Jesteś zerem

Data: 2009-08-21 09:26:17
Autor: SHARMDIVER.PL
Jesteś zerem
Czy jestem zerem dlatego iż dałem bardzo dobrą cenę ale dbając o bezpieczeństwo
zapowiedziałem (na jak i na liście), że nie ma chlania podczas safari?
Ofertę dostałeś na piśmie z wyraźnie podanymi cenami oraz tym co jest i nie jest
w cenie. Po co kłamiesz? Masz preferencje do "dawania w gardło" ze swoimi
studentami na safari - droga wolna - nurkuj sobie z inną bazą ale po co
wypisujesz kłamstwa?

Czy też jestem zerem z tego powodu iż spytałem o wypadek a jesteś podobno
instruktorem nurkowania aby ludzie dowiedziali się iż wypadki się zdarzają,
dowiedzieli się o przyczynach i aby nauczyli się ich unikać. Nie musiałeś
podawać nazwy bazy z którą współpracujesz.

nfo@ida-octopus.pl wrote:

mariusz wydro
> [...]

4. a co do chlaania... nie jezdżę do baz gdzie nie ma chlania,

No comments :(

Data: 2009-08-21 11:22:08
Autor: Włodzimierz Kołacz
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

nfo@ida-octopus.pl wrote:

> [...]
> wcześniej byłeś bardzo) jak dowiedziałeś się, że nie ma chlania na > łodzi?

4. a co do chlaania... nie jezdżę do baz gdzie nie ma chlania,

Zerem jesteś ty koleżko z Sharm. Tak samo jak zerami byli ORMOwcy. Im także się wydawało, że mogą innych rozliczać z ich działania, życia czy jakże ludzkich przywar. "ORMO czuwa"
Jesteś zerem bo tobie nie chodzi o bezpieczeństwo innych, ani nie chodzi tobie o dobro innych.
Jesteś zerem bo jesteś cynicznym gościem wykorzystującym sektę wyłącznie do promowania siebie i swoich działań.
Jesteś zerem bo bezpieczeństwo to dl ciebie wyłącznie hasełko do marketingowego wykorzystania.
Jesteś zerem bo gdy sam obniżasz cenę to robisz to w imię bezpieczeństwa. Gdy inni obniżają ją to oczywiście wg twojej chorej jaźni robią to z pogwałceniem wszelkich zasad w tym komfortu i bezpieczeństwa. Ty możesz inni nie mogą. To cynizm czystej wody.
Jesteś zerem bo nie potrafisz dyskutować i w ramach tej dyskusji odpowiadać na zadane pytania choćby nie wygodne.
Jesteś zerem bo wszystkich oceniasz wg siebie nie dając im szans na własne decyzje.
Jesteś zerem bo epatujesz sektę swoimi głęboko zakorzenionymi i nie uświadomionymi kompleksami.
Jesteś zerem bo innym przypisujesz cechy i choroby których nie mają.
Jesteś zerem bo stawiasz się ponad innymi nurkami i ich nie szanujesz.
Jesteś zerem bo inni nurkowie są to dla ciebie wyłącznie  nośniki kasy do przejęcia.
Jesteś zerem kolego z Sharm ....... nie moja to wina.....tak cię postrzegam i oceniam
A co może nie mam prawa do własnego zdania?

Dla mnie i wielu innych użytkowników tej sekty zostałeś zerem. Właściwie poza kałoliną i nie wszystko rozumiejącym Pszemolem, dobrym Wieśkiem mającym wiele pozytywnych chęci aby nie flekować człowieka. Zauważ że nie masz zwolenników którzy rozumieli by twoje intencje i je popierali. Poza kałoliną, ale ostatnio i ona odsuwa się od ciebie sharmdajwerze. Pomyśl dlaczego.
Zapracowałeś na to wystarczająco solidnie.

