Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...

Data: 2009-10-02 21:17:26
Autor: Tzva Adonai
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Data: 2009-10-02 22:57:05
Autor: Antenka
To ja wasz popierdywacz Biłyk
 Zaspokoję waszą ciekawość...

To ja wasz popierdywacz Biłyk

Miejsce pracy:

Adres: ul. Panienska 9/12
03-704 Warszawa
Telefon: 501 418 951
Adres e-mail firmy: biuro@xxxxxxxxxxxxxxx
Adres strony: http://www.infrared.com.pl/

Jan Bilyk [ yanek@xxxxxxxx
cel 0600057433 / gg 121014 / uin 114796222

Jan Bilyk - aktualne zdjecie

http://img80.imageshack.us/img80/6861/3476578wn1.jpg

Antenka

Data: 2009-10-02 22:58:44
Autor: Antenka
To ja wasz popierdywacz Biłyk
Data: 2009-10-03 11:57:09
Autor: Prawusek
To ja wasz popierdywacz Bilyk

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
http://img80.imageshack.us/img80/6861/3476578wn1.jpg

Masz problem Tzvel? :D

Antenka

To  Janek - pajac sterowany na podczerwieni. Mój swagier zakonny.

Data: 2009-10-03 16:09:12
Autor: jadrys
Antenka pisze:
 http://img80.imageshack.us/img80/6861/3476578wn1.jpg

Masz problem Tzvel? :D

Antenka

Przystojny facet.. Jeżeli to naprawdę jest Tzva, to wcale sie nie dziwie że "lecą" na niego te wszystkie prawicowe dziewuchy. :-(

Data: 2009-10-03 08:22:08
Autor: Prawusek
To ja wasz popierdywacz Biłyk
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
Zaspokoję waszą ciekawość...

[...]

Znane od dawna...

Data: 2009-10-02 23:43:59
Autor: Antenka
On 3 PaĹş, 08:24, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

[...]

Co to znaczy? Pochodzi z Krynicy? :D

Antenka

Data: 2009-10-03 08:48:31
Autor: Andrzej Adam Filip
To ja wasz popierdywacz Biłyk
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
 Zaspokoję waszą ciekawość...

To ja wasz popierdywacz Biłyk

Miejsce pracy:
[...]
Jan Bilyk - aktualne zdjecie

http://img80.imageshack.us/img80/6861/3476578wn1.jpg

Antenka

A pytałaś się na news:pl.soc.prawo czy to powyżej nie narusza "Ustawy o Ochronie Danych Osobowych"? ;-)

Wzmagają się jedne narody, inne marnieją [...]
i jak gońcy przekazują pochodnie życia.
  -- Lukrecjusz [Titus Lucretius Carus] (ok. 99 p.n.e. - ok. 55 p.n.e.)

Data: 2009-10-02 23:53:51
Autor: Antenka
On 3 Paź, 08:48, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> pisze:

> [...]

i jak gońcy przekazują pochodnie życia.
  -- Lukrecjusz [Titus Lucretius Carus] (ok. 99 p.n.e. - ok. 55 p.n.e.)

Skoro Biłyk zamieszcza w necie wszystkie swoje dane - jeszcze powinien
zapisać nr konta i rozmiar buta - durnowatość ludzka jest jednak
nieogarniona -  to znaczy, że chodziło o ich upublicznienie.

Antenka

Data: 2009-10-03 11:55:58
Autor: ~heŽsk~
To ja wasz popierdywacz Biłyk

 Zaspokoję waszą ciekawość...

 bzdura. to nie on.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-03 01:13:35
Autor: Antenka
On 3 Paź, 06:17, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Tzvel jesteś zwykłą świnią

Antenka

Data: 2009-10-03 01:18:24
Autor: Jacek
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...

Antenka napisał(a):
Tzvel jesteś zwykłą świnią

Mylisz się, on jest Żydem.
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Data: 2009-10-03 11:01:20
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Ujawnilas jego dane, to on sie msci.

Tym samym potwierdza ze to Bilyk.

R.

Data: 2009-10-03 11:28:29
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a5899849-dd69-4e7a-ada7-33d3b7e50e13k41g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
e tam antenka dobrze ze zamiescil twoje zdjecie. jestes ze tak powiem fuckable:-) ale czekamy na bardziej konkretne zdjecia
awe

Data: 2009-10-03 12:11:00
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha75dq$al0$1news.onet.pl...

[...]

