Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone

Data: 2010-03-05 22:01:01
Autor: Jan Strybyszewski
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Nie jestem ortodoksem i powiem jasno HTC HD2 jest jedynym urzadzeniem z Windows Mobile ktore działa na tyle dobrze i jest na tyle szybkie ze moglbym go uzywac.  Przy okazji prezentuje My Phone zarowno od strony telefonu jak i internetu. "Lokalizacja zgubionego telefonu dziala"

A test tutaj
http://www.youtube.com/watch?v=IYoUPliwTy0

Data: 2010-03-06 15:05:54
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

jak zwykle dobra robota, (przynajmiej dostateczna, ale duze brawa za chęci).
JEdnak nie dzwoń do Magdaleny W. tylko do jana kowalskiego, albo johna doe.
czy MS My Phone zadziała na zwykłym WM6?

ToMasz

Data: 2010-03-06 15:24:00
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

A co ty chcesz od Magdaleny Wojcik :) ładniejsza od Kowalskiego.

Tak zgodnie z opisem dziala tez na WM6.1
Wystarczy z telefonu wejsc na http://myphone.microsoft.com/install

a dokladnie tutaj

http://mobile.microsoft.com/myphone/pl-pl/waperror.mspx

Ale tylko na "ekrany dotykowe z piórem" :)

Nie bedzie dzialac gdy ktos ma skonfigurowane MS Exchange co oczywiste.

Data: 2010-03-06 16:32:01
Autor: ToMasz
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone

a dokladnie tutaj

http://mobile.microsoft.com/myphone/pl-pl/waperror.mspx

Ale tylko na "ekrany dotykowe z piórem" :)

udało mi się uruchomić MyPhone na i780. ma "rysik" ale nie ruszany od
nowości, jakoś nie lubie go wyjmować i wkładać. ma też dotyk ale go nie
dotykam, mało przyjemny w dotyku.
:)
ToMasz

Data: 2010-03-06 22:56:08
Autor: Janeo
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Nie wiem o co chodzi w tym chwaleniu, że HTC HD2 ma taki 'fajny'
gigantyczny ekran.
Pochwała należałaby się wówczas, gdyby szerokość ekranu wynosiła 6 cm,
a samego telefonu 4 cm. Byłoby cos nowego.

Data: 2010-03-07 13:42:00
Autor: Jan Strybyszewski
Janeo pisze:
Nie wiem o co chodzi w tym chwaleniu, że HTC HD2 ma taki 'fajny'
gigantyczny ekran.
Pochwała należałaby się wówczas, gdyby szerokość ekranu wynosiła 6 cm,
a samego telefonu 4 cm. Byłoby cos nowego.

Ekan w HD jest fajny bo to pierwszy i ostatni WIndows Mobile ktory jest "palcowaty". Microsoft nie mogl zrobic interfejsu to HTC zrobilo wiekszy ekran :) by ikonki byly takie duze jak powinny

Data: 2010-03-07 22:32:17
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Rzuciłbyś sięlinkiem do stronki robiącej aplikacje na zamówienie do Androida?

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2010-03-08 14:30:23
Autor: Jeremiasz
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
http://mobile.microsoft.com/myphone/pl-pl/waperror.mspx

Ale tylko na "ekrany dotykowe z piórem" :)

Używałem na HTC S710, HTC S740 - bez ekranów dotykowych - działa.

Pozdr;

Data: 2010-03-08 10:39:17
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmrred$jen$1news.onet.pl:

Nie jestem ortodoksem i powiem jasno HTC HD2 jest jedynym urzadzeniem z Windows Mobile ktore działa na tyle dobrze i jest na tyle szybkie ze

Z Windows Mobile! Halo! Windows! A gdzie że do niczego i reszta wiadra pomyj0?

Bo windows Mobile widac dziala dobfrze dopiero z 1GHz prockiem i 4,3cala ekranem proste ?

Data: 2010-03-08 14:20:46
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hn2gsc$dje$1news.onet.pl:

Adramelech pisze:
[...]

To może teraz przypomnij nam jakies były wczesniej twoje argumenty  na badziewność WM?

A potem porównaj prędkośc działania THD2 z Omnią i900 którą testowałes. Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-09 07:35:14
Autor: Jan Strybyszewski

Adramelech pisze:
[...]

a) Toporne UI (Sense nie jest czescia WM)
b) Brak kontroli jadra nad aplikacja wczoraj zawiesilem HD2 podmieniajac   jedna dllke.
c) obsluga wciskany ekranow (poza HD2) Podczas gdy konkurencja ma tylko te pojemnosciowe (poza Tattoo)

Na koniec, WM6.5 jest martwy nikt dzis nie kupi topoqwego telefonu z WM6.5 ktory bedzie porzucony za pol roku (juz Adobe powiedzialo ze flasha na Wm6.5 nie bedzie)

Data: 2010-03-09 08:03:44
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hn4qfj$vc7$1news.onet.pl:

Adramelech pisze:
[...]

A jakie to ma znaczenie? Po czym poznajeszcze co jest a co nie jest? Kupujesz telefon i od razu leciesz po dokumentacje m$ by sprawdzić co jest a co nie jest? Bez sensu argument. Na tym polega idea urządzeń z systemem operacyjnym, że masz system na który mozesz sobie instalować aplikacje jakie chcesz. I nic nikogo nie obchodzi co jest cześcią systemu, a co sobie zainstalował użytkownik czy producent. Podoba ci się Sense, instalujesz sobie sense. Wolisz tytynium, używasz go. A może Samsung today? Albo SPB Mobile Shell? Albo PiontUI? A może chcesz by interfejs twojego urządzenie wyglądał jak ten z iphona? Masz takie zboczenie, nie ma sprawy. Po to masz system by sobie instalować takie aplikacje jakie chcesz.
Przyjrzyj się HD2. Ile tam masz ingerencji w system. Zainstaluj sobie SDK WM to sobie obejrzysz jak wygląda czysty WM.
W i8000 samsung poszedł jeszcze dalej, możesz sobie ustawić tak konfiguracje że gołego WM w ogóle nie zobaczysz. Albo możesz wyłączyc to co chcesz i zostawić taką część jaka ci pasuje. Wiec pisanie co jest cześcią a co nie jest cześcią systemu jest pozbawione sensu.

b) Brak kontroli jadra nad aplikacja wczoraj zawiesilem HD2 podmieniajac
  jedna dllke.

Dodaj jeszcze że dokonałes to za pomocą specjalnego oprogramowania. Albo za pomocą TC lub Resco explorera. Standardowy menadżer plików z WM na to nie pozwoli. Wiec musiałes się pogimnastykować by to zrobic. O ile pamiętam trzeba jeszcze zainstalować skdcert.cab by dostać się do plików systemowych.

