Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...

Data: 2009-10-03 01:13:35
Autor: Antenka
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...
On 3 Paź, 06:17, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Zaspokoję waszą ciekawość...

Zdjęcie zostało pobrane z jej avatara na YT:

http://w163.wrzuta.pl/obraz/9I7ZncAkE4r/antenka

Tzvel jesteś zwykłą świnią

Antenka

Data: 2009-10-03 01:18:24
Autor: Jacek
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...

Antenka napisał(a):
Tzvel jesteś zwykłą świnią

Mylisz się, on jest Żydem.
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Data: 2009-10-03 11:01:20
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Ujawnilas jego dane, to on sie msci.

Tym samym potwierdza ze to Bilyk.

R.

Data: 2009-10-03 11:28:29
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a5899849-dd69-4e7a-ada7-33d3b7e50e13k41g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
e tam antenka dobrze ze zamiescil twoje zdjecie. jestes ze tak powiem fuckable:-) ale czekamy na bardziej konkretne zdjecia
awe

Data: 2009-10-03 12:11:00
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha75dq$al0$1news.onet.pl...

[...]

To nie jest ona .
"Nasza " antenka widoczna jest , co prawda od tylu pod tym linkiem .
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cpRMgPVVuf/antenka

cyc

Data: 2009-10-03 11:20:34
Autor: Antenka
On 3 Paź, 12:11, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:ha75dq$al0$1news.onet.pl...

> [...]

> e tam antenka dobrze ze zamiescil twoje zdjecie. jestes ze tak powiem
> fuckable:-) ale czekamy na bardziej konkretne zdjecia

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Chyba twoja żonka. Kup jej dobry preparat na celulit  i odchudź ją!

Antenka

Data: 2009-10-04 13:15:12
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2050ef12-4c08-4b24-8039-fd9d1ce50be6o21g2000vbl.googlegroups.com...
On 3 Paź, 12:11, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Chyba twoja żonka. Kup jej dobry preparat na celulit  i odchudź ją!

Jeszcze jedna kulturalna inaczej , dla ktorej argumentem jest opluwanie bliskich adwersarza .
Czy pisowskie i radiomaryjne chamstwo nie nauczy sie nigdy porzadku i rzeczowosci ? . Nie moze byc zreszta inaczej skoro slucha sie idiote , ktory smieje sie z murzyna dlatego , ze ten czarny .
Lej pomyje na mnie bo taka juz grupowa maniera , to nie zdziwi , jest tu norma ale rodzine zostaw w spokoju bo to co proponujesz jest jednym z najwiekszych chamstw jakiego sie mozna dopuscic . Naprawde trzeba byc parobkiem i to chowanym w chlewie aby pozwolic sobie na podobne wobec rodziny adwerarza a nie jego samego konfabulacje .
Kidys napisalas mi aby nie zwracal sie do Ciebie " corcia " bo to zwrot Twojego ojca . Uszanowalem to bo dla mnie rodzina rzecza swieta . Widacv dla Ciebie inaczej bowiem wyznajesz widac katolicyzm ala Rydzyk w ktorym chamstwo , klamstwo , obluda , szachrajstwo , zlodziesjtwo sa na porzadku dziennym .

cyc

Data: 2009-10-03 13:00:55
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ha77vl$h2h$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- --
myslalem ze to twoja wnuczka
awe

Data: 2009-10-03 16:18:18
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha7as9$nln$1news.onet.pl...

[...]

A co Ci do mojej wnuczki ?. Do piet jej nie dorastasz lazego , mimo ze znacznie mlodsza od Ciebie , bo to dziecko jeszcze .
Skad u takich bierze sie tyle chamstwa , ze nie moga powstrzymac sie od komentarzy pod agresem rodzin grupowiczow ? .
No juz nic prymitywniejszego wymylsec nie mozna  i stac na to tylko pisowskich i radiomaryjnych idiotow .
Tak to jest jak menelstwo lub potomkowie meneli i parobkow usiluja na chama wejsc w komitywe z inteligencja . Mysla , ze chamstwo ich odczytywane bedzie jako blyskotliwosc a tym samym wejda na salony .
Do chlewa parobku !.
Kiedys takich chlostalo sie batogiem po karku a na koniec kopem wlasnie tam sie wyrzucalo . Dzisiaj  chlew  w swoich  domach maja wiec zadna to kara .
Do czego to doprowadzila zle rozumiana demokracja !.

