"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...

Data: 2010-07-06 14:27:03
Autor: Lolek
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
idąc za ciosem to Ty tez jesteś chujem? :)

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0v7f0$e27$1mx1.internetia.pl...
Wczoraj przyszedł do mnie kolega w odwiedziny i opowiadał mi, jak to był w niedzielę z żoną u swoich znajomych. Rozwiązała się tam między nimi rozmowa na temat wyborów i kto na kogo głosował. Kolega powiedział, że na Bronisława Komorowskiego, a żona kolegi, u którego mój kolega był, nagle do niego krzyczy, "jesteś chujem"...

Ja pierdolę, co za naród...
Całkiem jak u nas na naszej przyjacielskiej i kulturalnej grupie...

boukun

Data: 2010-07-06 14:34:16
Autor: boukun

Użytkownik "Lolek" <lolek@list.pl> napisał w wiadomości news:i0v7ek$613$1news.dialog.net.pl...
idąc za ciosem to Ty tez jesteś chujem? :)

Bo nie należę do tępego motłochu i nie brałem udziału w hucpie pt. "wybory" darmozjadów, na których wygodne pasożytowanie zgadzał się zniewolony naród i deklarował to znakiem x?

boukun

"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...