"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...

Data: 2010-07-06 05:29:00
Autor: DJ MC Donald Musk
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
On 6 Lip, 14:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Wczoraj przyszed do mnie kolega w odwiedziny i opowiada mi, jak to by w
niedziel z on u swoich znajomych. Rozwi za a si tam mi dzy nimi rozmowa na
temat wybor w i kto na kogo g osowa . Kolega powiedzia , e na Bronis awa
Komorowskiego, a ona kolegi, u kt rego m j kolega by , nagle do niego krzyczy,
"jeste chujem"...

Ja pierdol , co za nar d...
Ca kiem jak u nas na naszej przyjacielskiej i kulturalnej grupie...

boukun

KOBIETY MAJA NIESAMOWITA INTUICJE!

Data: 2010-07-06 14:31:33
Autor: boukun
"Jestes ch....", jak glosowales na Bronka...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0e2c28be-cf68-4f24-9ab5-1e8d11f6f09ci31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ja sie nastepnym razem spytam kolegi jak wygladala, bo to moze byl u Antenki?

boukun

Data: 2010-07-06 09:37:30
Autor: Antenka
On 6 Lip, 14:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:0e2c28be-cf68-4f24-9ab5-1e8d11f6f09ci31g2000yqm.googlegroups.com...

> KOBIETY MAJA NIESAMOWITA INTUICJE!

Ja sie nastepnym razem spytam kolegi jak wygladala, bo to moze byl u Antenki?

boukun

Tak, to się działo u mnie. Najpierw go obluzgałam stekiem przekleństw,
a na koniec dostał patelnią w łeb. :-E

Antenka

P.s. Ach zapomniałam...Na patelni smażyły się racuchy na rozgrzanym
oleju. W konsekwencji wyladował w Siemianowicach Śląskich.

"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...