"Jesteś głupi jak wpis w internecie".

Data: 2009-05-28 05:36:02
Autor: cirrus
"Jesteś głupi jak wpis w internecie".
# "Kiedyś na forum TVN24 pojawił się komentarz, że w stanie wojennym prowadziłem Dziennik Telewizyjny w mundurze. A ja wtedy zrezygnowałem z pracy" - wspomina Grzegorz Miecugow, publicysta TVN24. "Gdy potem czytam w internecie opinię jakiegoś debila, że prowadziłem Dziennik w mundurze, to jest to dla mnie wstrząsające. Kłamstwo boli" - tłumaczy Miecugow.
Anonimowość to problem - ukuto nawet takie powiedzenie: "jesteś głupi jak wpis w internecie". #
Ze strony:
http://tnij.org/dg5p

--
stevep