To nie jest ona .
"Nasza " antenka widoczna jest , co prawda od tylu pod tym linkiem .
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cpRMgPVVuf/antenka

cyc

Data: 2009-10-03 11:20:34
Autor: Antenka
On 3 Paź, 12:11, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:ha75dq$al0$1news.onet.pl...

> [...]

> e tam antenka dobrze ze zamiescil twoje zdjecie. jestes ze tak powiem
> fuckable:-) ale czekamy na bardziej konkretne zdjecia

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Chyba twoja żonka. Kup jej dobry preparat na celulit  i odchudź ją!

Antenka

Data: 2009-10-04 13:15:12
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2050ef12-4c08-4b24-8039-fd9d1ce50be6o21g2000vbl.googlegroups.com...
On 3 Paź, 12:11, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Chyba twoja żonka. Kup jej dobry preparat na celulit  i odchudź ją!

Jeszcze jedna kulturalna inaczej , dla ktorej argumentem jest opluwanie bliskich adwersarza .
Czy pisowskie i radiomaryjne chamstwo nie nauczy sie nigdy porzadku i rzeczowosci ? . Nie moze byc zreszta inaczej skoro slucha sie idiote , ktory smieje sie z murzyna dlatego , ze ten czarny .
Lej pomyje na mnie bo taka juz grupowa maniera , to nie zdziwi , jest tu norma ale rodzine zostaw w spokoju bo to co proponujesz jest jednym z najwiekszych chamstw jakiego sie mozna dopuscic . Naprawde trzeba byc parobkiem i to chowanym w chlewie aby pozwolic sobie na podobne wobec rodziny adwerarza a nie jego samego konfabulacje .
Kidys napisalas mi aby nie zwracal sie do Ciebie " corcia " bo to zwrot Twojego ojca . Uszanowalem to bo dla mnie rodzina rzecza swieta . Widacv dla Ciebie inaczej bowiem wyznajesz widac katolicyzm ala Rydzyk w ktorym chamstwo , klamstwo , obluda , szachrajstwo , zlodziesjtwo sa na porzadku dziennym .

cyc

Data: 2009-10-03 13:00:55
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ha77vl$h2h$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- --
myslalem ze to twoja wnuczka
awe

Data: 2009-10-03 16:18:18
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha7as9$nln$1news.onet.pl...

[...]

A co Ci do mojej wnuczki ?. Do piet jej nie dorastasz lazego , mimo ze znacznie mlodsza od Ciebie , bo to dziecko jeszcze .
Skad u takich bierze sie tyle chamstwa , ze nie moga powstrzymac sie od komentarzy pod agresem rodzin grupowiczow ? .
No juz nic prymitywniejszego wymylsec nie mozna  i stac na to tylko pisowskich i radiomaryjnych idiotow .
Tak to jest jak menelstwo lub potomkowie meneli i parobkow usiluja na chama wejsc w komitywe z inteligencja . Mysla , ze chamstwo ich odczytywane bedzie jako blyskotliwosc a tym samym wejda na salony .
Do chlewa parobku !.
Kiedys takich chlostalo sie batogiem po karku a na koniec kopem wlasnie tam sie wyrzucalo . Dzisiaj  chlew  w swoich  domach maja wiec zadna to kara .
Do czego to doprowadzila zle rozumiana demokracja !.

cyc

Data: 2009-10-04 14:07:42
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ha7mfc$il7$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
sluchaj chamie niewiadomego pochodzenia. widzialem twoje zdjecie, fenotypowo jest chazar na mur beton. nie interesuje mnie czy dorastam czy tez nie do piet twojej wnuczki. jest oblesnym bezmozgim dziadem i nie czuje do ciebie zadnego szacunku. Kiedys nawet cie lubilem, ale od kiedy przyniosles gowno i wbiles w nie zapalki aby nam oznajmic ze od dzis jezyk bedzie z nami spal postanowilem dac ci kopa w dupe. Zwlaszcza nie podoba mi sie jazda na kosciol katolicji ktory sam osobiscie mam w dupie ale nie lubie jak sie tendencyjnie manipuluje informacja. Jesli puszczasz zdjecie jakiejs przypadkowej baby ktora sfotografowal bokun na plazy aby osmieszyc kobiete pisujaca na tej grupie - wiec nie widze powodu zeby twoja wnuke pozostawic w swietym niebycie. Mam bardzo powazne watliwosci chamie kim moze byc twoja wnuczka majac takiego dziada jak ty za dziadka.zycze jej wszystkiego najlepszego ale jestem zaniepokojony i pisze ci to ja szlachcic z dziada pradziada
awe

Data: 2009-10-04 18:52:31
Autor: CYC
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haa35j$as1$1news.onet.pl...