Takiej samej gimnastyki wymaga zawiesznie androida czy iphona. Też trzeba coś zrobić by dostać się do plików systemowych.

c) obsluga wciskany ekranow (poza HD2) Podczas gdy konkurencja ma tylko te pojemnosciowe (poza Tattoo)

Dyskusja nad wyzszością ekranu pojemnościowego nad rezystancyjnym jest czysto akademicka. Jeden i drugi ma swoje wady i zalety. Gdyby był słaba panienką totalnie bez siły w palcach delikatne muśniecia pojemnościowego robiły by na mnie wrażenie. Ale dla mnie te dwa typy ekranów mają taką samą czułośc. Bo w taki sam sposób dotykam ekran pojemnościowy jak i rezystancyjny.
Ale do sedna. Obsługa ekranów rezystancyjnych nie jest cechą WM. Po prostu takie ekrany sa najczęsciej montowane w urządzeniach z WM, wiec system jej obłsuguje. Obsługuje też pojemnościowe jak sam wiesz. Wiec znowu bez sensu jest twierdzenie o badziewności WM, bo potrafi obsługiwać ekrany pojemnosciowe i rezystancyjne.

Na koniec, WM6.5 jest martwy nikt dzis nie kupi topoqwego telefonu z WM6.5

Jakość się sprzedają. Vobis sprzedaje więcej HD2 niż nokii.

ktory bedzie porzucony za pol roku (juz Adobe powiedzialo ze flasha na Wm6.5 nie bedzie)

Może dlatego że flash na WM6 jest już od dawna?

Sam wiec widzisz że twoja niechęć do WM jest czysto irracjonalna i pozbawiona sensownych argumentów.
Przypomne ci jeszcze jak niedawno bulwersowałeś się że nie potrafisz obsługiwać menadżera zadań;))))

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-09 14:24:45
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

[...]

Nie mowimy o urzadzeniach tylko o systemach operacyjnych.

Podoba ci się Sense, instalujesz sobie sense.

Legalnie na sprzecie nie od HTC ?

Wolisz tytynium, używasz go. A może Samsung today? Albo SPB Mobile Shell?

SPB kosztuje 29USD kupa forsy jak na telefon za zlotowke.
A reszta jest ograniczona do producenta,

Przyjrzyj się HD2. Ile tam masz ingerencji w system. Zainstaluj sobie SDK WM to sobie obejrzysz jak wygląda czysty WM.

Owszem sporo stad wniosek WM jest tak do bani ze HTC musialo wymienic wszystko od Kontaktow po Wiadomosci z calym UI.

[...]

Nie jest, UI jest uzaleznione od producenta.  Jak myslisz dlaczego WP7 na kazdym urzadzeniu ma wygladac tak samo.

[...]

File Explorer bedacy czescia WM6.5 pozwolil mi w katalogu aplikacji zrobic taki myk. APlikacja wywalila sie wieszajac cale urzadzenie.
Nie sa to pliki systemowe. Aplikacja MOZE zawiesic cale urzadzenie.

[...]

I pewnie dlatego wszyscy wybieraja i chwala HD2 za ekran :)  Mozesz sie dasac i uwazac iz wciskane ekrany sa fajne ale rynek sadzi inaczej.

Ale dla mnie te dwa typy ekranów mają taką samą czułośc. Bo w taki sam sposób dotykam ekran pojemnościowy jak i rezystancyjny.

Pojemnosciowy ma szklo, rezystancyjny nie (trwalosc i przejrzystosc) Tego nie przeskoczysz.

Ale do sedna. Obsługa ekranów rezystancyjnych nie jest cechą WM. Po prostu takie ekrany sa najczęsciej montowane w urządzeniach z WM, wiec system jej obłsuguje. Obsługuje też pojemnościowe jak sam wiesz.

Od wersji 6.5 owszem. Tyle ze UI musi byc dostosowane w HD2 zalatwiono to wielkim ekranem a wiec duzymi polami dotykowymi.

Na koniec, WM6.5 jest martwy nikt dzis nie kupi topoqwego telefonu z WM6.5

Jakość się sprzedają. Vobis sprzedaje więcej HD2 niż nokii.

Vobis.... pewnei sprzedal 15szt HD2 :)  Pozatym uwazam ze sprzedaz WM6.5 w topowym telefonach bedzie siadac gdy "kowalski" dowie sie o WP7.

ktory bedzie porzucony za pol roku (juz Adobe powiedzialo ze flasha na Wm6.5 nie bedzie)

Może dlatego że flash na WM6 jest już od dawna?

Tylko nie dziala ?  Adobe chyba wie lepiej piszac o nieobecnosci 10.1

Sam wiec widzisz że twoja niechęć do WM jest czysto irracjonalna i pozbawiona sensownych argumentów.
Przypomne ci jeszcze jak niedawno bulwersowałeś się że nie potrafisz obsługiwać menadżera zadań;))))

A wlasnie WM6.5 wogole nie potrafi zarzadzac pamiecia zamulajac dramatycznie filmy polecam moja druga czesc testu

http://www.youtube.com/watch?v=NlPEUkeixXk

Data: 2010-03-09 20:31:03
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
A wlasnie WM6.5 wogole nie potrafi zarzadzac pamiecia zamulajac dramatycznie filmy polecam moja druga czesc testu

http://www.youtube.com/watch?v=NlPEUkeixXk

A ja  pytanie z innej beczki; ile Tobie płacą te kwazi-gwiazdki za wyświetlanie ich w Twoich kontaktach na tym wideo? Ewentualnie ile Ty im płacisz za możliwość posiadania ich w kontaktach (niekoniecznie z prawdziwymi numerami kontaktowymi)?

Data: 2010-03-09 22:31:26
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=NlPEUkeixXk

Po obejrzeniu video, nasuwa mi sie taki wniosek:

Jan Strybyszewski nigdy nie posiadał porządnej klasy telefonu; mam na myśli tutaj najwyższą półkę. Dostając w łapki HD2 podniecił się i zapomniał, że używa on WM, którego tak JS nie cierpi. Zaraz się okaże, że HD2 to najlepszy telefon pod słońcem, tylko dlatego, że akurat JS miał go w łapkach.

Niechże kolega z dziennikarskimi zapędami potestuje sobie inne porządne telefony to może nawet zobaczy światełko w tunelu i przestanie tak wszystkich dookoła besztać.

Data: 2010-03-10 09:39:48
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Pokaz mi inny telefon z WM i ekranem pojemnosciowym w polskiej dystrybucji. I nie troluj wiecej. Jakbys sluchal uwazanie najwieksza wada HD jest WM, tyle co zakryli ci od HTC pomaga na pewne wady ale .... brak ustawiania ikon w menu start czy zawieszenie sie systemu to porazka.

