Jestescie GMem Knicks...

Data: 2011-02-16 16:08:11
Autor: Tomasz Radko
Jestescie GMem Knicks...
W dniu 2011-02-16 15:34, wiLQ pisze:

Hurrra! Ale dlaczego mi za to nie płacą?

Czy zareagowalibyscie tak samo?

"New York president Donnie Walsh turned down an offer from Denver that
one team official classified as 'steep.'

The Nuggets offered Anthony and Chauncey Billups to the Knicks for
Danilo Gallinari, Raymond Felton, Eddy Curry and at least one
first-round pick."

Walsh występuje z pozycji siły. Denver nie ma innego poważnego
kandydata. Albo weźmie to, co chcą dać Knicks, albo będzie musiało
poczekać na ewentualny s'n't.

A z czysto koszykarskiego POV - ile lat zostało Billupsowi? Czemu Knicks
mieliby pozbywać się Feltona?

Data: 2011-02-16 12:04:13
Autor: Leszczur
Jestescie GMem Knicks...
On 16 Lut, 16:08, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
A z czysto koszykarskiego POV - ile lat zostało Billupsowi? Czemu Knicks
mieliby pozbywać się Feltona?

Nie wiesz???? Liderszip! Doswiadczenie w zdobywaniu tytułów (dobra -
jednego tytułu)! To Mr. Big-shot (ktory nie trafil zadnego waznego
rzutu w playoffs od 3 lat, ale mimo wszystko!)
Poza tym to Billups!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-17 13:12:57
Autor: wiLQ
Jestescie GMem Knicks...
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Hurrra! Ale dlaczego mi za to nie płac±?

Bo wlasciciel i tak Cie nie slucha ;-) Apropos...

"As the Daily News reported, the wild card is Knicks owner James Dolan
and the looming possibility he could overrule his president and cut a
deal with Denver himself. There are fears that Dolan is listening too
much to former president and coach Isiah Thomas and possibly agents and
representatives for Anthony who have agendas to undermine Walsh."

lub to...

"New Jersey’s Travis Outlaw(notes) – another overpriced summer signee at
five years and $35 million – has been offered in deals, but there are no
takers. Nets fans can thank Johnson for pushing that deal onto the
franchise’s payroll."

Rece opadaja...

> [...]
> first-round pick."

Walsh występuje z pozycji siły. Denver nie ma innego poważnego
kandydata. Albo weĽmie to, co chc± dać Knicks, albo będzie musiało
poczekać na ewentualny s'n't.

Skad przekonanie, ze nie ma innego powaznego kandydata?
IMHO sa tylko Nuggets sami nie wiedza czego chca, a najlepiej to by
chcieli wszystkiego: talentu, pickow i oszczednosci. I to duzo!

A z czysto koszykarskiego POV - ile lat zostało Billupsowi? Czemu Knicks
mieliby pozbywać się Feltona?

W odpowiedzi do obu: co za roznica? I tak zdaja sie czekac na PG w 2012.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-17 13:36:46
Autor: Tomasz Radko
Jestescie GMem Knicks...
W dniu 2011-02-17 13:12, wiLQ pisze:
[...]

five years and $35 million ďż˝ has been offered in deals, but there are no
takers. Nets fans can thank Johnson for pushing that deal onto the
franchise�s payroll."

Cóż chcesz. Zapłaciłem, to się bawię.

[...]

Bo nie ma. Na razie jest tak. Wartość Antosia bez extension jest dużo
niższa od wartości Antosia z extension. Antoś chce podpisać extension
tylko z Knicks.

A z czysto koszykarskiego POV - ile lat zostało Billupsowi? Czemu Knicks
mieliby pozbywać się Feltona?

W odpowiedzi do obu: co za roznica? I tak zdaja sie czekac na PG w 2012.

Pewnie zakładają, że Paula łatwiej pozyskać w s'n't, a do tego lepiej
pasuje Felton. W sumie bez znaczenia, bo Paul i Howard pĂłjdÄ… do Lakers.

Data: 2011-02-17 06:52:59
Autor: Leszczur
Jestescie GMem Knicks...
On 17 Lut, 13:36, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> W odpowiedzi do obu: co za roznica? I tak zdaja sie czekac na PG w 2012..

Pewnie zakładaj±, że Paula łatwiej pozyskać w s'n't, a do tego lepiej
pasuje Felton. W sumie bez znaczenia, bo Paul i Howard pójd± do Lakers.

I jeszcze Malone i Payton wróc± z emerytury!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-17 20:27:37
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Jestescie GMem Knicks...
Dnia 17-02-2011 o 15:52:59 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

pasuje Felton. W sumie bez znaczenia, bo Paul i Howard pójd± do Lakers.

I jeszcze Malone i Payton wróc± z emerytury!

No i dostan± Mike'a Millera. Po tym, jak przestrzeli decyduj±c± trójkę w  ECF-G7 przeciwko Bostonowi, w off-season Riley odda go za Artesta.

pzdr
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2011-02-17 14:21:53
Autor: Leszczur
Jestescie GMem Knicks...
On 17 Lut, 20:27, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 17-02-2011 o 15:52:59 Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> I jeszcze Malone i Payton wróc± z emerytury!

No i dostan± Mike'a Millera. Po tym, jak przestrzeli decyduj±c± trójkę w
ECF-G7 przeciwko Bostonowi, w off-season Riley odda go za Artesta.

O nie, nie! Reggie wraca, zeby odebrać koronę Rayowi Allenowi ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-17 23:32:57
Autor: Tomasz Radko
Jestescie GMem Knicks...
wrote:
[...]

A rezerwowy center też szykuje się całkiem niezły

http://www.youtube.com/watch?v=brNq2-elRw8&feature=related

Data: 2011-02-23 16:38:32
Autor: wiLQ
Jestescie GMem Knicks...
> [...]

> much to former president and coach Isiah Thomas and possibly agents and
> representatives for Anthony who have agendas to undermine Walsh."

Tyle, ze to wyglada jakby najlepiej sie bawil... Isiah Thomas.

--
pzdr
wiLQ

Jestescie GMem Knicks...