................<

 i pisze ci to ja szlachcic z dziada
pradziada

Pomine milosiernie reszte Twojego belkotu ale nie moge spokojnie czytac jak parobek , cham z czworakow podaje sie za szlachcica . Ty nie masz pojecia co to szlachcic, petaku w gnoju utytlany . Twoje wyobrazenie o tym musi byc podobne jakie masz na temat kultury , obszarpancu .
.........a pozatym , wiesz tyle ile wypijesz i z tego wynika Twoja nierozumna grupowa " tfurczosc' .
Podajcie sobie z antenka lapy , czy racice bo ten sam model " szlachcicow " reprentujecie , he, he , he .

awe

cyc

Data: 2009-10-05 01:57:54
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:haajsk$u2h$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
buraczku poszczekaj sobie na tobie podobnych. szlachcicem trzeba sie urodzic, tego nie da sie zagrac
awe

Data: 2009-10-05 00:06:12
Autor: Antenka
On 5 Paź, 01:57, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "CYC" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:haajsk$u2h$1news.onet.pl...

> [...]

> nierozumna grupowa " tfurczosc' .
> Podajcie sobie z antenka lapy , czy racice bo ten sam model " szlachcicow

-- -- -- -- -- -- -- -
buraczku poszczekaj sobie na tobie podobnych. szlachcicem trzeba sie
urodzic, tego nie da sie zagrac
awe- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Takich "szlachciców" z Koziej Wólki ci u nas dostatek na psp.
Szlachectwo zobowiązuje i tak jak wspomniałeś nie da się tego zagrać -
nie wspomnę już o tym, że kiepscy aktorzy z tego buractwa.
Wystarczy popatrzeć na kreację niejakiej Vici( udającej Vicka), która
usiłuje wszystkim wmówić jakieś arystokratyczne korzenie,  a to
zwykła  niemiecka bambera jest ( w najgorszym znaczeniu tego słowa).
Nie ma nic do powiedzenia, ani razu nie zaświeciła intelektem - no
może raz, kiedy przez 2 godziny przepisywała Wikipedię. Tak więc, Ave
masz rację - ci co się tutaj obnoszą ze szlachectwem, to zwykłe
buraki, często o sb-ckich albo krzyżacko - faszystowskich korzeniach.

Antenka

Data: 2009-10-05 10:55:39
Autor: Prawusek
> [...]

> nierozumna grupowa " tfurczosc' .
> Podajcie sobie z antenka lapy , czy racice bo ten sam model "

-- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Hm. Jeszcze jeden plebejusz(ka) próbujacy poisać szlachcie czy arystokracji
podręczniki savoir-vivre...  :-))))))

Data: 2009-10-03 14:33:31
Autor: Piotr
Dnia Sat, 3 Oct 2009 12:11:00 +0200, CYC napisał(a):

To nie jest ona .
"Nasza " antenka widoczna jest , co prawda od tylu pod tym linkiem .
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cpRMgPVVuf/antenka

Hm, a nie jest to aby obiekt wałkuńskich westchnień?
Piotr

Data: 2009-10-04 05:19:18
Autor: Antenka
On 3 Paź, 14:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

>http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cpRMgPVVuf/antenka

Hm, a nie jest to aby obiekt wałkuńskich westchnień?

Oczywiście, że tak. To jest żona wałkonia - myślę o tej na plaży.
Zaawansowany celulit - karmiona wciąż ruskimi pierogami jak ma
wyglądać? A boukun nie chce jej dać pieniędzy na drogą kurację
likwidującą schorzenie skórki pomarańczowej. :D

Antenka

Data: 2009-10-04 14:29:32
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 05:19:18 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

A boukun nie chce jej dać pieniędzy na drogą kurację
likwidującą schorzenie skórki pomarańczowej. :D

Zawsze myślałem, że nieobżeranie się jest tańsze, niż obżeranie... Ale
moge się mylić.
Piotr

Data: 2009-10-03 07:33:23
Autor: zbig
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Zaspokoj=EA wasz=B1 ciekawo=B6=E6...

Zdj=EAcie zosta=B3o pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

To nie może być ta piękna blondynka. To jakiś facet!

Data: 2009-10-03 11:49:36
Autor: sofu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

-- -- -- -- -- -

Chyba bardziej sa ciekawi jak ty wygadasz?
Podobno masz platfusa i wodogłowie!?

sofu

Data: 2009-10-03 14:37:58
Autor: boukun
[...]

No, no, puściłem teraz wodze swojej fantazji...
Nie powiem, że bym nie zapodał...

boukun

Data: 2009-10-03 16:09:28
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Ładna, nie ma gdzieś przypadkiem jej fotki w większym formacie?  A  wogóle  jest jakaś pewność że to Antenka?

Data: 2009-10-03 11:24:43
Autor: Antenka
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...
Jadryś podaj e-maila to Ci wyślę  prawdziwą mnie ;-). Wiesz, jestem
bardzo piękna, sexy i w oglole naj

Antenka

P.s. Co z ta czekolada?

Data: 2009-10-03 21:03:46
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Jadryś podaj e-maila to Ci wyślę  prawdziwą mnie ;-). Wiesz, jestem
bardzo piękna, sexy i w oglole naj

Antenka

P.s. Co z ta czekolada?

Wierzę Ci na słowo, Poznanianki z tego słyną... nawet te z Łazarza ;-)
Czekoladę oczywiście przesłałem.

PS. Jest w niej mała kapsułka cyjankali.. w razie czego... wiesz.

Data: 2009-10-03 12:10:39
Autor: Antenka
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...

Wierzę Ci na słowo, Poznanianki z tego słyną... nawet te z Łazarza ;)
Czekoladę oczywiście przesłałem.

PS. Jest w niej mała kapsułka cyjankali.. w razie czego... wiesz.

Dziękuję. Na Poznaniaku zawsze można polegać. Myślisz, że będą mnie
torturować za ten "Proletariat"? :-((. Pewnie będę zmuszona
skorzystać. :-(

Antenka

Data: 2009-10-03 21:42:06
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Wszystko jest możliwe.. Wiesz w tej sprawie "Proletariat" jest mało istotny, im chodzi o Twoje powiązania z siatką terrorystyczną, która kieruje jakiś osobnik z Torunia, a ten osobnik podobno ma bliskie kontakty z samym Bin L .. Wczoraj przyjechali do Poznania specjaliści CIA od przesłuchań, ci z Guantanamo, a więc uważaj... kapsułkę miej zawsze pod ręką.

Data: 2009-10-04 05:07:04
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0baa7b41-d7a3-43a9-bb54-9c3e722cf3c1k26g2000vbp.googlegroups.com...
Jadryś podaj e-maila to Ci wyślę  prawdziwą mnie ;-). Wiesz, jestem
bardzo piękna, sexy i w oglole naj
Antenka
P.s. Co z ta czekolada?

Podaj mu skypa, włącz kamerę i będzię podziwiał na żywo.

--
stevep

Data: 2009-10-04 01:21:44
Autor: Antenka
On 4 Paź, 05:07, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:0baa7b41-d7a3-43a9-bb54-9c3e722cf3c1k26g2000vbp.googlegroups.com...

> [...]
> Antenka
> P.s. Co z ta czekolada?

Podaj mu skypa, włącz kamerę i będzię podziwiał na żywo.

Głupek. Nie mam skypa i nie mam kamery. No ale ty pewnie podglądasz na
okrągło jakąś malowaną lalę.

Antenka

Data: 2009-10-04 10:41:00
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 01:21:44 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Głupek. Nie mam skypa i nie mam kamery. No ale ty pewnie podglądasz na
okrągło jakąś malowaną lalę.

Najpierw poogląda, później dmucha...
Piotr

Data: 2009-10-04 12:12:40
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Nie. Najpierw dmucha. A potem oglada.

R.

Data: 2009-10-04 12:19:46
Autor: Piotr
Dnia Sun, 04 Oct 2009 12:12:40 +0200, raff napisał(a):

Nie. Najpierw dmucha. A potem oglada.

Doslownie, to:
dmucha-ogląda-dmucha
Piotr

Data: 2009-10-04 12:27:42
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):
Nie. Najpierw dmucha. A potem oglada.

Doslownie, to:
dmucha-ogląda-dmucha

Uff, a zapowiadało się na prawdziwą
różnicę poglądów... ;-)

pulsar

Data: 2009-10-04 14:21:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c556004-fd77-4a2f-8108-118657a3f3c4p36g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Kretynka, Skype jest darmowy, kamera kosztuje niebotycznie wysoka sumę- 50 zl.