Niechże kolega z dziennikarskimi zapędami potestuje sobie inne porządne telefony to może nawet zobaczy światełko w tunelu i przestanie tak wszystkich dookoła besztać.

Ktore inne ?  Konkretnie prosze.

Data: 2010-03-10 09:37:10
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

A to TYLKO WM może mieć telefony z wysokiej półki? Z Androidem to już nie ma urządzeń wyższej i niższej klasy? A bez otwartego systemu nie ma urządzeń wysokiej klasy?

Niechże kolega z dziennikarskimi zapędami potestuje sobie inne porządne telefony to może nawet zobaczy światełko w tunelu i przestanie tak wszystkich dookoła besztać.

Ktore inne ?  Konkretnie prosze.

Milestone itp., itd. mnóstwo jest modeli telefonów, które tu mógłbym wymieniać, ale obaj wiemy, że one są.

Data: 2010-03-10 11:44:54
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

[...]

Alez przeciez o tym pisze,  wiekszosc Androidów ma ekrany pojemnosciowe
sam system jest interesujacy i ma braki wieku dzieciecego i wynikajace z bezpieczenstwa (aplikacje w piaskownicy)

Milestone itp., itd. mnóstwo jest modeli telefonów, które tu mógłbym wymieniać, ale obaj wiemy, że one są.

Oczywiscie ze Android jest konkurentem WM bo oferuje
a) rozne UI
b) mozliwosc grzebania
c) elastycznosc
d) bezpiecznstwo (aplikacja nigdy nie zabije jadra systemu)

Ale Android nie jest konkurentem iPhona a WM wlasnie.
Ma stawiam orzechy ze wiecej jak 50% obecnych posiadaczy WM wybierze Androida ZAMIAST WP7 ktore nie bedzie oferowac mozliwosci grzebania.

Data: 2010-03-10 20:48:37
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:

Ale Android nie jest konkurentem iPhona a WM wlasnie.
Ma stawiam orzechy ze wiecej jak 50% obecnych posiadaczy WM wybierze Androida ZAMIAST WP7 ktore nie bedzie oferowac mozliwosci grzebania.

Wśród 3 użytkowników WM 6.1 w moim NAJBLIŻszym otoczeniu 3 wybrało/ wybiera Androida, to fakt. Sam się już przesiadłem. Kumpel w kwietniu bierze Nexusa a kolejny kumpel bliżej lata też wymieni i póki co WP7 mu nie odpowiada, więc pewnie przejdzie na Androida również.

Data: 2010-03-10 06:20:53
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hn5ifh$1eq$1news.onet.pl:

Adramelech pisze:

[...]

Właśnie o tym piszesz. Masz system operacyjny nic nie ogranicza twego wyboru. Instalujesz takie UI jakie ci się podoba.

Podoba ci się Sense, instalujesz sobie sense.

Legalnie na sprzecie nie od HTC ?

Spytaj prawnika, co mnie to obchodzi.

Wolisz tytynium, używasz go. A może Samsung today? Albo SPB Mobile
Shell?

SPB kosztuje 29USD kupa forsy jak na telefon za zlotowke.
A reszta jest ograniczona do producenta,

Nie stać cie, nie kupujesz proste.

[...]

Wniosek jest taki że można to wywalić. I co, po tym jak HTC dodało to do swoich urządzeń, integrując te oprogramowanie z systemem, to magicznie staje się nie_cześcią systemu? Masz chyba szalenie ograniczone spojrzenie na systemy operacyjne. To co bóg_producent_systemu dał to nie jest świętość. System operacyjny pozwala modyfikować wszystko jak  tylko chcesz/potrafisz.

[...]

I staje się cześcią systemu.
 Jak myslisz dlaczego WP7 na kazdym urzadzeniu ma wygladac tak samo.

Durna moda by każdy urządzenie wyglądało tak samo.

[...]

Musiałeś zainstalować(albo byłow gotowanym romie) sdkcert.cab . To dopiero pozwala na swobodny dostep do plików systemowych.
Oczywiście że aplikacja MOŻE zawiesić WM. Tak samo jak w Androidzie czy iPhone. Wszystko można zawiesić.

[...]

Chwalą za wielkość ekranu. Ganią za zbyd dużą czułość. Można nawet ściągnać caba który to naprawie i zmiejsza czułość ekranu/

[...]

Mam OMOLEDa.Jakość obrazu przerasta o całą galaktykę wszystkie TFT.

Ale do sedna. Obsługa ekranów rezystancyjnych nie jest cechą WM. Po
prostu takie ekrany sa najczęsciej montowane w urządzeniach z WM, wiec
system jej obłsuguje. Obsługuje też pojemnościowe jak sam wiesz.

Od wersji 6.5 owszem.

Jeśli chodzi o szczegóły, to obsługę ekranów pojemnościowych w 6.5 napisało HTC. Dopiero WM6.5.3 ma dodaną obsługę ekranów pojemnościowych w standardzie.
Jak widzisz znowu zaciera się granica między tym co jest cześcią systemu, a wgranym oprogramowaniem.

Tyle ze UI musi byc dostosowane w HD2 zalatwiono to wielkim ekranem a wiec duzymi polami dotykowymi.

Od wm6.5.3 w standardzie jest lupa powiekszająca wybrany fragment ekranu.

[...]

Zależy czego kowalki oczekuje. Jak błyszczącej zabawki to może weźmie WP7, a może iPhona. Jak woli bardziej otwarty system to wybierze starego dobrego WM.

ktory bedzie porzucony za pol roku (juz Adobe powiedzialo ze flasha na Wm6.5 nie bedzie)

Może dlatego że flash na WM6 jest już od dawna?

Tylko nie dziala ?  Adobe chyba wie lepiej piszac o nieobecnosci 10.1

Tobie nie działa? No to masz pecha. Wszystkim innym działa.

[...]

Coś ci się pomerdało. Film z Omne jaki odpaliłeś to 480p, a nie FullHD jak mówisz. TCPMP nie obługuje większych filmów niż (pisze z pamięci) 960x540. Nawet 720p nie pójdzie na Snapdragonie, a co dopiero FullHD. Nie ma oprogramowania które by to potrafiło. A i pewnie mocy proca nie wystarczy...
Używaj CorePlayera, który tęż nie obsłuży wiecej niż 480p, ale działa na HD2 szybciej niż TCPMP.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-10 09:55:33
Autor: Jan Strybyszewski

Adramelech pisze:

[...]

A jak nie ma takiego UI to napiszesz sobie wlasne i skompilujesz :)
No wybacz kupowanie telefonu by wladowac w niego 23 aplikacje ktore pozwola go uzywac nazywam smiesznym.

Podoba ci się Sense, instalujesz sobie sense.
Legalnie na sprzecie nie od HTC ?

Spytaj prawnika, co mnie to obchodzi.