Mariusz jest jaki jest, ja w zasadzie wiem jaki, bo trochę poznałem człowieka. Nie jest idealny ale nie jest zerem, ma swoje osiągnięcia w nurkowaniu. Tak jak i ja nie jestem idealnym kolesiem bo to nie możliwe. Jednak aż tylu zer wypisanych w ciągu 5 minut Mariuszowi W nie da się przypisać jak tobie. Kumasz różnicę. Parafrazując to co ktoś napisał o mnie i o tobie "Powinieneś nosić Mariuszowi butle... choćby na stolik barowy"

Włodek

Data: 2009-08-21 11:58:26
Autor: trzesiek

Użytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6lp4a$sca$1atlantis.news.neostrada.pl...
Zerem jesteś ty koleżko z Sharm. ...
Zapracowałeś na to wystarczająco solidnie.
<ciach>

Nie mogę nie poprzeć tak trafnej krytyki, mając nadzieję, że doprowadzi ona do zamilknięcia krytykowanego.
Od siebie dodam, że z wielkim żalem spoglądam, jak cały świat zwraca się przeciwko człowiekowi, a ten nie chce zrozumieć, że jeśli tak wiele osób ma odmienne zdanie, to pewnie oni mają rację.

Pozdrawiam

Wojciech Czechowski

Data: 2009-08-21 10:45:34
Autor: Krzysztof B
trzesiek <nur2000usunto@poczta.onet.pl> napisał(a):
Od siebie dodam, że z wielkim żalem spoglądam, jak cały świat zwraca się przeciwko człowiekowi, a ten nie chce zrozumieć, że jeśli tak wiele osób ma odmienne zdanie, to pewnie oni mają rację.

bo widzisz, to tak jak w tej historii o gostku co to pod "prąd" autostradą
jechał radia słuchając ...

Data: 2009-08-21 14:26:41
Autor: mansky
trzesiek pisze:

[...]

Taka opowiasta-przypowiastka sie mi przypomniala:
Jezeli ktos Ci mowi ze jestes swinia, to sie nie przejmuj,
jezeli ktos inny mowi Ci to samo, to go olej,
ale jezeli 10 osob powie Ci zes swinia ... to czas wyjsc z chlewa

obawiam sie jednak ze shitdajwer lubi swoj chlew,
i nie rozumie ze pora go opuscic

pzdr
mansky

Data: 2009-08-21 15:18:14
Autor:
[...]

Patrzę na sprawę od drugiej strony, byłem zostawiony pod wodą i czołówka LOK
(Tymiński, Bochiński, Klaro) będąca na Rafałku i DZ, tak zdecydowała. Stan
zatoki był już z falami w zakresie 2-3B. W kierowaniu samochodem obowiązuje
zasada ograniczonego zaufania w nurkowaniu również. Natomiast co do chodzenia w brew opinii gawiedzi to uważam że warto, dzięki
temu mam kolejne zgłoszenie P-386700. Gdybym słuchał ekipy z FN to uwierzył
bym na słowo "czereśniakowi" bo był "we wojsku" co prawda masy tleno twórczej
nie widział (koloru nie zna i o tym że to suche obiegi też nie wiedział, a
podobno nurkował) ale wie bo był "we wojsku", dołączył się też inny guru, co
stopień instruktorski zrobił po obejrzeniu sprzętu u kolegi (to ten sam co
napisał że wapno sodowane rozkłada się w płucach tworząc kwas węglowy) z ekipą
szczekaczy i przydupasów z FN.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-21 21:41:02
Autor: Adam Chróścicki
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)
Panowie i Panie!
Tak sobie obserwuję i myślę...
Cała ta sytuacja z Jankiem D. zaszła chyba za daleko?
Moja propozycja!!!
Janku oponentów jest więcej da się zauważyć!!! dlatego zapraszam do Polski na Wieczorek Zapoznawczo Pojednawczy bez gadania i zaśmiecania na Sekcie. Ja z Przyjemnością ustwie miejsce i Przemol z USA nawet przyleci. :-)))
Pozdrawiam Adam Chróścicki

Data: 2009-08-21 13:03:14
Autor: Wiesiek zwany ... zerem
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)
..... jestem zerem!?

Nie! Nie mogę ! Emigruję na tydzień do Chorwacji.

I z radością wypję niektórym na pohybel szklanicę rakiji.

Zero
(chyba tam brakuje przecinka ... mam nadzieje)

Data: 2009-08-21 16:22:03
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Wiesiek zwany ... zerem" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.00000011.4a8e7ef2newsgate.onet.pl...
[...]

 Sory!!!! Tak zdecydowanie  tam brakuje przecinka. Pisałem że nnie jestem idealny :-() Tak jak teraz może być?. Powodzenia w Chorwacji, No i jednego choćby łyczka za bliźnich. Jak byś mógł i chciał
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-08-21 18:44:57
Autor: Strapczy
Jesteś zerem,,,,,,,,, Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)
Tak samo jak zerami byli ORMOwcy

A co masz przeiw Ormowcom?

