"Jesteś twarda, ty to przetrwasz, ale inni będą się teraz bać".

Data: 2010-11-16 09:32:52
Autor: Azor jest pedałem
"Jesteś twarda, ty to przetrwasz, ale inni będą się teraz bać".
- Zachowuję się jak żona alkoholika, bo byłam lojalna wobec Kaczyńskiego? Powinnam się na niego rzucić i go zagryźć? - mówi w wywiadzie dla "Przekroju" usunięta z PiS Elżbieta Jakubiak. Zdradza też kulisy swojego usunięcia z partii: "nie zgadzałam się na wszystko, co się działo w PiS, i właśnie za to mnie wyrzucono".

Była posłanka Prawa i Sprawiedliwości ujawnia to, co usłyszała od prezesa, gdy dowiedziała się, że jest zawieszona. - To była absurdalna sytuacja, pojechałam do niego, a on jak gdyby nigdy nic pyta, czy napiję się kawy - mówi Jakubiak. - Odpowiedziałam: Jarek za drzwiami jest 30 kamer i 50 dziennikarzy, co ja mam im powiedzieć? - pytała Kaczyńskiego. Prezes miał odpowiedzieć: "Jesteś twarda, ty to przetrwasz, ale inni będą się teraz bać".

Jakubiak w rozmowie z "Przekrojem" tłumaczy, że chciała zorganizować wielki show wieczór wyborczy. - Jeśli wygramy, to wiadomo, ale jeśli przegramy, to czymś takim zaczniemy kampanię wyborczą do sejmu - tłumaczy. Jak sama przyznaje "takie coś musi kosztować". - I tu był pierwszy zgrzyt, została potwornie zaatakowana przez ziobrystów - mówi Jakubiak.

Posłanka uważa, że Zbigniew Ziobro i część starych działaczy Porozumienia Centrum, obawiało się tego, że "chcemy ukraść im partię". Jakubiak mówi, że nagle, dzień przed drugą turą, prezesa "otoczyli ludzie Brudzińskiego nie dopuszczając nikogo". - Trzeba go było nie zostawiać tym ludziom. Zaczęli mu wkładać do głowy różne głupoty, a byli jedynymi, z którym po wyborach rozmawiał, bo my pojechaliśmy na wakacje - przekonuje.

Elżbieta Jakubiak uważa, że w tej chwili głównym celem Jarosława Kaczyńskiego jest wyjaśnienie tragedii smoleńskiej. Pytana o to dlaczego w kampanii wyborczej odrzucono Smoleńsk, przyznaje, że to był dobry ruch, ale dodaje, że o katastrofie nie zapomnieli.

- Nie wyobrażam sobie tego, że wystartuje z list PO. Nie sądzę bym dostała taką propozycję - kończy Jakubiak.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jakubiak-zachowuje-sie-jak-zona-alkoholika,wid,12853231,wiadomosc_prasa.html

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-16 12:34:19
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ibtfjo$27r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy do tej kobeiciny w końcu dotrze, że jej dotychczaswoe idol jest chory na władzę? To taki współczesny Dzierżyński!

d.

Data: 2010-11-16 18:44:32
Autor:
"Jesteś twarda, ty to przetrwasz, ale inni będą się teraz bać".
On Tue, 16 Nov 2010 09:32:52 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 zalosna biedaczka. jeszcze kilka miesiecy temu sikala pom rajstopach
 ze szczescia serwujac prezesowi rosolek i kartacze z chudek mieska.

"Jesteś twarda, ty to przetrwasz, ale inni będą się teraz bać".