Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.

Data: 2010-05-05 12:03:52
Autor: azot
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
Po 1945 roku w Polsce nie wolno było mówić, ze Polaków w Katyniu wymordowali Rosjanie. Oficjalna wersja kazała twierdzic , ze to Niemcy. Kto mówił inaczej, szedł do paki. Rosjanie, którzy w 1943 zeznawali przed komisja Czerwonego Krzyża, zostali po powrocie wojsk radzieckich wymordowani co do jednego. Nie wolno był nawet przypuszczać, ze mogli to zrobiś ruscy.
 W 1980 roku Badylak podpalił sie na rynku krakowskim z przyczepiona tabliczką "Za Katyń". Ówczesna gazeta wyborcza (czytaj: cała prasa reżimowa) napisała, ze to jakiś psychicznie chory podpalił się bo mu się cos w głowie popierdoliło.

Teraz jest to samo. Ktokolwiek tylko weźmie pod uwagę możliwość zamachu, to jest od razu psychicznym , albo zacietrzewionym, jebniętym  pisowcem. A gdzie myślenie "polską racja stanu"?
  Jak napisał jeden z publicystów: "Większość Polaków nie rozpoznałaby polskiej racji stanu nawet gdyby ta podpełzła znienacka od tyłu i ugryzła ich w tyłek."
   Dla nich polska racją stanu  polską racja stanu jest racja GóWna I Tusk Vision Network.

azot

Data: 2010-05-05 03:17:16
Autor: Grzegorz Z.
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
   Dla nich polska racją stanu  polską racja stanu jest racja GóWna I Tusk
Vision Network.

Chyba dla was.

Co włączę psp to widzę jak pisowska sitwa co rano relacjonuje wyraz
twarzy Olejnik i jej rozmówców.

Data: 2010-05-05 03:45:13
Autor: Leszczur
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
On 5 Maj, 12:18, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Gdzie waluta EUR obiecana przez PiS do 2009 roku?
Dlaczego PiS nie wprowadzil Polski do ERM2 w 2006-2007?

Sprawdz jakie są warunki do przystąpienia do strefy euro i przestan
pieprzyc.

PiS nie moze juz rzadzic, bo do konca zniszcza Polske tym rozgrzebywaniem
historii.

Powiedzmy, ze historia nie musi byc na pierwszym miejscu.

Zaczekajmy az wszystko sie oficjalnie wyjasni.
Od 1980 czekamy 30 lat na godne zarobki dla nauczycieli.
Od 2005 czekamy na mozliwosc zarabiania godnie w twardej walucie EUR.

Ale to, ze bedziesz zarabial w twardej walucie wcale nie znaczy, ze
bedzie cie na wiecej stac.
Najwyzej tyle, ze wyjezdzajac za granice nie bedziesz musial isc do
kantoru.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 04:03:10
Autor: Leszczur
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
On 5 Maj, 12:48, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Slowacja, mniejszy kraj, bez dostepu do morza ma juz walute EUR.
W 2009 PKB per capita w USD
w Slowacji wzrosl srednio o 6%

Aha. A o ile wzrosły ceny? I nie patrz tylko na Słowację, ale na inne
kraje strefy euro również.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 04:37:34
Autor: Leszczur
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
On 5 Maj, 13:23, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:0c7b2756-e407-459a-9544-0cb549cdbf01p2g2000yqh.googlegroups.com...

> Aha. A o ile wzrosły ceny?

W Slowacji nie wzrosly prawie wcale.
Mechanizm wprowadzania EUR zabrania gwaltownego podwyzszania cen.

A we Włoszech, Irlandii i Niemczech jak najbardziej. Podnoszenie cen
jest procesem stopniowym - nie dzieje sie z dnia na dzien.

W Polsce szlag niech trafi ten wzrost cen paliw i energii w ostatnich latach.

Taaa - bo gdyby było euro to by nie mogly wzrosnąć. Przestań.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 05:10:58
Autor: Leszczur
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
On 5 Maj, 13:58, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:d910298a-6acf-4281-8329-8c3dd0a3a8a7e35g2000yqm.googlegroups.com...

> Taaa - bo gdyby było euro to by nie mogly wzrosnąć. Przestań.