Prawnik mowi "nic z tego". Wiec znow argument z dupy. I prosze nie mow o kradzionych romach z xda...

SPB kosztuje 29USD kupa forsy jak na telefon za zlotowke.
A reszta jest ograniczona do producenta,

Nie stać cie, nie kupujesz proste.

Czyli system WIndows Mobile jest do bani alebo musisz doplacic 200 USD by byl uzywalny na poziomie UI zostawiajac wady ... jak brak stabilnosci.

[...]

Oczywiscie moj Windows XP jest swietny szczegolnie po zainstalowaniu Ubuntu. No wybacz argumentacja zaiste rewelacyjna.   A jak sie nie podoba to napisz sobie sam system operacyjny :)

System operacyjny pozwala modyfikować wszystko jak  tylko chcesz/potrafisz.

Rozumiem samochod tez kupujesz tylko z podloga i kolami a reszte zrobisz sobie sam ?  No wybacz podejscie Adama Slodowego ....

Nie jest, UI jest uzaleznione od producenta.
I staje się cześcią systemu.

Nie staje sie czescia systemu jest zewnetrzna aplikacja komercyjna.

 Jak myslisz dlaczego WP7 na kazdym urzadzeniu ma wygladac tak samo.

Durna moda by każdy urządzenie wyglądało tak samo.

Pewnie dlatego wszystkie windowsy wygladaja tak samo :)
WYbacz ale nie przekladaj "2 tygodni konfiguracji i ustawiania systemu" jako rzecz normalna.

[...]

W Androidzie i iPhonie nie mozna zawiescic systemua dokladniej jadra i zawsze wyskoczy lub wykona sie "force close"

Chwalą za wielkość ekranu. Ganią za zbyd dużą czułość. Można nawet ściągnać caba który to naprawie i zmiejsza czułość ekranu/

W tym wypadku o ile mnie pamiec nie myli byl to blad sprzetowy i wystepuje w czesci HD2.

Mam OMOLEDa.Jakość obrazu przerasta o całą galaktykę wszystkie TFT.

Oprocz iPhona co potwierdzaja wszyscy liczacy sie w branzy

[...]

Taaa w WM6.5 to juz wiecej tego od HTC niz od MS i potem nie dziwne ze taki Tattoo kosztuje 800zł a Touch2 1200zł chodz hardware taki sam.

Tyle ze UI musi byc dostosowane w HD2 zalatwiono to wielkim ekranem a wiec duzymi polami dotykowymi.

Od wm6.5.3 w standardzie jest lupa powiekszająca wybrany fragment ekranu.

Nastepne bzdurne rozwiazanie...

[...]

I pewnie dlatego sprzedaz telefonow z WM to 8% a iphona 15%

[...]

Taaa.... podlubali i dziala .... wybacz system dla dlubaczy nigdy nie wyjdzie z udzialem rynkowym poza "blad statystyczny" nawet MS to zrozumial ale nie "polski usenet" ten bedzie bronil trupa do konca.

Data: 2010-03-10 10:27:12
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hn7n31$ekt$1news.onet.pl:

[...]

Producenci instalują swoje UI. Nie trzeba instalować 23 aplikacji(jak to policzyłeś?)by używać telefonu jako telefonu. System operacyjny pozwala rozszeżyć mozliwości urządzenia o to co potrzebujesz.
Jak ci sie nie podoba/znudzi UI od producenta urządzenia, instalujesz sobie inne. Jak potrafisz piszesz sobie sam.

[...]

Wytłumacz mi czemu miało by mnie to obchodzić? Używam w swoim urządzeniu tego co chce i nie interesuje mnie opinia jakiegoś prawnika. Udowodnij że romy z xda są kradzione.

[...]

Skąd masz te 200USD? Jak to policzyłeś? A brak stabilności WM jest tylko twoim wyobrażeniem.

[...]

Nie widze związku. Użytkownik niczego nie musi instalować. Dostaje te "ubuntu" już zainstalowane, po wyjęciu z pudełka od producenta.
Użytkownik instaluje sobie to co chce jak chce. Urządzenie po wyjęciu z pudełka i włożeniu karty sim jest zdolne do zwyczajnej pracy.

[...]

Chyba musze ci coś wyjąsnić. Jak czytam to co piszesz to zaczynam nabierać podejrzenia że wg ciebie producenci urządzeń z WM sprzedają gołe urządzenie do którego dodają osobną płyte(?) z gołą wersją instalacyjną systemu który użytkownik sam musi zainstalować i skonfigurowac, a nastepnie zainstalować oprogramowanie którego chce używać. Mylisz się iJasiu. Od producenta dostajesz w pełni skonfigurowane i działające urządzenie, na które pote możesz instalować dodatkowy soft. Czy widzisz różnice? Dyskusja z toba jest całkowicie pozbawione sensu, bo okazuje się że człowiek dyskuituje nie o stanie faktycznym ale z twoją wyobraźnią.

Nie jest, UI jest uzaleznione od producenta.
I staje się cześcią systemu.

Nie staje sie czescia systemu jest zewnetrzna aplikacja komercyjna.

Masz na myśli Sesne w HTC, czy Samsung Today i Widget w Samsungach, czy to co ma LG w telefonach LG, czy SPB Mobile Shell u Gigabyte i zdaje się że u Asusa?

 Jak myslisz dlaczego WP7 na kazdym urzadzeniu ma wygladac tak samo.

Durna moda by każdy urządzenie wyglądało tak samo.

Pewnie dlatego wszystkie windowsy wygladaja tak samo :)

Jeżeli porównasz HD2 którego masz z HD2 którego masz, to tak.
;))))

WYbacz ale nie przekladaj "2 tygodni konfiguracji i ustawiania systemu" jako rzecz normalna.

Dla ciebie też. Nauczyłeś się w końcu kożystać z task menagera?

[...]

Można można. Wpisz sobie w google zawieszony ipohone/android to dowiesz się że urządzenie wiesza się jak każde inne.

Chwalą za wielkość ekranu. Ganią za zbyd dużą czułość. Można nawet
ściągnać caba który to naprawie i zmiejsza czułość ekranu/

W tym wypadku o ile mnie pamiec nie myli byl to blad sprzetowy i wystepuje w czesci HD2.

Nie. To cecha ekraniu pojemnościowego. Pamięć cię myli.

Mam OMOLEDa.Jakość obrazu przerasta o całą galaktykę wszystkie TFT.

Oprocz iPhona co potwierdzaja wszyscy liczacy sie w branzy

Litości... Chyba tylko takie iJasie jak ty mogą twierdzić że ekran iPhone ma lepszy obraz niż dowolny AMOLED. Odszczekasz to pewnie gdy w kolejnej wersji iPoo będzie AMOLED. Dowiemy się wtedy od ciebie o tej rewolucji(wtedy pewnie 90% telefonów bedzie miało już od dawna AMOLEDy).

