Jesteście ciekawi jak wygląda Ant enka?...

Data: 2009-10-03 16:09:28
Autor: jadrys
Jesteście ciekawi jak wygląda Ant enka?...
Tzva Adonai pisze:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Ładna, nie ma gdzieś przypadkiem jej fotki w większym formacie?  A  wogóle  jest jakaś pewność że to Antenka?

Data: 2009-10-03 11:24:43
Autor: Antenka
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...
Jadryś podaj e-maila to Ci wyślę  prawdziwą mnie ;-). Wiesz, jestem
bardzo piękna, sexy i w oglole naj

Antenka

P.s. Co z ta czekolada?

Data: 2009-10-03 21:03:46
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Jadryś podaj e-maila to Ci wyślę  prawdziwą mnie ;-). Wiesz, jestem
bardzo piękna, sexy i w oglole naj

Antenka

P.s. Co z ta czekolada?

Wierzę Ci na słowo, Poznanianki z tego słyną... nawet te z Łazarza ;-)
Czekoladę oczywiście przesłałem.

PS. Jest w niej mała kapsułka cyjankali.. w razie czego... wiesz.

Data: 2009-10-03 12:10:39
Autor: Antenka
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...

Wierzę Ci na słowo, Poznanianki z tego słyną... nawet te z Łazarza ;)
Czekoladę oczywiście przesłałem.

PS. Jest w niej mała kapsułka cyjankali.. w razie czego... wiesz.

Dziękuję. Na Poznaniaku zawsze można polegać. Myślisz, że będą mnie
torturować za ten "Proletariat"? :-((. Pewnie będę zmuszona
skorzystać. :-(

Antenka

Data: 2009-10-03 21:42:06
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Wszystko jest możliwe.. Wiesz w tej sprawie "Proletariat" jest mało istotny, im chodzi o Twoje powiązania z siatką terrorystyczną, która kieruje jakiś osobnik z Torunia, a ten osobnik podobno ma bliskie kontakty z samym Bin L .. Wczoraj przyjechali do Poznania specjaliści CIA od przesłuchań, ci z Guantanamo, a więc uważaj... kapsułkę miej zawsze pod ręką.

Data: 2009-10-04 05:07:04
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0baa7b41-d7a3-43a9-bb54-9c3e722cf3c1k26g2000vbp.googlegroups.com...
Jadryś podaj e-maila to Ci wyślę  prawdziwą mnie ;-). Wiesz, jestem
bardzo piękna, sexy i w oglole naj
Antenka
P.s. Co z ta czekolada?

Podaj mu skypa, włącz kamerę i będzię podziwiał na żywo.

--
stevep

Data: 2009-10-04 01:21:44
Autor: Antenka
On 4 Paź, 05:07, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:0baa7b41-d7a3-43a9-bb54-9c3e722cf3c1k26g2000vbp.googlegroups.com...

> [...]
> Antenka
> P.s. Co z ta czekolada?

Podaj mu skypa, włącz kamerę i będzię podziwiał na żywo.

Głupek. Nie mam skypa i nie mam kamery. No ale ty pewnie podglądasz na
okrągło jakąś malowaną lalę.

Antenka

Data: 2009-10-04 10:41:00
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 01:21:44 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Głupek. Nie mam skypa i nie mam kamery. No ale ty pewnie podglądasz na
okrągło jakąś malowaną lalę.

Najpierw poogląda, później dmucha...
Piotr

Data: 2009-10-04 12:12:40
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Nie. Najpierw dmucha. A potem oglada.

R.

Data: 2009-10-04 12:19:46
Autor: Piotr
Dnia Sun, 04 Oct 2009 12:12:40 +0200, raff napisał(a):

Nie. Najpierw dmucha. A potem oglada.

Doslownie, to:
dmucha-ogląda-dmucha
Piotr

Data: 2009-10-04 12:27:42
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):
Nie. Najpierw dmucha. A potem oglada.

Doslownie, to:
dmucha-ogląda-dmucha

Uff, a zapowiadało się na prawdziwą
różnicę poglądów... ;-)

pulsar

Data: 2009-10-04 14:21:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c556004-fd77-4a2f-8108-118657a3f3c4p36g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Kretynka, Skype jest darmowy, kamera kosztuje niebotycznie wysoka sumę- 50 zl.

--
stevep

Data: 2009-10-05 09:12:12
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Do Skype`a  jest potrzebne odpowiednie łącze netowe Stefan, dla połączeń głosowych min. 512Kb/s( przekaz video 1 Mb/s), ja mam niestety tylko 230kb/s.

Data: 2009-10-05 14:07:46
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Naprawdę pożałowania godne.. Mieszkam w centralnej Polsce w środku Europy a internet mam gorszy niż Beduini na Saharze.

Data: 2009-10-04 21:44:23
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Jadryś podaj e-maila to Ci wyślę  prawdziwą mnie ;-). Wiesz, jestem
bardzo piękna, sexy i w oglole naj

A BACYCIEKAWSKIMU tes wyśles....?

- mogem ci tes swoje pikne zgjińcie psesłać...!

Jesteście ciekawi jak wygląda Ant enka?...