Jestem za PiS-em...

Data: 2010-11-03 11:55:04
Autor: CeSaR
Jestem za PiS-em...
...ale w wydaniu Poncyliusza, Kluzik-Rostowskiej
i ew. Migalskiego.

Nie po drodze mi z Ziobra, Macierewiczem i Kurskim. :/

Wielu takich jest. Ja też.
I na tym polega problem PiS-u. Bo Prezes o tym wie. A dla niego oznacza to tylko jedno - koniec!!!!!
I może po prostu na takie zmiany nie pozwolić. Wtedy pozostaje rozpad, rozpierducha, kolejna kłótnia i mieszanie patykiem i tak mętnej wody.
A zanim później syf opadnie to 2 lata jak psu w doopę.

Jestem za PiS-em...