Od wm6.5.3 w standardzie jest lupa powiekszająca wybrany fragment
ekranu.

Nastepne bzdurne rozwiazanie...

To włąsnie na ekrany pojemnościowe które mają zbyt małą dokłądność dla aplikacji WM.

Tobie nie działa? No to masz pecha. Wszystkim innym działa.

Taaa.... podlubali i dziala .... wybacz system dla dlubaczy nigdy nie

Czyżbyś zaczynał dostrzegać że są ludzie dla których WM jest idealnym systemem dla pewnych grup?

wyjdzie z udzialem rynkowym poza "blad statystyczny" nawet MS to zrozumial ale nie "polski usenet" ten bedzie bronil trupa do konca.

Jakiego trupa? WM na moich urządzeniach(nawet WM2003SE)działa cały czas bardzo dobrze, nie ma zamiaru umierać. Może zapomniałeś ładować baterie, stąd te wyborażenie o trupie?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-10 11:59:33
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

Producenci instalują swoje UI. Nie trzeba instalować 23 aplikacji(jak to policzyłeś?)by używać telefonu jako telefonu. System operacyjny pozwala rozszeżyć mozliwości urządzenia o to co potrzebujesz.

Ale oferuja JEDNE WLASNE UI. Nikonieczne te "ktore ja chce"

Jak ci sie nie podoba/znudzi UI od producenta urządzenia, instalujesz sobie inne. Jak potrafisz piszesz sobie sam.

Tak wiem elastycznosc Today :) ale po pierwsze trzeba wiedziec czego sie chce jeszcze to odnalesc w internecie (bo w Marketplace nie ma) i zainstalowac oraz pomodlic sie by zadzialalo na 240x400 :)

Wiec zgadzam sie dla "dlubaczy" WM oferuje ELASTYCZNOSC, tyle ze to nie jest cecha wazna dla zwyklego usera. Sam MS wybral "jeden wyglad"

Wytłumacz mi czemu miało by mnie to obchodzić? Używam w swoim urządzeniu tego co chce i nie interesuje mnie opinia jakiegoś prawnika. Udowodnij że romy z xda są kradzione.

A skad biora sie ROMy na xda i na jakiej licencji sa oferowane ?
oczywiscie ze sam takiego uzywam ale znow kazesz zwyklym userom instalowac ROMy "w pernamentnej developerce"

Skąd masz te 200USD? Jak to policzyłeś? A brak stabilności WM jest tylko twoim wyobrażeniem.

Instaluje program A i zawieszam WM z 100% skutecznoscia.

Nie widze związku. Użytkownik niczego nie musi instalować. Dostaje te "ubuntu" już zainstalowane, po wyjęciu z pudełka od producenta.

Ale tylko takie jak wymyslil producent.

Użytkownik instaluje sobie to co chce jak chce. Urządzenie po wyjęciu z pudełka i włożeniu karty sim jest zdolne do zwyczajnej pracy.

Jak komputer z ChromeOS

[...]

Dostajesz gotowe urzadzenie ktore musisz potem ustawic pod siebie jesli jestes "power userem"  zas dla zwyklego uzytkownika szokiem jest iz kazdy WM wyglada inaczej

[...]

Mowie o duzych windowsach

Dla ciebie też. Nauczyłeś się w końcu kożystać z task menagera?

Po co uzytkownikowi koncowemu task manager ani Android ani iPhone nie maja go dostepnego dla uzytkownika.

Można można. Wpisz sobie w google zawieszony ipohone/android to dowiesz się że urządzenie wiesza się jak każde inne.

Link.

W tym wypadku o ile mnie pamiec nie myli byl to blad sprzetowy i wystepuje w czesci HD2.

Nie. To cecha ekraniu pojemnościowego. Pamięć cię myli.

forum.pdaclub.pl twierdzi inaczej

[...]

Oczywiscie .... a teraz wpisz w wyszukiwarke swoj telefon z Amoled i poszukaj ... zapewniam cie nie znam zadnego AMOLEDA majacego lepszy ekran od iphona (tak wiem w piwnicy ma lepszy) Nie mieszkam jednak w piwnicy

Odszczekasz to pewnie gdy w kolejnej wersji iPoo będzie AMOLED. Dowiemy się wtedy od ciebie o tej rewolucji(wtedy pewnie 90% telefonów bedzie miało już od dawna AMOLEDy).

Pluc na iPhona mozna byle rozumnie a nie tak bez sensu.  Owszem AMOLEDy maja mnostwo zalet w roznych dziedzinach ale na sloncu nic z tego nie zostaje.  Tak wiem pokazesz mi zaraz film z YT w piwnicy i ogladanie ekranu z kata 60stopni tylko to niczego nie dowodzi.

Nastepne bzdurne rozwiazanie...

To włąsnie na ekrany pojemnościowe które mają zbyt małą dokłądność dla aplikacji WM.

Mowilem ze bzdurne.... zamiast zmieniac UI robi sie proteze

Czyżbyś zaczynał dostrzegać że są ludzie dla których WM jest idealnym systemem dla pewnych grup?

Zawsze uwazalem ze WM jest dla dlubaczy.

[...]

WM nie bedzie rozwijany,

Data: 2010-03-10 12:57:35
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hn7ubl$d38$1news.onet.pl:

Adramelech pisze:

Producenci instalują swoje UI. Nie trzeba instalować 23 aplikacji(jak
to policzyłeś?)by używać telefonu jako telefonu. System operacyjny
pozwala rozszeżyć mozliwości urządzenia o to co potrzebujesz.

Ale oferuja JEDNE WLASNE UI.

Czemu znowu piszesz bzdury? Znowu wypowiadasz się o rzeczach o których nie masz zielonego pojęcia. Dla przykładu moja omnia ma na fabryczny, nie modyfikowanym stockowym robie:
Touch Viz
Samsung Today
Titanium
i coś od Oranża. Czyli masz CZTERY UI.

Nikonieczne te "ktore ja chce"

Dwa wyjścia
a)kupujesz urządzenie tego producenta którego UI ci pasuje.
b)kupujesz urządzenie które ci pasuje i instalujesz na nim UI które ci pasuje.
Potym można odróżnić urządzenie z systemem operacyjnym od zwykłego telefonu. Daje użytkownikowi mozliwośc instalowania dowolnego UI.
 A przypomnij mi jeszcze iJasiu ile UI do wyboru ma iPhone?

[...]

Dziewne to nie jest, prawda? Trzeba wiedzieć czego się chce.

jeszcze to odnalesc w internecie (bo w Marketplace nie ma) i zainstalowac oraz pomodlic sie by zadzialalo na 240x400 :)

Jak nie jesteś osiołkiem który nie potrafi obsługiwać task menagera to odnaleznie w internecie UI w wersji dla twego urządzenie nie zajmie ci więcej niż kilka minut. Nigdy nie twierdziełem że WM jest dla debili co potrafią tylko z jednego sklepu brać aplikacje.

Wiec zgadzam sie dla "dlubaczy" WM oferuje ELASTYCZNOSC, tyle ze to nie jest cecha wazna dla zwyklego usera. Sam MS wybral "jeden wyglad"

I teraz powinnismy ustalić co moze zwykły user i gdzie przebiega granica między nim a dłubaczem. Czy dłubacz to ten co zainstaluje sobie jeden zcustomizowany(po jakiemu to?;)rom i jedzie na nim az mu się nie znudzi, czy może dłubacz to ten co sam sobie gotuje rom pod siebie?

[...]

Do mojej omni nie jaki Secany(a teraz i Radek)udostepniają romy od samsunga(pełne wersje jak i bety), a zdolni ludzie przerabiają je jak im się chce. Czy to jest legalne? A co mnie to...

oczywiscie ze sam takiego uzywam ale znow kazesz zwyklym userom instalowac ROMy "w pernamentnej developerce"

Nic nikomu nie każe. Każdy instaluje to co mu się podoba.

Skąd masz te 200USD? Jak to policzyłeś? A brak stabilności WM jest
tylko twoim wyobrażeniem.

Instaluje program A i zawieszam WM z 100% skutecznoscia.

Nie znam takiego program. A.cab ? Co to za tajemna aplikacja?

Nie widze związku. Użytkownik niczego nie musi instalować. Dostaje te "ubuntu" już zainstalowane, po wyjęciu z pudełka od producenta.

Ale tylko takie jak wymyslil producent.

Takie dostaje. Co zrobi dalej to jego sprawa. Może instalować inne.
To jaki wybór UI masz na iPhona?

Użytkownik instaluje sobie to co chce jak chce. Urządzenie po wyjęciu z
pudełka i włożeniu karty sim jest zdolne do zwyczajnej pracy.

Jak komputer z ChromeOS

Lub fon z WM;)

[...]

A jeszcze chwile temu pisałeś że każdy wyglada tak samo;))
Nie wiem czemu ale mam wrażenie że dla ciebie zwykły użytkownik to jakieś switaśne dziecie neostrady które nie potrafi niczego prócz włączenia urządzenia(o ile tato mu powie jak to się robi).
Być może aplle ma taki target o jakim myślisz. WM miało inny target. Siódemka pewnie będzie adresowany do takich jak ty.

[...]

Nie wiem co ci się znowu uroiło. Mówimy o WM.

Dla ciebie też. Nauczyłeś się w końcu kożystać z task menagera?

Po co uzytkownikowi koncowemu task manager ani Android ani iPhone nie maja go dostepnego dla uzytkownika.

Te urządzenia b. wiele rzeczy nie mają dostepnych dla usera. Stad rootowanie i Jailbreaki jeżeli chce się czegoś wiecej niż gierki.

Można można. Wpisz sobie w google zawieszony ipohone/android to dowiesz
się że urządzenie wiesza się jak każde inne.

Link.

Googli nie potrafisz używać???

http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&client=opera&hs=RvL&rls=pl&q=zawies
zony+iphone&btnG=Szukaj&lr=&aq=f&oq=

15000 wyników, po angielsku ponad 2 miliony.
<manipulacja>
dla kontrastu "zawieszony windows mobile" ma tylko 6500 wyników;)
</manipulacja>
[...]

W pracy mam kilkanaście iphonów i ipodów. Kontrast, nasycenie kolorów, czerń. Nie wiem jak można pisac takie bzdury. Wiesz mi powiedz ile AMOLEDów miałeś w ręku? Niech zgadne, porównywałeś zdjęcie ekranu AMOLED na monitorze TFT/TN z trzymanym w ręku iphonem?
To włąsnie na ekrany pojemnościowe które mają zbyt małą dokłądność dla aplikacji WM.

Mowilem ze bzdurne.... zamiast zmieniac UI robi sie proteze

Cięgle myśli bardzo płasko... Zapominasz o masie softu sprzed czasów WM6.5

Czyżbyś zaczynał dostrzegać że są ludzie dla których WM jest idealnym systemem dla pewnych grup?

Zawsze uwazalem ze WM jest dla dlubaczy.

Dla ciebie dłubacz to kazdy kto potrafi zainstalować coś na telefonie.

WM nie bedzie rozwijany,
 A co mnie to obchodzi? Aplikacje dla mego telefonu nie przestaną nagle działac. A jak za rok będę zmieniać telefon to się poważnie zastanowie co wybrać...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-10 14:19:00
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

[...]

Tak i jeszcze takie dziergane nozem na ekranie...
Pojechales po bandzie wliczajac Titanium i Orange Menu

Dwa wyjścia
a)kupujesz urządzenie tego producenta którego UI ci pasuje.
b)kupujesz urządzenie które ci pasuje i instalujesz na nim UI które ci pasuje.

Taaa ciekawe jak zainstalowac Sense na Samsungu legalnie ...

A przypomnij mi jeszcze iJasiu ile UI do wyboru ma iPhone?

Tyle co Windows Phone 7 i jakos nikt nie narzeka.

[...]

No coz .... klienci jednak maja w dupie szukanie na pirackich stronach i innych podejrzanych oprogramowania.  Ale jak student ma za duzo czasu to moze sie bawic.

[...]

Jeden i drugi. Instalowanie ROMow od "piratow z xda" zaiste to przyciaga setki zwyklych uzytkownikow oczekujacych by telefon dzialal.

Do mojej omni nie jaki Secany(a teraz i Radek)udostepniają romy od samsunga(pełne wersje jak i bety), a zdolni ludzie przerabiają je jak im się chce. Czy to jest legalne? A co mnie to...

Jasne ... po co kupowac soft ukradne sobie windowsa co mnie to.

oczywiscie ze sam takiego uzywam ale znow kazesz zwyklym userom instalowac ROMy "w pernamentnej developerce"

Nic nikomu nie każe. Każdy instaluje to co mu się podoba.

Taaa.... kupiles WM musisz sie nauczyc wgrywac ROMy z dziwnych zrodel.
Swietna zacheta.

 Nie znam takiego program. A.cab ? Co to za tajemna aplikacja?

TCPMP

Takie dostaje. Co zrobi dalej to jego sprawa. Może instalować inne.
To jaki wybór UI masz na iPhona?

90% ludzi chce telefonu i smartphona ktory DZIAŁA bez potrzeby gotowania ROMu.  I  ci ludzie glosuja portfelem wyniki znasz.

