Jestes z siebie dumna Anetko?

Data: 2011-08-06 08:18:55
Autor: jadrys
Jestes z siebie dumna Anetko?
W dniu 2011-08-06 07:44, hersk pisze:
zgnoilas Lyzwinskiego, zaszczulas Leppera,
mocodawcy sa z ciebie bardzo zadowoleni.
sklerotykom z PiS przypomnam: pamietacie
kto byl tworca tzw. afery gruntowej?

Pretensje należy kierować nie do tej idiotki która pewnie nawet sobie nie zdawała sprawy w jakiej grze uczestniczy, ale do jej mocodawców. Zwłaszcza do tego który zdobył się kiedy na szczerość i publicznie wyznał że nia umrze spokojnie gdy Lepper i Samoobrona nie znikną z powierzchni ziemi.

Data: 2011-08-06 09:31:59
Autor: stevep
Jestes z siebie dumna Anetko?
Dnia 06-08-2011 o 08:18:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-08-06 07:44, hersk pisze:
zgnoilas Lyzwinskiego, zaszczulas Leppera,
mocodawcy sa z ciebie bardzo zadowoleni.
sklerotykom z PiS przypomnam: pamietacie
kto byl tworca tzw. afery gruntowej?

Pretensje nale¿y kierowaæ nie do tej idiotki która pewnie nawet sobie  nie zdawa³a sprawy w jakiej grze uczestniczy, ale do jej mocodawców.  Zw³aszcza do tego który zdoby³ siê kiedy na szczero¶æ i publicznie  wyzna³ ¿e nia umrze spokojnie gdy Lepper i Samoobrona nie znikn± z  powierzchni ziemi.

A kto to ci mocodawcy, CIA, kapitali¶ci, czy kosmici?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-06 21:13:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-06 09:31, stevep pisze:
Dnia 06-08-2011 o 08:18:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A kto to ci mocodawcy ?

Ci co jÄ… sponsorowali.

Data: 2011-08-06 14:06:12
Autor: hersk
On Sat, 06 Aug 2011 08:18:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Pretensje nale¿y kierowaæ nie do tej idiotki która pewnie nawet sobie nie zdawa³a sprawy w jakiej grze uczestniczy, ale do jej mocodawców. Zw³aszcza do tego który zdoby³ siê kiedy na szczero¶æ i publicznie wyzna³ ¿e nia umrze spokojnie gdy Lepper i Samoobrona nie znikn± z powierzchni ziemi.

 kogo konkretnie masz na mysli?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-08-06 21:13:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-06 14:06, hersk pisze:
[...]

Zadasz sobie od niechcenia takie idiotyczne pytanko a ja mam ryzykować, możliwe że nawet życie? Jak byś był tematem zainteresowany to sam byś wiedział o kogo chodzi.

Data: 2011-08-08 18:49:54
Autor: .[He®Sk].
On Sat, 06 Aug 2011 21:13:19 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   kogo konkretnie masz na mysli?

Zadasz sobie od niechcenia takie idiotyczne pytanko a ja mam ryzykowaæ, mo¿liwe ¿e nawet ¿ycie? Jak by¶ by³ tematem zainteresowany to sam by¶ wiedzia³ o kogo chodzi.

 ja wiem, ty wiesz, wszyscy wiedza. tylko PiS-owcy udaja, ze to Tusk.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-08 21:45:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-08 18:49, ".[He®Sk]." pisze:

[...]

Wcale nie chodzi o niego. Tusk czy Kaczyński to płotki w porównaniu do autora tego wyznania o Lepperze i Samoobronie.

Data: 2011-08-08 18:49:53
Autor: .[He®Sk].
> [...]

Pretensje nale¿y kierowaæ nie do tej idiotki która pewnie nawet sobie nie zdawa³a sprawy w jakiej grze uczestniczy, ale do jej mocodawców. Zw³aszcza do tego który zdoby³ siê kiedy na szczero¶æ i publicznie wyzna³ ¿e nia umrze spokojnie gdy Lepper i Samoobrona nie znikn± z powierzchni ziemi.

 sadzisz, ze anetka byla na tyle glupia, ze nie wiedziala
 w jakiej grze uczestniczy? ona moze byc nastepna!

Data: 2011-08-08 21:45:27
Autor: jadrys
[...]

Tak, sądzę że to była/jest zwykła idiotka. Interesowały ją tylko pieniądze.

Jestes z siebie dumna Anetko?