomna raczej Rywina, folwarku, tego syfu
ktore SLD stworzylo i ktory wymiotl SLD ze sceny politycznej.

Stara PZPR'owska ekipa będąca wówczas na górze SLD mocno się już wykruszyła.

Napieralski nie ruszy raczej tlumu. To co ruszy to 7% gora. A to za malo.
Uwazam ze SLD nie ma charyzmatycznego przywodcy.

Czas pokaże , ale chyba się mylisz.

[...]

Zobaczymy...

MH

Data: 2010-11-03 10:31:31
Autor: MH
Jestem za PiS-em...
> [...]

postepowaniem wzgledem liberalnego skrzydla.

Jestem zatrwozony tym co robi Ziobro, Macierewicz i spolka.

======================

Jak najbardziej zgadzam się Tobą , aczkolwiek co do pierwszego punktu wypowiedzi
miałbym pewne zastrzeżenia. Konieczność solidnej opozycji jest niezbędna do
prawidłowego funkcjonowania rządu i to nie podlega dyskusji.
Istotnym jest , aby była to opozycja konstruktywna , a nie destruktywna.
Owych "sztandarowych" Ziobrów , Macierewiczów, Kurskich itede jest w pisie zbyt
wielu , by można się czegokolwiek dobrego spodziewać po tym ugrupowaniu w
przyszłości. A co do ew. abdykacji prezesa , to jak na razie tylko plotki.
Osobiście sądzę podobnie jak dK , że istotną rolę jako przyszła opozycja może
odegrać SLD. Z całą pewnością byłoby więcej rozsądku i niezależność od
toruńskiej rozgłośni , która pisowi daje elektorat.

MH

Data: 2010-11-03 10:36:14
Autor: Dobrodziej
Jestem za PiS-em...

Użytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:iar7t1$3kd$1news.onet.pl...
...ale w wydaniu Poncyliusza, Kluzik-Rostowskiej
i ew. Migalskiego.

Nie po drodze mi z Ziobra, Macierewiczem i Kurskim. :/

Ja też! Czas na zmianę pokoleniową!

d.

Data: 2010-11-03 11:55:04
Autor: CeSaR
Jestem za PiS-em...
...ale w wydaniu Poncyliusza, Kluzik-Rostowskiej
i ew. Migalskiego.

Nie po drodze mi z Ziobra, Macierewiczem i Kurskim. :/

Wielu takich jest. Ja też.
I na tym polega problem PiS-u. Bo Prezes o tym wie. A dla niego oznacza to tylko jedno - koniec!!!!!
I może po prostu na takie zmiany nie pozwolić. Wtedy pozostaje rozpad, rozpierducha, kolejna kłótnia i mieszanie patykiem i tak mętnej wody.
A zanim później syf opadnie to 2 lata jak psu w doopę.

Data: 2010-11-03 15:29:21
Autor: trybun
Jestem za PiS-em...
Neko_apolityczny wrote:

...ale w wydaniu Poncyliusza, Kluzik-Rostowskiej
i ew. Migalskiego.

Nie po drodze mi z Ziobra, Macierewiczem i Kurskim. :/

Czyli gadałów, a nie ludzi czynów. Czy ty na pewno przemyślałeś swoje
sympatie?

Data: 2010-11-03 16:01:57
Autor: Krzysztof
Jestem za PiS-em...

[...]

Nie mów tego głośno - gdyby zniknął jeszcze kaczor to PO przegrałaby wybory.

K.

Data: 2010-11-03 17:10:33
Autor:
Jestem za PiS-em...
On Wed, 3 Nov 2010 09:52:14 +0100, "Neko_apolityczny"
<miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

...ale w wydaniu Poncyliusza, Kluzik-Rostowskiej
i ew. Migalskiego.

Nie po drodze mi z Ziobra, Macierewiczem i Kurskim. :/

 od zawsze twierdzilem, ze prezes PiS szkodzi tej partii i Polsce.

Jestem za PiS-em...