Użytkownik instaluje sobie to co chce jak chce. Urządzenie po wyjęciu z
pudełka i włożeniu karty sim jest zdolne do zwyczajnej pracy.
Jak komputer z ChromeOS

Lub fon z WM;)

Szkoda ze ulomny

Być może aplle ma taki target o jakim myślisz. WM miało inny target. Siódemka pewnie będzie adresowany do takich jak ty.

Alez to nie jest moj target.... sek w tym ze WM nikt nie chce kupowac.

[...]

No i 95% uzytkownikow nie potrzebuje tych "rootowan i jailbreakow z powodu niedogodnosci systemu"

[...]

Hehheh "instalowałem aplikacje dla iPhone przez Installera"

No coz ... takie uroki nielegalnych operacji.

15000 wyników, po angielsku ponad 2 miliony.
<manipulacja>
dla kontrastu "zawieszony windows mobile" ma tylko 6500 wyników;)
</manipulacja>

A wszystko to bzdury w zlamanych telefonach....

W pracy mam kilkanaście iphonów i ipodów. Kontrast, nasycenie kolorów, czerń. Nie wiem jak można pisac takie bzdury. Wiesz mi powiedz ile AMOLEDów miałeś w ręku?

12

Niech zgadne, porównywałeś zdjęcie ekranu AMOLED na monitorze TFT/TN z trzymanym w ręku iphonem?

Porownywalem w rzeczywistych warunkach a nie w piwnicy

Cięgle myśli bardzo płasko... Zapominasz o masie softu sprzed czasów WM6.5

Ciagle zapominasz o 150tys aplikacji dostepnych na jeden klik

..

[...]

Nowy WM co 3 miesiace zaiste zabawne

Data: 2010-03-10 21:01:38
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Adramelech pisze:

[...]

A powiesz mi może jak LEGALNIE sprawić, żeby iPhone miał dostęp do Cydii i takich tam? Jeszcze niedawno pisałeś, że jailbreak to nie problem jeśli ktoś nie lubi ograniczeń a w WM zainstalowanie innego UI to już be?

[...]

Popatrz na moją poprzednią wypowiedź raz jeszcze.

Taaa.... kupiles WM musisz sie nauczyc wgrywac ROMy z dziwnych zrodel.
Swietna zacheta.

Ni MUSISZ, możesz - dwie zupełnie różne rzeczy.

90% ludzi chce telefonu i smartphona ktory DZIAŁA bez potrzeby gotowania ROMu.  I  ci ludzie glosuja portfelem wyniki znasz.

Większość ludzi nie potrzebuje smartfona i jego rozbudowanych możliwości - oni wybierają iPhone'a.

Dla ciebie też. Nauczyłeś się w końcu kożystać z task menagera?
Po co uzytkownikowi koncowemu task manager ani Android ani iPhone nie maja go dostepnego dla uzytkownika.

Po co w Iphone task manager skoro tylko jego możesz uruchomić a reszta aplikacji pójdzie spać jak go uruchomisz?

Na Androida jest pełno task managerów i ludzie ich używają.

No i 95% uzytkownikow nie potrzebuje tych "rootowan i jailbreakow z powodu niedogodnosci systemu"

Czy uważasz zatem, że lepiej jest mi zapłacić $30 za samą możliwość używania telefonu jako modemu do kompa, czy może zrootować telefon i mieć to za darmo? Wiem, Ty odpowiesz, że lepiej zapłacić, ale po co skoro ta sama/ lepsza funkcjonalność jest dostępna od innego developera?

Ciagle zapominasz o 150tys aplikacji dostepnych na jeden klik

Żaden jeden klik - bzdura!!! Trzeba wejść do marketu, czy jak się to tam nazywa na iphonea, wyszukać aplikację, zainstalować. ZDECYDOWANIE więcej niż JEDEN klik.

Data: 2010-03-11 13:13:30
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hn86h2$eph$1news.onet.pl:

[...]

Tylko udowodniłem ci że jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.

[...]

A co ty z tą legalnoscią? Jak tak bardzo ci zależy na sense kupujesz HTC z tym UI i nie ma problemu.

A przypomnij mi jeszcze iJasiu ile UI do wyboru ma iPhone?

Tyle co Windows Phone 7 i jakos nikt nie narzeka.

A ile WP7 widziałeś na oczy?

[...]

Wiec jednak zwykly user to dla ciebie dziecko neostrady...

Jeden i drugi. Instalowanie ROMow od "piratow z xda" zaiste to przyciaga
setki zwyklych uzytkownikow oczekujacych by telefon dzialal.

"piratow z xda"? Możesz uzasadnić na jakiej podstawie osoby zarejestrowane na xda(bo pewnie chodzi ci o forum tej strony)są piratami?

[...]

Licencja na windowsa jest na urządzenie, a nie jak w komputerach na konkretny system. Kupujesz urządzenie razem z licencją na windowsa. Poczytaj sobie na stronie m$ jak brzmi ta licencja.

[...]

Wcale nie musisz. Tak samo jak androida nie trzeba rootować, a iphona jailbreakować. Ale można jak chce się dodatkową funkcjonalność.
Być może aplle ma taki target o jakim myślisz. WM miało inny target.
Siódemka pewnie będzie adresowany do takich jak ty.

Alez to nie jest moj target.... sek w tym ze WM nikt nie chce kupowac.

Alez kupują kupują. Cięgle wychodzą nowe urządzenia z WM. Ktoś to kupuje.
Może mniej niż jakiegoś iphona, ale wiesz jak to szło z muchami.

No i 95% uzytkownikow nie potrzebuje tych "rootowan i jailbreakow z powodu niedogodnosci systemu"

Nie sądze by aż tylu ludzi musiało "łamać" swoje hirołsy czy ajfony.
[...]

Napisz to wyraźnie. Twierdzisz że matryca TFT w iPhone daje lepszej jakość kolory, czerń i kontrast niż ekran AMOLED?
Czy może masz na myśli jakieś specyficzny i wyjątkowe warunki w których ekran iphona może wyglądać lepiej??

Cięgle myśli bardzo płasko... Zapominasz o masie softu sprzed czasów
WM6.5

Ciagle zapominasz o 150tys aplikacji dostepnych na jeden klik

A co to ma do rzeczy? Umknął ci znowu kontekst.

3 miesiące? Pisałem o roku.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-10 09:09:45
Autor: Jeremiasz
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Pojemnosciowy ma szklo, rezystancyjny nie (trwalosc i przejrzystosc) Tego nie przeskoczysz.

Szklo jest trwale? Hmm...dziwne. Myslalem ze jest kruche i podatne na stluczenie. W przeciwienstwie do tworzyw sztucznych.

JA

Data: 2010-03-10 09:57:07
Autor: Jan Strybyszewski
Jeremiasz pisze:
Pojemnosciowy ma szklo, rezystancyjny nie (trwalosc i przejrzystosc) Tego nie przeskoczysz.

