"Jeste¶ ch....", jak głosowałe¶ na Bronka...

Data: 2010-07-06 16:40:14
Autor: awe
"Jeste¶ ch....", jak głosowałe¶ na Bronka...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0v7f0$e27$1mx1.internetia.pl...
Wczoraj przyszedł do mnie kolega w odwiedziny i opowiadał mi, jak to był w niedzielę z żon± u swoich znajomych. Rozwi±zała się tam między nimi rozmowa na temat wyborów i kto na kogo głosował. Kolega powiedział, że na Bronisława Komorowskiego, a żona kolegi, u którego mój kolega był, nagle do niego krzyczy, "jeste¶ chujem"...

Ja pierdolę, co za naród...
Całkiem jak u nas na naszej przyjacielskiej i kulturalnej grupie...

boukun
-- -- -- -- --
nie prawda on nie jest chujem tylko glupim chujem
awe

Data: 2010-07-06 16:53:19
Autor: boukun
"Jeste¶ ch....", jak głosowałe¶ na Bronka...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0vf55$lrk$1news.onet.pl...

[...]

Aj, waj, teraz mi żona powiedziała, że dokładnie tak mojemu koledze powiedziała ta jego znajoma, "jeste¶ głupi chuj"...

Tylko wiejskie PiSomatołki na takie co¶ stać...

boukun

Data: 2010-07-06 17:14:10
Autor: awe
"Jeste¶ ch....", jak głosowałe¶ na Bronka...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0vg64$8ia$1mx1.internetia.pl...

no jestes glupi chuj bo nie glosowales
awe

Data: 2010-07-06 19:25:43
Autor: boukun
"Jeste¶ ch....", jak głosowałe¶ na Bronka...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0vh4c$rtl$1news.onet.pl...

A co to jest to głosowanie?

Dlatego jestem m±dry, bo grosza żaden ch... ode mnie nie dostanie na swoje pasożytowanie  http://www.youtube.com/watch?v=PKh68MFd2Do

boukun

Data: 2010-07-06 19:59:11
Autor: awe
"Jeste¶ ch....", jak głosowałe¶ na Bronka...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0vp3u$btd$1mx1.internetia.pl...

[...]

no troche cie rozumiem - nie powiem duzo w tym racji
awe

Data: 2010-07-06 20:40:20
Autor: raff
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
Ja pierdolÄ™, co za narĂłd...
[...]

powiedziała ta jego znajoma, "jesteś głupi chuj"...

Tylko wiejskie PiSomatołki na takie coś stać...

boukun
-- -- -- -- --
no jestes glupi chuj bo nie glosowales
awe

A co to jest to głosowanie?

Dlatego jestem mÄ…dry, bo grosza ĹĽaden ch... ode mnie nie dostanie na swoje
pasoĹĽytowanie  http://www.youtube.com/watch?v=PKh68MFd2Do

Co za matol. A VATu nie placisz ?

Buntownik jak z koziej dupy traba.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-06 21:14:18
Autor: boukun
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vtap$16f$1news.onet.pl...
Ja pierdolÄ™, co za narĂłd...
[...]

A który VAT leci na prezydenta i jego świtę?

Jak mnie masz w KF-ie ciulu, to se pod nosem nie bluĹşnij, bo chuj z ciebie nie bohater...

boukun

boukun

Data: 2010-07-06 17:14:15
Autor: raff
"Jesteś ch....", jak głosowałeś na Bronka...
Wczoraj przyszedł do mnie kolega w odwiedziny i opowiadał mi, jak to był w
niedzielę z żoną u swoich znajomych. Rozwiązała się tam między nimi
rozmowa na temat wyborów i kto na kogo głosował. Kolega powiedział, że na
Bronisława Komorowskiego, a żona kolegi, u którego mój kolega był, nagle
do niego krzyczy, "jesteĹ› chujem"...

Ja pierdolÄ™, co za narĂłd...
[...]

wzglednie zlamanym chujem, ale chujem.

R.