Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.

Data: 2010-05-05 03:45:13
Autor: Leszczur
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
On 5 Maj, 12:18, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Gdzie waluta EUR obiecana przez PiS do 2009 roku?
Dlaczego PiS nie wprowadzil Polski do ERM2 w 2006-2007?

Sprawdz jakie są warunki do przystąpienia do strefy euro i przestan
pieprzyc.

PiS nie moze juz rzadzic, bo do konca zniszcza Polske tym rozgrzebywaniem
historii.

Powiedzmy, ze historia nie musi byc na pierwszym miejscu.

Zaczekajmy az wszystko sie oficjalnie wyjasni.
Od 1980 czekamy 30 lat na godne zarobki dla nauczycieli.
Od 2005 czekamy na mozliwosc zarabiania godnie w twardej walucie EUR.

Ale to, ze bedziesz zarabial w twardej walucie wcale nie znaczy, ze
bedzie cie na wiecej stac.
Najwyzej tyle, ze wyjezdzajac za granice nie bedziesz musial isc do
kantoru.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 04:03:10
Autor: Leszczur
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
On 5 Maj, 12:48, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Slowacja, mniejszy kraj, bez dostepu do morza ma juz walute EUR.
W 2009 PKB per capita w USD
w Slowacji wzrosl srednio o 6%

Aha. A o ile wzrosły ceny? I nie patrz tylko na Słowację, ale na inne
kraje strefy euro również.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 04:37:34
Autor: Leszczur
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
On 5 Maj, 13:23, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:0c7b2756-e407-459a-9544-0cb549cdbf01p2g2000yqh.googlegroups.com...

> Aha. A o ile wzrosły ceny?

W Slowacji nie wzrosly prawie wcale.
Mechanizm wprowadzania EUR zabrania gwaltownego podwyzszania cen.

A we Włoszech, Irlandii i Niemczech jak najbardziej. Podnoszenie cen
jest procesem stopniowym - nie dzieje sie z dnia na dzien.

W Polsce szlag niech trafi ten wzrost cen paliw i energii w ostatnich latach.

Taaa - bo gdyby było euro to by nie mogly wzrosnąć. Przestań.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 05:10:58
Autor: Leszczur
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.
On 5 Maj, 13:58, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:d910298a-6acf-4281-8329-8c3dd0a3a8a7e35g2000yqm.googlegroups.com...

> Taaa - bo gdyby było euro to by nie mogly wzrosnąć. Przestań.

Tu nie ma co przestawac tylko trzeba przeczytac nowe przepisy Unii na temat
wprowadzania EUR
na ile lat ceny musza byc zamrozone.
Milej lektury!

Przeczytam wtedy gdy ty przeczytasz warunki jakie trzeba spełnić, żeby
w ogóle myśleć o wprowadzeniu wspólnej waluty.
Zyczę oświecającej lektury.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 17:05:48
Autor: cirrus
wrote:
[...]

# Wzrost gospodarczy w Polsce wyniesie w tym roku 2,7 proc. PKB i obok Słowacji będzie największy w UE. #
Ze strony:
http://tiny.pl/htq49

--
stevep

Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.