Szklo jest trwale? Hmm...dziwne. Myslalem ze jest kruche i podatne na stluczenie. W przeciwienstwie do tworzyw sztucznych.

Szklo to "skrot myslowy"  Ekran pojemnosciowy wzgledem rezystacyjnego rozni sie brakiem "warstwy izolacyjnej" miedzy warstawami dotykowymi ktore pogarszaja trwalosc i przejrzystosc

Data: 2010-03-10 08:47:16
Autor: Jeremiasz
[...]

W B7300 (Omnia Lite) Samsung poszedl jeszcze dalej - nie zobaczysz nic poza wizardami i konfiguratorami Samsunga. Co wiecej - do czesci ustawien dostepnych na golym WM nigdy nie dojdziesz! Bo Samsung uznal, ze nie nada. Nawet aplikacja do pisania sms-ow jest Samsunga a dziala tak (w szczegolnopsci wspolpraca z T9), ze telefon rozbijam o sciane kilka razy dziennie. Mentalnie. Nigdy wiecej Szajsunga z WM.

JA

Data: 2010-03-10 10:29:12
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
"Jeremiasz" <abramQ@wp.pl> Odpowiedz na
[...]

Trzeba było brać pierwszą Omnie. We wszystkim jest lepsza od Lite. Każdemy producentowi zdażają się wpadki. A użystkowników B7300 jest za mało i chyba dotychczas nie powstał żaden sensowny custom rom.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-10 12:00:32
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

Omnia Lite to zasadniczo obcieta o gorszy aparat Omnia I.

Data: 2010-03-10 12:28:22
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hn7udf$d38$2news.onet.pl:

Adramelech pisze:
[...]

Tak może napisać tylko iJanek.
Omnie I z Omnia Lite ma wspólną tylko nazwe.
Róznią się procesorem i układem graficznym(a co za tym idzie całą płytą), pamięcią RAM, ROM, wewnętrzną(a własciwie brakiem) mniejszym wyświetlaczem, Bluetoothem, modułem GSM... i jak bystrze spostrzegłes także matrycą aparatu. Różnią się praktycznie wszystkim. Jasiu, jak o czymś nie masz pojęcia to może po prostu zamilcz? I nie odzywaj się w ogóle. No tak... ale wtedy byś ani razu w życiu nie otworzył ust...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-10 14:07:42
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

Tak może napisać tylko iJanek.
Omnie I z Omnia Lite ma wspólną tylko nazwe.
Róznią się procesorem i układem graficznym(a co za tym idzie całą płytą),

Tiaaa bo Marvell to sie rozni strasznie od Samsunga. Nie oslabiaj mnie.

pamięcią RAM, ROM, wewnętrzną(a własciwie brakiem) mniejszym wyświetlaczem,

kosmetyka... RAM w omni Lite poszedl na samsungowe scierwo.

Bluetoothem, modułem GSM... i jak bystrze spostrzegłes także matrycą aparatu. Różnią się praktycznie wszystkim.

Obudowa :)

Jasiu, jak o czymś nie masz pojęcia to może po prostu zamilcz? I nie odzywaj się w ogóle. No tak... ale wtedy byś ani razu w życiu nie otworzył ust...

Marudzisz.... a funkcjonalnie i tak wiekszej roznicy nie ma, no moze poza RAMem ale to pikus.

Data: 2010-03-10 13:29:07
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hn85rs$bt4$1news.onet.pl:

Adramelech pisze:

[...]

Jasiu, nie kompromituj się. Mimo że oba to ARMy to róznią się od siebie.
To tak jakbys twiedził że proc Intela to to samo co AMD.
Inny procesor to także inny układ graficzny.

Bluetoothem, modułem GSM... i jak bystrze spostrzegłes także matrycą
aparatu. Różnią się praktycznie wszystkim.

Obudowa :)

Brawo Jasiu, tak obudową też się różnia. Wszystkim się różnią.

[...]

Wiesz, jak chcesz tak patrzeć to nie ma większej różnicy pomiędzy Omnią Lite a iPhone 3GS. A w zasadzie to i od nokii 3310 te fony nie różnią się niemal wcale...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-10 14:44:23
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

Jasiu, nie kompromituj się. Mimo że oba to ARMy to róznią się od siebie.
To tak jakbys twiedził że proc Intela to to samo co AMD.
Inny procesor to także inny układ graficzny.

Nie koniecznie uklady graficzne sa inne  czy obsluguja rozne wersje OpenGL ?

Wiesz, jak chcesz tak patrzeć to nie ma większej różnicy pomiędzy Omnią Lite a iPhone 3GS. A w zasadzie to i od nokii 3310 te fony nie różnią się niemal wcale...

Roznia sie iloscia guzikow

Pozdrawiam!

Data: 2010-03-11 16:34:39
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hn880l$l2k$1news.onet.pl:

Adramelech pisze:

[...]

Znowu się kompromitujesz. Ani Omnia i900 ani Omnia B7300 nie obługują OpenGLa w żadnej wersji. i900 ma zintefrowany z procesorem układ intela(tak się nazywa w systmie mimo wykupienie ARM od intela przez Marvela), natomiast Lite ma procesor i układ graficzny samsunga.

Wiesz, jak chcesz tak patrzeć to nie ma większej różnicy pomiędzy Omnią
Lite a iPhone 3GS. A w zasadzie to i od nokii 3310 te fony nie różnią
się niemal wcale...

Roznia sie iloscia guzikow

No prosze. Omnie Lite i i900 też się różnią ilością guzików. A w szczególnośći d-padem którego B7300 nie ma.
Dalej bedziesz robił z siebie głupka twoerdząc że:

Data: 2010-03-11 09:44:20
Autor: Jeremiasz
[...]

No niestety, nie mialem wyboru...:-( Nie przypuszczałem też, że aż tak można sknoćić WM.

JA

Data: 2010-03-08 14:32:08
Autor: Jeremiasz
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Z Windows Mobile! Halo! Windows! A gdzie że do niczego i reszta wiadra pomyj0?

Bo windows Mobile widac dziala dobfrze dopiero z 1GHz prockiem i 4,3cala ekranem proste ?

Pod dodatkowym warunkiem, że nie jest to WM na Samsungu;-)

Pozdr;

Data: 2010-03-08 14:21:45
Autor: Adramelech
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
"Jeremiasz" <abramQ@wp.pl> Odpowiedz na news:hn2udh$ita$1news.dialog.net.pl:

[...]

Jakoś WM w i900(możesz sobie obejrzeń test na stronie iJasia)działa b.szybko.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-08 21:00:17
Autor: ToMasz
Adramelech pisze:
[...]

w samsungu i780 jeszcze szybciej !
ToMasz

Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone