"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...

Data: 2010-07-06 14:24:29
Autor: boukun
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
Wczoraj przyszedł do mnie kolega w odwiedziny i opowiadał mi, jak to był w niedzielę z żoną u swoich znajomych. Rozwiązała się tam między nimi rozmowa na temat wyborów i kto na kogo głosował. Kolega powiedział, że na Bronisława Komorowskiego, a żona kolegi, u którego mój kolega był, nagle do niego krzyczy, "jesteś chujem"...

Ja pierdolę, co za naród...
Całkiem jak u nas na naszej przyjacielskiej i kulturalnej grupie...

boukun

Data: 2010-07-06 05:29:00
Autor: DJ MC Donald Musk
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
On 6 Lip, 14:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Wczoraj przyszed do mnie kolega w odwiedziny i opowiada mi, jak to by w
niedziel z on u swoich znajomych. Rozwi za a si tam mi dzy nimi rozmowa na
temat wybor w i kto na kogo g osowa . Kolega powiedzia , e na Bronis awa
Komorowskiego, a ona kolegi, u kt rego m j kolega by , nagle do niego krzyczy,
"jeste chujem"...

Ja pierdol , co za nar d...
Ca kiem jak u nas na naszej przyjacielskiej i kulturalnej grupie...

boukun

KOBIETY MAJA NIESAMOWITA INTUICJE!

Data: 2010-07-06 14:31:33
Autor: boukun
"Jestes ch....", jak glosowales na Bronka...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0e2c28be-cf68-4f24-9ab5-1e8d11f6f09ci31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ja sie nastepnym razem spytam kolegi jak wygladala, bo to moze byl u Antenki?

boukun

Data: 2010-07-06 09:37:30
Autor: Antenka
On 6 Lip, 14:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:0e2c28be-cf68-4f24-9ab5-1e8d11f6f09ci31g2000yqm.googlegroups.com...

> KOBIETY MAJA NIESAMOWITA INTUICJE!

Ja sie nastepnym razem spytam kolegi jak wygladala, bo to moze byl u Antenki?

boukun

Tak, to się działo u mnie. Najpierw go obluzgałam stekiem przekleństw,
a na koniec dostał patelnią w łeb. :-E

Antenka

P.s. Ach zapomniałam...Na patelni smażyły się racuchy na rozgrzanym
oleju. W konsekwencji wyladował w Siemianowicach Śląskich.

Data: 2010-07-06 14:27:03
Autor: Lolek
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
idąc za ciosem to Ty tez jesteś chujem? :)

Data: 2010-07-06 14:34:16
Autor: boukun

Użytkownik "Lolek" <lolek@list.pl> napisał w wiadomości news:i0v7ek$613$1news.dialog.net.pl...
idąc za ciosem to Ty tez jesteś chujem? :)

Bo nie należę do tępego motłochu i nie brałem udziału w hucpie pt. "wybory" darmozjadów, na których wygodne pasożytowanie zgadzał się zniewolony naród i deklarował to znakiem x?

boukun

Data: 2010-07-06 14:30:24
Autor: MH
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że mój
kandydat otrzymał 45% poparcia...

MH

Data: 2010-07-06 14:40:31
Autor: boukun

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000201.4c3321e0newsgate.onet.pl...
Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że mój
kandydat otrzymał 45% poparcia...

MH

....chyba blisko 47, he, he, he...

boukun

Data: 2010-07-06 16:33:38
Autor: MH
> [...]

> Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że mój

...chyba blisko 47, he, he, he...

boukun
============

Frekwencja podobnoż 55%. 100-55=45 , he,he....

MH

Data: 2010-07-06 16:46:02
Autor: boukun

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000218.4c333ec2newsgate.onet.pl...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości
> Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że > mój
> kandydat otrzymał 45% poparcia...
>
> MH

...chyba blisko 47, he, he, he...

boukun

============

Frekwencja podobnoż 55%. 100-55=45 , he,he....

MH

Ach, to ten sam co mój, he, he...

boukun

Data: 2010-07-06 16:42:33
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
no i jeszcze zapomniales przytoczyc te fantastyczna historyjke ktora swego casu nas uraczyles tu na grupie jak to chciales podjac rownorzedna dyskusje z gornikami jadcymi do pracy i tez stwierdzili ze jestes glupi chuj. Cos musi byc na rzeczy. Ja nie znam cie osobiscie ale odnosze wrazenie ze jestes faktycznie glupi chuj lykajacy viagre zeby zerznac jakas pijana chinke podczas gdy w Polsce masz dzieci i zone.
Zupelne upodlenie narodu...
awe

Data: 2010-07-06 16:56:28
Autor: MH
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
Weź się szczylu z blokowiska trochę opamiętaj. Arytmetyki nie znasz , pałę z
matmy ekonomie zerwałeś , w każdym wątku na psp mają o tobie podobne zdanie.

Małyś jak twój idol blokersie...

MH

Data: 2010-07-06 17:13:36
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000021c.4c33441cnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
podejrzewam ze moje mieszkanie jest wiecej warte niz ten twoj kurnik na wsi, oczywiscie z wyposazeniem
no i co z tego ze zarwalem ale nie mam problemow z matematyka. a ty trepie jak widze masz i to powazne. balbym sie dac ci zrobic jakies wyliczenia bo spierdolilbys tak proste rownanie.
to ile w koncu brakowalo debilu kaczynskiemu zeby wygrac? 3% i jeden glos powyzej 50%? odpowiem ci tak 3% i jeden glos powyzej 50%.
47% + 3% + jeden glos przewagi to jest 50% i jeden glos powzyej 50% = wygrana kaczynskiego
popraw mnie, mozesz nawet zastosowac calki czy srympalki ty maslany glabie
awe

Data: 2010-07-06 17:47:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vh3a$rqs$1news.onet.pl...

[...]

Żona Ci kupiła? A może tatuś?

Data: 2010-07-06 17:53:17
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c33500a$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
a co cie to obchodzi - nie kradlem cementu tak jak ty za socjalu
awe

Data: 2010-07-06 17:16:02
Autor: HaMMeR
On 2010-07-06 14:30, MH wrote:
Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że mój
kandydat otrzymał 45% poparcia...

MH

Niepotrzebnie laczysz te dwie sprawy.., to wogole nie chodzilo
w twoim przypadku o wybory...

Data: 2010-07-06 17:33:42
Autor: awe

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i0vhbl$90v$3newsread1.aster.pl...
On 2010-07-06 14:30, MH wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
on pewnie mowil o stezeniu viagry we kwi a jego kandydat jak nie stoi tak nie stoi
awe

Data: 2010-07-06 14:49:13
Autor: PesTYcyD
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
Bo taki jest elektorat pisuaru. Tępy, zakompleksiony i kłótliwy...

Data: 2010-07-06 15:19:45
Autor: konus

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0v8o7$vot$3news.onet.pl...
Bo taki jest elektorat pisuaru. Tępy, zakompleksiony i kłótliwy...

wredne typy!.

kwa kwa

Data: 2010-07-06 16:40:14
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- --
nie prawda on nie jest chujem tylko glupim chujem
awe

Data: 2010-07-06 16:53:19
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vf55$lrk$1news.onet.pl...

[...]

Aj, waj, teraz mi żona powiedziała, że dokładnie tak mojemu koledze powiedziała ta jego znajoma, "jesteś głupi chuj"...

Tylko wiejskie PiSomatołki na takie coś stać...

boukun

Data: 2010-07-06 17:14:10
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0vg64$8ia$1mx1.internetia.pl...

[...]

no jestes glupi chuj bo nie glosowales
awe

Data: 2010-07-06 19:25:43
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vh4c$rtl$1news.onet.pl...

[...]

A co to jest to głosowanie?

Dlatego jestem mądry, bo grosza żaden ch... ode mnie nie dostanie na swoje pasożytowanie  http://www.youtube.com/watch?v=PKh68MFd2Do

boukun

Data: 2010-07-06 19:59:11
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0vp3u$btd$1mx1.internetia.pl...

[...]

no troche cie rozumiem - nie powiem duzo w tym racji
awe

Data: 2010-07-06 20:40:20
Autor: raff
[...]

pasoĹźytowanie  http://www.youtube.com/watch?v=PKh68MFd2Do

Co za matol. A VATu nie placisz ?

Buntownik jak z koziej dupy traba.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-06 21:14:18
Autor: boukun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vtap$16f$1news.onet.pl...
[...]

A który VAT leci na prezydenta i jego świtę?

Jak mnie masz w KF-ie ciulu, to se pod nosem nie bluĹşnij, bo chuj z ciebie nie bohater...

boukun

boukun

Data: 2010-07-06 17:14:15
Autor: raff
[...]

wzglednie zlamanym chujem, ale chujem.

R.

Data: 2010-07-06 17:14:02
Autor: HaMMeR
On 2010-07-06 14:24, boukun wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

No no, juz powodow do zalenia sie, to ty nie masz,
czy ktos ci tak powiedzial za glosowanie na Bobra?
Nie! wiec nie majacz...

Data: 2010-07-06 19:39:49
Autor: boukun

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i0vh7t$90v$2newsread1.aster.pl...
On 2010-07-06 14:24, boukun wrote:
[...]

Ale o chlewie, maciorach i świniaczkach jest tu tak dużo pisane, jak nigdy wczesniej...

I to bez powodu...

boukun

"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...