"Jesteś twarda, ty to przetrwasz, ale inni będą się teraz bać".

Data: 2010-11-16 12:34:19
Autor: Dobrodziej
"Jesteś twarda, ty to przetrwasz, ale inni będą się teraz bać".

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ibtfjo$27r$1inews.gazeta.pl...
- Zachowuję się jak żona alkoholika, bo byłam lojalna wobec Kaczyńskiego? Powinnam się na niego rzucić i go zagryźć? - mówi w wywiadzie dla "Przekroju" usunięta z PiS Elżbieta Jakubiak. Zdradza też kulisy swojego usunięcia z partii: "nie zgadzałam się na wszystko, co się działo w PiS, i właśnie za to mnie wyrzucono".

Czy do tej kobeiciny w końcu dotrze, że jej dotychczaswoe idol jest chory na władzę? To taki współczesny Dzierżyński!

d.

"Jesteś twarda, ty to przetrwasz, ale inni będą się teraz bać".