"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...

Data: 2010-07-06 14:30:24
Autor: MH
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że mój
kandydat otrzymał 45% poparcia...

MH

Data: 2010-07-06 14:40:31
Autor: boukun

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000201.4c3321e0newsgate.onet.pl...
Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że mój
kandydat otrzymał 45% poparcia...

MH

....chyba blisko 47, he, he, he...

boukun

Data: 2010-07-06 16:33:38
Autor: MH
> [...]

> Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że mój

...chyba blisko 47, he, he, he...

boukun
============

Frekwencja podobnoż 55%. 100-55=45 , he,he....

MH

Data: 2010-07-06 16:46:02
Autor: boukun

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000218.4c333ec2newsgate.onet.pl...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości
> Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że > mój
> kandydat otrzymał 45% poparcia...
>
> MH

...chyba blisko 47, he, he, he...

boukun

============

Frekwencja podobnoż 55%. 100-55=45 , he,he....

MH

Ach, to ten sam co mój, he, he...

boukun

Data: 2010-07-06 16:42:33
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
no i jeszcze zapomniales przytoczyc te fantastyczna historyjke ktora swego casu nas uraczyles tu na grupie jak to chciales podjac rownorzedna dyskusje z gornikami jadcymi do pracy i tez stwierdzili ze jestes glupi chuj. Cos musi byc na rzeczy. Ja nie znam cie osobiscie ale odnosze wrazenie ze jestes faktycznie glupi chuj lykajacy viagre zeby zerznac jakas pijana chinke podczas gdy w Polsce masz dzieci i zone.
Zupelne upodlenie narodu...
awe

Data: 2010-07-06 16:56:28
Autor: MH
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
Weź się szczylu z blokowiska trochę opamiętaj. Arytmetyki nie znasz , pałę z
matmy ekonomie zerwałeś , w każdym wątku na psp mają o tobie podobne zdanie.

Małyś jak twój idol blokersie...

MH

Data: 2010-07-06 17:13:36
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000021c.4c33441cnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
podejrzewam ze moje mieszkanie jest wiecej warte niz ten twoj kurnik na wsi, oczywiscie z wyposazeniem
no i co z tego ze zarwalem ale nie mam problemow z matematyka. a ty trepie jak widze masz i to powazne. balbym sie dac ci zrobic jakies wyliczenia bo spierdolilbys tak proste rownanie.
to ile w koncu brakowalo debilu kaczynskiemu zeby wygrac? 3% i jeden glos powyzej 50%? odpowiem ci tak 3% i jeden glos powyzej 50%.
47% + 3% + jeden glos przewagi to jest 50% i jeden glos powzyej 50% = wygrana kaczynskiego
popraw mnie, mozesz nawet zastosowac calki czy srympalki ty maslany glabie
awe

Data: 2010-07-06 17:47:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vh3a$rqs$1news.onet.pl...

[...]

Żona Ci kupiła? A może tatuś?

Data: 2010-07-06 17:53:17
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c33500a$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
a co cie to obchodzi - nie kradlem cementu tak jak ty za socjalu
awe

Data: 2010-07-06 17:16:02
Autor: HaMMeR
On 2010-07-06 14:30, MH wrote:
Mnie również coś podobnego spotkało gdy powiedziałem w towarzystwie , że mój
kandydat otrzymał 45% poparcia...

MH

Niepotrzebnie laczysz te dwie sprawy.., to wogole nie chodzilo
w twoim przypadku o wybory...

Data: 2010-07-06 17:33:42
Autor: awe

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i0vhbl$90v$3newsread1.aster.pl...
On 2010-07-06 14:30, MH wrote:
[...]

on pewnie mowil o stezeniu viagry we kwi a jego kandydat jak nie stoi tak nie stoi
awe

"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...