Jestes z siebie dumna Anetko?

Data: 2011-08-06 07:44:22
Autor: hersk
Jestes z siebie dumna Anetko?
zgnoilas Lyzwinskiego, zaszczulas Leppera, mocodawcy sa z ciebie bardzo zadowoleni. sklerotykom z PiS przypomnam: pamietacie kto byl tworca tzw. afery gruntowej? --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-08-06 08:18:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-06 07:44, hersk pisze:
zgnoilas Lyzwinskiego, zaszczulas Leppera,
mocodawcy sa z ciebie bardzo zadowoleni.
sklerotykom z PiS przypomnam: pamietacie
kto byl tworca tzw. afery gruntowej?

Pretensje należy kierować nie do tej idiotki która pewnie nawet sobie nie zdawała sprawy w jakiej grze uczestniczy, ale do jej mocodawców. Zwłaszcza do tego który zdobył się kiedy na szczerość i publicznie wyznał że nia umrze spokojnie gdy Lepper i Samoobrona nie znikną z powierzchni ziemi.

Data: 2011-08-06 09:31:59
Autor: stevep
Jestes z siebie dumna Anetko?
Dnia 06-08-2011 o 08:18:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-08-06 07:44, hersk pisze:
zgnoilas Lyzwinskiego, zaszczulas Leppera,
mocodawcy sa z ciebie bardzo zadowoleni.
sklerotykom z PiS przypomnam: pamietacie
kto byl tworca tzw. afery gruntowej?

Pretensje nale¿y kierowaæ nie do tej idiotki która pewnie nawet sobie  nie zdawa³a sprawy w jakiej grze uczestniczy, ale do jej mocodawców.  Zw³aszcza do tego który zdoby³ siê kiedy na szczero¶æ i publicznie  wyzna³ ¿e nia umrze spokojnie gdy Lepper i Samoobrona nie znikn± z  powierzchni ziemi.

A kto to ci mocodawcy, CIA, kapitali¶ci, czy kosmici?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-06 21:13:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-06 09:31, stevep pisze:
Dnia 06-08-2011 o 08:18:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A kto to ci mocodawcy ?

Ci co jÄ… sponsorowali.

Data: 2011-08-06 14:06:12
Autor: hersk
On Sat, 06 Aug 2011 08:18:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Pretensje nale¿y kierowaæ nie do tej idiotki która pewnie nawet sobie nie zdawa³a sprawy w jakiej grze uczestniczy, ale do jej mocodawców. Zw³aszcza do tego który zdoby³ siê kiedy na szczero¶æ i publicznie wyzna³ ¿e nia umrze spokojnie gdy Lepper i Samoobrona nie znikn± z powierzchni ziemi.

 kogo konkretnie masz na mysli?

Data: 2011-08-06 21:13:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-06 14:06, hersk pisze:
[...]

Zadasz sobie od niechcenia takie idiotyczne pytanko a ja mam ryzykować, możliwe że nawet życie? Jak byś był tematem zainteresowany to sam byś wiedział o kogo chodzi.

Data: 2011-08-08 18:49:54
Autor: .[He®Sk].
On Sat, 06 Aug 2011 21:13:19 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   kogo konkretnie masz na mysli?

Zadasz sobie od niechcenia takie idiotyczne pytanko a ja mam ryzykowaæ, mo¿liwe ¿e nawet ¿ycie? Jak by¶ by³ tematem zainteresowany to sam by¶ wiedzia³ o kogo chodzi.

 ja wiem, ty wiesz, wszyscy wiedza. tylko PiS-owcy udaja, ze to Tusk.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-08 21:45:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-08 18:49, ".[He®Sk]." pisze:

[...]

Wcale nie chodzi o niego. Tusk czy Kaczyński to płotki w porównaniu do autora tego wyznania o Lepperze i Samoobronie.

Data: 2011-08-08 18:49:53
Autor: .[He®Sk].
> [...]

Pretensje nale¿y kierowaæ nie do tej idiotki która pewnie nawet sobie nie zdawa³a sprawy w jakiej grze uczestniczy, ale do jej mocodawców. Zw³aszcza do tego który zdoby³ siê kiedy na szczero¶æ i publicznie wyzna³ ¿e nia umrze spokojnie gdy Lepper i Samoobrona nie znikn± z powierzchni ziemi.

 sadzisz, ze anetka byla na tyle glupia, ze nie wiedziala
 w jakiej grze uczestniczy? ona moze byc nastepna!

Data: 2011-08-08 21:45:27
Autor: jadrys
[...]

Tak, sądzę że to była/jest zwykła idiotka. Interesowały ją tylko pieniądze.

Data: 2011-08-06 11:33:02
Autor: Maniek K.
Jestes z siebie dumna Anetko?
On Sat, 06 Aug 2011 07:44:22 +0200, hersk <pis€bigbrednie@interia.pl>
wrote:

zgnoilas Lyzwinskiego, zaszczulas Leppera, mocodawcy sa z ciebie bardzo zadowoleni. sklerotykom z PiS przypomnam: pamietacie kto byl tworca tzw. afery gruntowej?

Coz, Anetka to przypadkowe narzedzie w rekach cynika JK. A co by nie
mowic, za tym czlowiekiem idzie smierc. Blida, LK, Lepper. Wszyscy
uczestniczyli w cynicznym, nieokielznanym pedzie do wladzy Wodzusia.
Czy to wszystkie smiertelne ofiary, czy to koniec listy na jego
drodze? A pamietacie jak straszyl pistolecikiem Tuska? I slowa wowczas
przez niego uzyte?  Wspolczuje glupocie wyznawcow jego sekty.

Data: 2011-08-06 10:22:02
Autor: Hans Kloss
Jestes z siebie dumna Anetko?
Maniek K. <mkarwan0@buziaczek.pl> napisa³(a):
A pamietacie jak straszyl pistolecikiem Tuska? I slowa wowczas
przez niego uzyte?
Ty to PAMIETASZ tuskociulu? Ty tam by³es, s³ysza³es owe s³owa? Czy mo¿e tylko
bezkrytycznie powtarzasz bredzenia ry¿ego mato³a?
J-23 --

Data: 2011-08-06 12:34:35
Autor: Jaksa

wrote:

[...]

Prostytuta Aneta K. byla starannie wyselekcjowanym narzedziem
w rekach zydoubecji, by wywrocic rzad premiera Kaczynskiego.
To jest zupelnie oczywiste dla wszystkich inteligentnych ludzi,
do ktorych rzecz jasna ty sie nie zaliczasz.

mowic, za tym czlowiekiem idzie smierc. Blida, LK, Lepper. Wszyscy

Za toba Maniek idzie smrod gowna, a idzie odkad twoja stara cie wysrala
ciezko poranionym odbytem na ten piekny swiat w dworcowej toalecie.

[...]

Ja zas tobie podczlowieku nie wspolczuje. Jestes okrutnie pokarany
przez Boga na umysle i do konca swoich smutnych dni bedziesz
rozwozil paczki na poczie albo wywijal kotletami w Mac Donaldzie.

Zyjesz po to, aby tacy goscie jak ja czuli sie lepiej, patrzac
z gory na takich nieudacznych jelopow jak ty, podczlowieku.

Jaksa

Jestes z siebie dumna Anetko?