Kolina

Data: 2009-08-22 08:06:11
Autor: SHARMDIVER.PL
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)
Napisałem co uważam na twój temat i pisz sobie co chcesz :-).

Napiszę to co zwykle: kiedy przeprosisz za KŁAMSTWA które wypisywałeś na tej
liście pod adresem bazy?

W niedawnym innym wątku: "Margita ŚlizowskaWspółzałożyciel i wiceprezes SWA stowarzyszenia
promującegobezpieczeństwo w nurkowaniu"

dotyczącym zaplanowania przez instruktorów i wykonania na TRIMIKSIE na 70m
dekompresyjnego nurkowania pani Prezes "organizacji promującej bezpieczne
nurkownie" M. Ślizowskiej bez absolutnie jakichkolwiek uprawnień  "instruktor"
(bo on się mieni instruktorem) Kołacz pluł na mnie z kolesiami "jak śmiem tak
nawet myśleć, że ci "wspanialcy" (S. Lem) coś takiego zrobili. Gdy się okazało,
że rzeczywiście wykonali te nurkowanie - CISZA... Jak makiem zasiał.

Tamta sprawa nie istnieje. Pluje z innymi "specami" w innym wątku.
Jak to nazwać?
Kompletne zakłamanie?

Data: 2009-09-01 22:11:04
Autor: Włodzimierz Kołacz
Jesteś zerem złote myśli Jasia z Sharm :-)

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructorWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.00000082.4a8f8ad3newsgate.onet.pl...
Napisałem co uważam na twój temat i pisz sobie co chcesz :-).

Napiszę to co zwykle: kiedy przeprosisz za KŁAMSTWA które wypisywałeś na tej
liście pod adresem bazy?

Czy chodzi o tego typu prawdy jakie objawiłeś w swoim tekście?

[...]

A co mi tam. Odpowiem choć piszesz bzdury wielkiej miary. Widać po tym jak wielkie masz frustracje i jak mało rozumiesz z tego co ktoś pisze po tym co tu napisałeś na temat tego co ja napisałem. Zastanów się chwilkę i podejmij właściwą decyzje.

Napisałem w tamtym wątku to co niżej wkleję a każdy chętny może sprawdzić jakimi drogami biegnie myśl kol. Dudzinskiego z Sharm.

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości
CIACH

Cytat z wątku:
Czy ty SHARMDAJWERZE jesteś aż tak głupi żeby nie mieć cywilnej odwagi
odpowiedzieć na proste pytanie zadane przez Zboja? Stosujesz taktykę z
piaskownicy. Dobrą gdy ma się lat 3-4 wskazującą na skretynienie gdy ma się
lat więcej. Wskazującą na kompletne ignoranctwo gdy chwali się tytułem
instruktora.
 Jak tam kolego instruktorze Twoje kwity na CD SSI Bo jakby nie było padło
tu na sekcie od Twojego kumpla kałoliny że takowe kwalifikacje miałeś
uzyskiwać? Tymczasem cisza jak makiem zasiał. A ja jako żywo jestem
zainteresowany dalszą karierą w tej federacji. A to wszystko po tym jak
chwaliłeś się niedawno ilością plastyków, w których jesteś specjalistą. Ja
też bym tak chciał, ale tyle plastyków to nawet PADI nie oferuje.
Włodek
koniec cytatu

Tamta sprawa nie istnieje. Pluje z innymi "specami" w innym wątku.
Jak to nazwać?
Kompletne zakłamanie?
'

No i jak to nazwać co ty piszesz?
Zakłamanie, ignorancja czy cynizm?

Pytanie pomocnicze Czy w którymkolwiek miejscu krytykowałem lub broniłem odbytego nurkowania przez wzmiankowaną aby kol. Dudziński miał podstawy do napisania tych słów?
Włodek

Data: 2009-09-02 11:29:12
Autor: Zboj
Jesteś... Kołacz

Kiedy przeprosisz za KŁAMSTWA które wypisywałeś na tej liście pod
adresem bazy?

A kiedy Dudziński sam przeprosisz za swoje wyskoki i opiszesz swoje uprawnienia techniczne?

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-09-02 23:25:03
Autor: SHARMDIVER.PL
Marciniak czego tu jeszcze szukasz?
Udowodniono ci bezczelne kłamstwa. Wyjątkowe chamstwo na tej liście.
Powtarzam - Nie masz wstydu?