cyc

Data: 2009-10-04 14:07:42
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ha7mfc$il7$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
sluchaj chamie niewiadomego pochodzenia. widzialem twoje zdjecie, fenotypowo jest chazar na mur beton. nie interesuje mnie czy dorastam czy tez nie do piet twojej wnuczki. jest oblesnym bezmozgim dziadem i nie czuje do ciebie zadnego szacunku. Kiedys nawet cie lubilem, ale od kiedy przyniosles gowno i wbiles w nie zapalki aby nam oznajmic ze od dzis jezyk bedzie z nami spal postanowilem dac ci kopa w dupe. Zwlaszcza nie podoba mi sie jazda na kosciol katolicji ktory sam osobiscie mam w dupie ale nie lubie jak sie tendencyjnie manipuluje informacja. Jesli puszczasz zdjecie jakiejs przypadkowej baby ktora sfotografowal bokun na plazy aby osmieszyc kobiete pisujaca na tej grupie - wiec nie widze powodu zeby twoja wnuke pozostawic w swietym niebycie. Mam bardzo powazne watliwosci chamie kim moze byc twoja wnuczka majac takiego dziada jak ty za dziadka.zycze jej wszystkiego najlepszego ale jestem zaniepokojony i pisze ci to ja szlachcic z dziada pradziada
awe

Data: 2009-10-04 18:52:31
Autor: CYC
Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haa35j$as1$1news.onet.pl...

................<

 i pisze ci to ja szlachcic z dziada
pradziada

Pomine milosiernie reszte Twojego belkotu ale nie moge spokojnie czytac jak parobek , cham z czworakow podaje sie za szlachcica . Ty nie masz pojecia co to szlachcic, petaku w gnoju utytlany . Twoje wyobrazenie o tym musi byc podobne jakie masz na temat kultury , obszarpancu .
.........a pozatym , wiesz tyle ile wypijesz i z tego wynika Twoja nierozumna grupowa " tfurczosc' .
Podajcie sobie z antenka lapy , czy racice bo ten sam model " szlachcicow " reprentujecie , he, he , he .

awe

cyc

Data: 2009-10-05 01:57:54
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:haajsk$u2h$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
buraczku poszczekaj sobie na tobie podobnych. szlachcicem trzeba sie urodzic, tego nie da sie zagrac
awe

Data: 2009-10-05 00:06:12
Autor: Antenka
On 5 Paź, 01:57, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "CYC" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:haajsk$u2h$1news.onet.pl...

> [...]

> nierozumna grupowa " tfurczosc' .
> Podajcie sobie z antenka lapy , czy racice bo ten sam model " szlachcicow

-- -- -- -- -- -- -- -
buraczku poszczekaj sobie na tobie podobnych. szlachcicem trzeba sie
urodzic, tego nie da sie zagrac
awe- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Takich "szlachciców" z Koziej Wólki ci u nas dostatek na psp.
Szlachectwo zobowiązuje i tak jak wspomniałeś nie da się tego zagrać -
nie wspomnę już o tym, że kiepscy aktorzy z tego buractwa.
Wystarczy popatrzeć na kreację niejakiej Vici( udającej Vicka), która
usiłuje wszystkim wmówić jakieś arystokratyczne korzenie,  a to
zwykła  niemiecka bambera jest ( w najgorszym znaczeniu tego słowa).
Nie ma nic do powiedzenia, ani razu nie zaświeciła intelektem - no
może raz, kiedy przez 2 godziny przepisywała Wikipedię. Tak więc, Ave
masz rację - ci co się tutaj obnoszą ze szlachectwem, to zwykłe
buraki, często o sb-ckich albo krzyżacko - faszystowskich korzeniach.

Antenka

Data: 2009-10-05 10:55:39
Autor: Prawusek
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
> [...]

> nierozumna grupowa " tfurczosc' .
> Podajcie sobie z antenka lapy , czy racice bo ten sam model "

-- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Hm. Jeszcze jeden plebejusz(ka) próbujacy poisać szlachcie czy arystokracji
podręczniki savoir-vivre...  :-))))))

Data: 2009-10-03 14:33:31
Autor: Piotr
Dnia Sat, 3 Oct 2009 12:11:00 +0200, CYC napisał(a):

To nie jest ona .
"Nasza " antenka widoczna jest , co prawda od tylu pod tym linkiem .
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cpRMgPVVuf/antenka

Hm, a nie jest to aby obiekt wałkuńskich westchnień?
Piotr

Data: 2009-10-04 05:19:18
Autor: Antenka
On 3 Paź, 14:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

>http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cpRMgPVVuf/antenka

Hm, a nie jest to aby obiekt wałkuńskich westchnień?

Oczywiście, że tak. To jest żona wałkonia - myślę o tej na plaży.
Zaawansowany celulit - karmiona wciąż ruskimi pierogami jak ma
wyglądać? A boukun nie chce jej dać pieniędzy na drogą kurację
likwidującą schorzenie skórki pomarańczowej. :D

Antenka

Data: 2009-10-04 14:29:32
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 05:19:18 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

A boukun nie chce jej dać pieniędzy na drogą kurację
likwidującą schorzenie skórki pomarańczowej. :D

Zawsze myślałem, że nieobżeranie się jest tańsze, niż obżeranie... Ale
moge się mylić.
Piotr

Jesteście ciekawi jak wygląda Antenka?...