Tu nie ma co przestawac tylko trzeba przeczytac nowe przepisy Unii na temat
wprowadzania EUR
na ile lat ceny musza byc zamrozone.
Milej lektury!

Przeczytam wtedy gdy ty przeczytasz warunki jakie trzeba spełnić, żeby
w ogóle myśleć o wprowadzeniu wspólnej waluty.
Zyczę oświecającej lektury.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 17:05:48
Autor: cirrus
wrote:
[...]

# Wzrost gospodarczy w Polsce wyniesie w tym roku 2,7 proc. PKB i obok Słowacji będzie największy w UE. #
Ze strony:
http://tiny.pl/htq49

--
stevep

Data: 2010-05-05 12:15:25
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-05 12:03, azot pisze:
Teraz jest to samo. Ktokolwiek tylko weźmie pod uwagę możliwość zamachu, to
jest od razu psychicznym , albo zacietrzewionym, jebniętym  pisowcem. A
gdzie myślenie "polską racja stanu"?

branie pod uwage takiej mozliwosci a mowienie o tym jako fakt lub bardzo prawdopodne wydarzenie to sa dwie rozne rzeczy.

--
the_foe

Data: 2010-05-05 12:17:19
Autor: boukun

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrfq8$mds$1news.task.gda.pl...
Po 1945 roku w Polsce nie wolno było mówić, ze Polaków w Katyniu wymordowali Rosjanie.

Ja się urodziłem w 1961 roku i od kiedy moja pamięć sięga, zawsze się mówiło swobodnie, że mordu w Katyniu dokonało NKWD...

boukun

Data: 2010-05-05 12:23:05
Autor: azot

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrrgo2$qij$1mx1.internetia.pl...

[...]

 W domu czy w telewizorze? Bo to różnica.
Mój pesel zaczyna sie na 58.

azot

Data: 2010-05-05 12:25:52
Autor: boukun

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrgu9$opg$1news.task.gda.pl...

[...]

W szkole na pewno, w pracy i na podwórku, w domach też...

boukun

Data: 2010-05-05 12:30:55
Autor: azot

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrrh82$ql9$1mx1.internetia.pl...

[...]

A prasa i telewizja?
Migasz się. Nie odpowiedziałes na pytanie. Odwagi.

azot

Data: 2010-05-05 17:24:44
Autor: boukun

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrhcv$pne$1news.task.gda.pl...

[...]

A dlaczego wymagasz tego od prasy i telewizji? Na chuj to komu potrzebne? Ptasie radio ma większą moc oddziaływania niż media reżimowe...

boukun

Data: 2010-05-05 15:14:42
Autor: raff
azot pisze:
[...]

W rzezni. Ze swinkami sobie gadal.

R.

Data: 2010-05-05 12:38:33
Autor: jadrys
[...]

Bzdura wyssana z palca..  W PRL-u wszyscy o tym mówili.

Data: 2010-05-05 12:57:56
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   Oglądałem wielotomową Encyklopedia Wojskowości w latach 80 nie było
   w niej w ogóle hasła Katyń. We wcześniejszej encyklopedii
   Powszechnej z 57r było hasło z informacją, że zbrodnie
   popełnili Niemcy.

Data: 2010-05-05 13:03:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 12:57, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Mam na myśli mowę ludzi na ulicach, tramwajach, w kolejkach itd. Nikt o tym nie szeptał rozmówcy na ucho.

Data: 2010-05-05 13:20:58
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

   Na studiach w 60 latach o tym mówiono na wykładach z Polityki była
   to więc informacja powszechnie znana lecz w masowych środkach informacji
   nie nagłaśniana.

Data: 2010-05-05 21:44:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 13:20, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

Z pewnością, nie pamiętam co prawda lat 60-tych, ale skoro o tym sie mówiło w 70-tych i 80-tych, to w 60-tych nie mogło być inaczej.

Data: 2010-05-05 16:58:33
Autor: cirrus
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Raczej wogóle nikt o tym wolał nie szeptać.

--
stevep

Data: 2010-05-05 21:43:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 16:58, cirrus pisze:

Użytkownik jadrys napisał:

[...]

Z przykrością zauważam że posuwasz się nawet do negowania oczywistych faktów..

Data: 2010-05-05 13:02:51
Autor: azot

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrrhuh$e21$1news.onet.pl...
[...]