Data: 2009-09-02 21:02:28
Autor: Włodzimierz Kołacz
Jesteś... Kołacz

Tak jestem Kołacz od zawsze i chwalę sobie to :-)

Data: 2009-09-02 23:27:23
Autor: SHARMDIVER.PL
Jesteś... Kołacz

Data: 2009-08-22 13:24:03
Autor: info
> [...]

Ps. Nie mam zamiaru dyskutować  z zerem. Więc dla mnie koniec w tym temacie. Napisałem co uważam na twój temat i pisz sobie co chcesz :-). Wiesz gdzie to mam? :-)
włodku!
dzięki za obronę. nie jedno popłudnie przedyskutowaliśmy na rózne tematy, nie zawsze się zgadzając ale zawsze dochodząc do porozumienia. szkoda dyskutować z kimś kto za wszelka cenę szuka zaczepki czując zagrożenie. wg mnie pan dudziński czuje zagrożenie {może z mojej stron} że braknie mu kljentów. napisałem dziś temu ludkowi ze róznica między mną a nim jest taka że on MUSI robic wszystko aby kljentela nurkowała z nim inaczej trza iść na ulicę, natomiast ja jak wiesz zajmuję sie czymś innym. jestem strażakiem i to czy ktoś pojedzie ze mną czy nie nie ważne,ja i tak pojadę do egiptu. wydaje się że ten gość niee potrafi współdziałać z ludzmi, nie zna praw marketingu i promocji. chyba że jest to promocja wg DODY - nie ważne jak aby tylko pisali. tylko że doda bierze taką kasę za to że on nie zarobie tego prze całą swoja karierę. zastanawia mnie jedno. szczeka rzuca oszczerstwa nie potrafi wyczuc ironi a nigdy nie odpowiedział na tyle pytań jak to było z tym zostawieniem nurków na morzu. co do wypadku nurkowego. był wypadek w dahab, zginąl nurek z moich okolic, nie znałem go, nie szkoliłem ale znała go moja znajoma i ona prosiła mnie abym swoimi możliwymi sposobami dowidział się co sie stało. dowiedziałem się i przekazałęm dalej. mnie przy tym wypadku nie było, na dobrą sprawę te informacje które posiadam są bardzo metne i nie dokładne, oraz obiecałem że nie bedę ich pzrekazywał dalej. nie problem rzucic oskarżenia ale później sprawę wyprostowac jest problem. ja też jestem zwolennikiem aby takie informacje się ukazywały, u nas w firmie muszę pracować z takimi pajacami jak on, z nim nie muszę i to ja będę decydował z kim będę nurkował i do kogo jexdził do egiptowa. a może nie spodobał się mi kolor łodzi? mariusz
ps. włodek nie wiem czy słyszłeś ale zalali u nas kopalnię odkrywkową sarki w machowie. głebokośc 46-48m, widocznośc około 12-stu metrów temperatura wody do 12m 22st.c, do 28-5st.c poniżej 3st.c
mam zdjęcia oraz filmik. postarma się to udostęnić.
mariusz

Data: 2009-08-23 07:31:16
Autor: Komornik
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

Data: 2009-08-23 11:52:29
Autor: krokodyl73
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

Data: 2009-08-23 10:44:31
Autor: diveinstructor
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

Data: 2009-08-23 10:44:57
Autor: SHARMDIVER.PL
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

Data: 2009-08-23 11:33:46
Autor: info
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

Data: 2009-08-23 11:48:04
Autor: SHARMDIVER.PL
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

Data: 2009-08-23 22:12:11
Autor: info
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

Przecież zamieściłem opis wiele lat temu.
Jest dostępny OD LAT.

ale interesuje mnie ta wersja twoja. osób pozostawionych już znamy. o twoja prosili cię chyba kilkanaście razy. zniknołeś z sekty na długo (piękne czasy). nie odpisałeś. ja (chyba jestem zbyt mało inteligetny) nie znalazłem twojego opisu. skoro go umieściłeś przypomnji nam.
mariusz
ps. aha oszczędź sobie głupich uwag. m.

Data: 2009-08-24 09:58:52
Autor: SHARMDIVER.PL
info@ida-octopus.pl Mariusz Wydro wrote:

Przecież zamieściłem opis wiele lat temu.
Jest dostępny OD LAT.

ale interesuje mnie ta wersja twoja.

