Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.

Data: 2010-05-05 12:17:19
Autor: boukun
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrfq8$mds$1news.task.gda.pl...
Po 1945 roku w Polsce nie wolno było mówić, ze Polaków w Katyniu wymordowali Rosjanie.

Ja się urodziłem w 1961 roku i od kiedy moja pamięć sięga, zawsze się mówiło swobodnie, że mordu w Katyniu dokonało NKWD...

boukun

Data: 2010-05-05 12:23:05
Autor: azot

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrrgo2$qij$1mx1.internetia.pl...

[...]

 W domu czy w telewizorze? Bo to różnica.
Mój pesel zaczyna sie na 58.

azot

Data: 2010-05-05 12:25:52
Autor: boukun

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrgu9$opg$1news.task.gda.pl...

[...]

W szkole na pewno, w pracy i na podwórku, w domach też...

boukun

Data: 2010-05-05 12:30:55
Autor: azot

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrrh82$ql9$1mx1.internetia.pl...

[...]

A prasa i telewizja?
Migasz się. Nie odpowiedziałes na pytanie. Odwagi.

azot

Data: 2010-05-05 17:24:44
Autor: boukun

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrhcv$pne$1news.task.gda.pl...

[...]

A dlaczego wymagasz tego od prasy i telewizji? Na chuj to komu potrzebne? Ptasie radio ma większą moc oddziaływania niż media reżimowe...

boukun

Data: 2010-05-05 15:14:42
Autor: raff
azot pisze:
[...]

W rzezni. Ze swinkami sobie gadal.

R.

Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.