Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone

Data: 2010-03-06 15:05:54
Autor: ToMasz
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Jan Strybyszewski pisze:
Nie jestem ortodoksem i powiem jasno HTC HD2 jest jedynym urzadzeniem z
Windows Mobile ktore działa na tyle dobrze i jest na tyle szybkie ze
moglbym go uzywac.  Przy okazji prezentuje My Phone zarowno od strony
telefonu jak i internetu. "Lokalizacja zgubionego telefonu dziala"

A test tutaj
http://www.youtube.com/watch?v=IYoUPliwTy0
jak zwykle dobra robota, (przynajmiej dostateczna, ale duze brawa za chęci).
JEdnak nie dzwoń do Magdaleny W. tylko do jana kowalskiego, albo johna doe.
czy MS My Phone zadziała na zwykłym WM6?

ToMasz

Data: 2010-03-06 15:24:00
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

A co ty chcesz od Magdaleny Wojcik :) ładniejsza od Kowalskiego.

Tak zgodnie z opisem dziala tez na WM6.1
Wystarczy z telefonu wejsc na http://myphone.microsoft.com/install

a dokladnie tutaj

http://mobile.microsoft.com/myphone/pl-pl/waperror.mspx

Ale tylko na "ekrany dotykowe z piórem" :)

Nie bedzie dzialac gdy ktos ma skonfigurowane MS Exchange co oczywiste.

Data: 2010-03-06 16:32:01
Autor: ToMasz
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone

a dokladnie tutaj

http://mobile.microsoft.com/myphone/pl-pl/waperror.mspx

Ale tylko na "ekrany dotykowe z piórem" :)

udało mi się uruchomić MyPhone na i780. ma "rysik" ale nie ruszany od
nowości, jakoś nie lubie go wyjmować i wkładać. ma też dotyk ale go nie
dotykam, mało przyjemny w dotyku.
:)
ToMasz

Data: 2010-03-06 22:56:08
Autor: Janeo
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
Nie wiem o co chodzi w tym chwaleniu, że HTC HD2 ma taki 'fajny'
gigantyczny ekran.
Pochwała należałaby się wówczas, gdyby szerokość ekranu wynosiła 6 cm,
a samego telefonu 4 cm. Byłoby cos nowego.

Data: 2010-03-07 13:42:00
Autor: Jan Strybyszewski
Janeo pisze:
Nie wiem o co chodzi w tym chwaleniu, że HTC HD2 ma taki 'fajny'
gigantyczny ekran.
Pochwała należałaby się wówczas, gdyby szerokość ekranu wynosiła 6 cm,
a samego telefonu 4 cm. Byłoby cos nowego.

Ekan w HD jest fajny bo to pierwszy i ostatni WIndows Mobile ktory jest "palcowaty". Microsoft nie mogl zrobic interfejsu to HTC zrobilo wiekszy ekran :) by ikonki byly takie duze jak powinny

Data: 2010-03-07 22:32:17
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Rzuciłbyś sięlinkiem do stronki robiącej aplikacje na zamówienie do Androida?

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2010-03-08 14:30:23
Autor: Jeremiasz
Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
http://mobile.microsoft.com/myphone/pl-pl/waperror.mspx

Ale tylko na "ekrany dotykowe z piórem" :)

Używałem na HTC S710, HTC S740 - bez ekranów dotykowych - działa.

Pozdr;

Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone