Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.

Data: 2010-05-05 13:54:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.

"azot" <afriko@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
Po 1945 roku w Polsce nie wolno było mówić, ze Polaków w Katyniu
wymordowali
Rosjanie. Oficjalna wersja kazała twierdzic , ze to Niemcy. Kto mówił
inaczej, szedł do paki. Rosjanie, którzy w 1943 zeznawali przed komisja
Czerwonego Krzyża, zostali po powrocie wojsk radzieckich wymordowani co do
jednego. Nie wolno był nawet przypuszczać, ze mogli to zrobiś ruscy.
 W 1980 roku Badylak podpalił sie na rynku krakowskim z przyczepiona
tabliczką "Za Katyń". Ówczesna gazeta wyborcza (czytaj: cała prasa
reżimowa)
napisała, ze to jakiś psychicznie chory podpalił się bo mu się cos w
głowie
popierdoliło.

Teraz jest to samo. Ktokolwiek tylko weźmie pod uwagę możliwość zamachu,
jest od razu psychicznym , albo zacietrzewionym, jebniętym  pisowcem. A
gdzie myślenie "polską racja stanu"?
  Jak napisał jeden z publicystów: "Większość Polaków nie rozpoznałaby
polskiej racji stanu nawet gdyby ta podpełzła znienacka od tyłu i ugryzła
ich w tyłek."
   Dla nich polska racją stanu  polską racja stanu jest racja GóWna I Tusk
Vision Network.

azot

  Nie wiem, czy jestes PiS-owcem, lecz jedno wiem:
  Piszesz prawde.

  AR

Jestem zacietrzewionym, jebniętym PISowcem.