Czy tekst powyższy jest niezrozumiały dla Ciebie?

ja (chyba jestem zbyt mało inteligetny)

No cóź.
Połącz siły z kumplem "instruktorem" od plucia Kołaczem.
Ten szukał na stronie www "tylko" trzy dni informacji o kursach :(
I oczywiście do tej pory nie przeprosił za kłamstwa, które wypisywał tu na liście.

nie znalazłem twojego opisu.

mariusz

m.

Doprawdy?
Może poproś o pomoc swojego syna? Zdaje się, że chodzi do podstawówki i potrafi
całkiem dobrze obsługiwać komputer.

A tak w ogóle to lubisz zwalać swoją pracę na innych? W zawodzie strażaka z
pewnością doceniają takie postawy. Prawda?

Rozumiem iż według przysłowia " słowo się rzekło - kobyłka u płota" twój opis
śmiertelnego wypadku płetwonurka jak przyrzekłeś na liscie już czeka. Prawda?

Data: 2009-08-24 10:19:28
Autor: Krzysztof Biały

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructorWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.0000018a.4a92483cnewsgate.onet.pl...
I oczywiście do tej pory nie przeprosił za kłamstwa, które wypisywał tu na liście.

Zupełnie jak ty, kłamco.

Data: 2009-08-25 21:11:56
Autor: infoWYTNIJTO
może jednak przypomnieć?
czy ktoś zna opisu tego wypadku zamieszczonego przez swego czasu najlepszego instruktora ssi w egipcie? prosiłbym o przypomnienie. będę zobowiązany.
mariusz
ps. jasiu. jak zamieściliśmy już raz to może nam przypomnisz? M.

Data: 2009-08-25 23:14:50
Autor: SHARMDIVER.PL
może jednak przypomnieć?
infoWYTNIJTO@ida-octopus.pl wrote:
[...]

Konkurs.

Co pił Pan Instruktor M. Wydro www.ida-octopus.pl nim napisał powyższy tekst i inne dzisiejszego dnia?

Informacje które chciał dostał.

Czekam na wywiązanie się z umowy Panie M. Wydro

Data: 2009-08-25 21:34:44
Autor: trzesiek
może jednak przypomnieć?
Użytkownik <infoWYTNIJTO@ida-octopus.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000002be.4a943805newsgate.onet.pl...
czy ktoś zna opisu tego wypadku zamieszczonego
przez swego czasu najlepszego instruktora ssi w
egipcie? prosiłbym o przypomnienie.
będę zobowiązany.

Proszę bardzo:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/msg/d3bd60099efa579a?hl=pl&&q=nurkowanie+jan+dudzinski

Pozdrawiam

Wojciech Czechowski

Data: 2009-08-25 15:26:51
Autor: Pszemol
może jednak przypomnieć?
"trzesiek" <nur2000usunto@poczta.onet.pl> wrote in message news:h71eci$d06$1news.onet.pl...
[...]

To chyba będzie lepszy link, krótszy:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/msg/d3bd60099efa579a?hl=pl&

Może to trzeba do FAQ grupy wrzucić skoro tak się ludzie pytają ? ;-)

Data: 2009-08-26 22:17:02
Autor: SHARMDIVER.PL
SHARMDIVER.PL wrote:
info@ida-octopus.pl Mariusz Wydro wrote:

Rozumiem iż według przysłowia " słowo się rzekło - kobyłka u płota" twój opis
śmiertelnego wypadku płetwonurka jak przyrzekłeś na liscie już czeka. Prawda?

A my czekamy na liście na opis zgodnie z daną obietnicą...

Data: 2009-08-25 01:51:03
Autor: SHARMDIVER.PL
Jesteś zerem
info@ida-octopus.pl wrote:
Przecież zamieściłem opis wiele lat temu.
Jest dostępny OD LAT.

ale interesuje mnie ta wersja twoja.

Mój opis jest jak napisałem powyżej od LAT na tej liście.

Ja spełniłem to czego wymagałeś.
Czekam na to co przyrzekłeś - opis śmiertelnego wypadku polskiego płetwonurka - panie instruktorze M. Wydro.

Data: 2009-08-23 12:01:31
Autor: SHARMDIVER.PL
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

Data: 2009-08-23 15:16:00
Autor: Krzysztof Biały
Jesteś zerem Wiesiu jest coś o flekowaniu :-)

Data: 2009-08-23 12:35:03
Autor: SHARMDIVER.PL
Jesteś zerem ( w alkowie?)

Data: 2009-08-23 14:45:51