--
stevep

Data: 2009-10-05 09:12:12
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Do Skype`a  jest potrzebne odpowiednie łącze netowe Stefan, dla połączeń głosowych min. 512Kb/s( przekaz video 1 Mb/s), ja mam niestety tylko 230kb/s.

Data: 2009-10-05 14:07:46
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Naprawdę pożałowania godne.. Mieszkam w centralnej Polsce w środku Europy a internet mam gorszy niż Beduini na Saharze.

Data: 2009-10-04 21:44:23
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Jadryś podaj e-maila to Ci wyślę  prawdziwą mnie ;-). Wiesz, jestem
bardzo piękna, sexy i w oglole naj

A BACYCIEKAWSKIMU tes wyśles....?

- mogem ci tes swoje pikne zgjińcie psesłać...!

Data: 2009-10-03 16:50:20
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 2 Oct 2009 21:17:26 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Ale nochal !!!

Jeśli moja wirtualna znajoma Poppy Fields miała być facetem, to czym w
takim razie jest toto??? :))))

Data: 2009-10-03 18:09:15
Autor: bolek
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...
Data: 2009-10-04 21:50:44
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

--
Vic

Data: 2009-10-04 14:54:20
Autor: Antenka
On 4 PaĹş, 21:50, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Tzva Adonai пишет:

> [...]

> Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

>http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

Co tam mruczysz Vicia, bękarcie o świńskim, chamski ryju znaleziony na
wysypisku śmieci

Antenka

Data: 2009-10-04 23:59:30
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Co tam mruczysz Vicia, bękarcie o świńskim, chamski ryju znaleziony na
wysypisku śmieci

Komentuje jedynie fotke jakiejs starej, zylastej baby, ktorej rysy twarzy mowia, ze nigdy nie wylewala za kolnierz, ani tez nie gardzila mocniejszymi rzeczami niz alkohol...
Baby, ktora dzieci powinna miec tak z 20 lat temu...

--
Vic

Data: 2009-10-05 21:43:34
Autor: Polok_prawdziwy
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...
VicAbarca wrote:

Antenka ?????:
[...]

 Ale AMTENKA godo, ze cycory wielgachne mo...

Coprowdem, ztakom eparycjom to Maryny racej wysuski majom, ale jaktak godo,
to moze i mo...

Data: 2009-10-05 09:15:39
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
Tzva Adonai пишет:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

A może tak dla równowagi pokażesz i ty swoją buźkę? Z pewnością wyglądasz na inteligenta, więc nie masz się czego bać.

Data: 2009-10-05 01:16:17
Autor: Antenka
On 5 PaĹş, 09:15, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
VicAbarca pisze:

> Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

A może tak dla równowagi pokażesz i ty swoją buźkę? Z pewnością
wyglądasz na inteligenta, więc nie masz się czego bać..

Dzień dobry Jadrysiu :-). Dziękuję za paczkę - czekolada była
wyśmienita ;-D. Daj spokój zapomnialeś jak wyglądają niemieckie
bambery? ;-). Nie dość, że brzydkie to na dodatek tępe. Pozdrawiam.

Antenka

P.s. Doszło do ugody - zoobowiązałam się, że pokryję koszta remontu
lokalu. Już jestem na wolności :D.

Data: 2009-10-05 14:09:16
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

Tzva Adonai пишет:

[...]

Witaj Antenka :-)
Drobiazg..
 Domyślam się Ĺźe Vic-a nie wygląda zbyt atrakcyjnie, ale do ostatecznego werdyktu wstrzymam sie do chwili gdy pokaĹźe swoje zdjęcie. Wiesz, bardzo jestem ciekawy jak wygląda szlachcianka a na dodatek inteligentka. ;-)  To świetna wiadomość.. Dziś wieczorem wpadnę na kawę ;-)

Pozdrwiam

Data: 2009-10-05 14:12:01
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
Tzva Adonai пишет:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Wyglada jak typowy pomiot miejskiego proletariatu...

A ty jak wyglądasz? pomiocie.. no właśnie po czym?

Data: 2009-10-05 16:44:59
Autor: cirrus
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hacnqd$edv$3news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
Tzva Adonai ?????:
[...]

A co was tak interesuje wygląd, psp to nie konkurs piękności.

--
stevep

Data: 2009-10-05 23:20:43
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

[...]

Fakt..

Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...