Oficjalnie? W TV? W trybunie, w gazecie krakowskiej? A może kurwa  w misiu albo świerszczyku?
Puknij sie w łeb.

azot

Data: 2010-05-05 13:06:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 13:02, azot pisze:
[...]

Tylko proszę bez takich słów.. Prawdy krzykiem nie zagłuszysz. Mówię o rozmowach ludzi a nie o publikacjach w mediach na ten temat.

Data: 2010-05-05 18:23:46
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrj8r$ta0$1news.task.gda.pl...

[...]

Sam się puknij.
Gomółka mówił o tym na spotkaniach i tłumaczył, że nagłaśnianie tego faktu nie jest zgodne z polską racją stanu.
Dlatego nie nagłaśniano tego w TV i innych  mediach (dziennikarze nie mieli płcone od wierszówki, jak teraz) :).
Pewnie jesteś młody i głupi, wychowany na Fakcie i Supoerekspresie, gdzie każde gówno którym rzuci jeden polityk w drugiego od razu ląduje na pierwszej stronie.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-05-05 13:09:47
Autor: azot
[...]

A teraz wg GóWna nawet trudnych pytań w temacie katastrofy zadawac nie wolno. Kto ma wątpliwości, jest oszołomem.
O tym, które pytania są właściwe , decyduje Michnik i Wajda. Wiesz co to był Front Jedności Narodu?
Pewnie nie wiesz. Wygooglaj sobie.

azot

Data: 2010-05-05 13:18:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 13:09, azot pisze:
[...]

Bo teraz mamy w Polsce cenzurę. Nie ma wolności słowa. Np. za negowanie tego co ustalił IPN grozi do 2 lat więzienia. Niedawno ktoś tu na psp podał link do opisu tej ustawy. Czegoś takiego w PRL-u na pewno nie było. I Michnik i Wajda nie maja nic wspólnego z tą ustawą.

Słyszałem o froncie jedności narodowej.  Nie wygoogluję,  przynajmniej dzisiaj - net u mnie "leży".

Data: 2010-05-05 17:00:09
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrrk70$kh9$1news.onet.pl...
[...]

Jaka to cenzura, która pozwala ci się modlić do mordercow typu Che?

--
stevep

Data: 2010-05-05 21:48:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 17:00, cirrus pisze:
[...]

Taka jak ta ustawa którą niedawno zamieścił na psp raff.  Gdyby Che był mordercą faktycznie, to rzeczywiście już mógłbym być za kratkami.. Jednak  mordercą to On jest tylko na stronach Wikipedii itp. tubach kapitalistycznej propagandy.

Data: 2010-05-05 13:56:49
Autor: cyc
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Owszem mowili wszyscy , byla to tajemnica poliszynela . Publicznie jednak w srodkach przekazu na ten temat nic sie nie mowilo . Temat byl tabu !.

cyc

Data: 2010-05-05 21:50:19
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 13:56, cyc pisze:
[...]

Ja piszę o prywatnych rozmowach Polaków..

Data: 2010-05-05 16:57:46
Autor: cirrus
[...]

Aleś ty upierdliwy, podałem ci już tyle przykladów, a ty uparty jak osiol.

--
stevep

Data: 2010-05-05 21:51:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 16:57, cirrus pisze:
[...]

Najlepszym przykładem jest to że ja żyłem w PRL-u i znam to z autopsji

Data: 2010-05-05 13:54:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"azot" <afriko@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

  Nie wiem, czy jestes PiS-owcem, lecz jedno wiem:
  Piszesz prawde.

  AR

Data: 2010-05-05 18:31:36
Autor: u2
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
W dniu 2010-05-05 12:03, azot pisze:
Dla nich polska racjÂą stanu  polskÂą racja stanu jest racja GĂłWna I Tusk Vision Network.

Szczerze pisząc w latach 90-tych daleko było mi do polityki. Pamiętając
"wyczyny" niedoszłego marszała Jeruzela, który wypowiedział wojnę z
własnym narodem cieszyłem się, że komuna wreszcie zdechła. Jednak po
ostatnich "wyczynach" GWna oraz Pluska nie mogę milczeć i pozostawać
dalej biernym obserwatorem.

Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.