"Jesteście na kursie i na ścieżce" - powiedział kacap siedzący w lotniskowej betlejemce Smoleńsk-Północny he he he

Data: 2011-07-29 02:15:20
Autor: Antenka
"Jesteście na kursie i na ścieżce" - powiedział kacap siedzący w lotniskowej betlejemce Smoleńsk-Północny he he he
Winni piloci! Kacap wprowadzający od samego początku w błąd
niewinny! :-E

Antenka

P.s. Ja wiem swoje : "ZAMACH  W SMOLEŃSKU" - Leszek Szymowski !
Polecam!

Data: 2011-07-29 12:12:54
Autor: robertbig
"Jesteście na kursie i na ścieżce" - powiedział kacap siedzący w lotniskowej betlejemce Smoleńsk-Północny he he he
A jankeski TAWS mówił "ziemia przed nosem , ziemia przed... " "do góry , do góry,do góry "

Dlaczego nie słuchali tego głosu tylko tamtego ???
No kurwa proste pytanie . Kto odpowie ?
Kto na to najprostsze , ultra proste pytanie wymózdzy najpokretnijesza , pojebana , bełkotliwa odpowiedź?

Hel wpływa na słuch pilotów tak ze nie słysza nic po angielsku. Tylko po ruskudo nich dociera ?

"Jesteście na kursie i na ścieżce" - powiedział kacap siedzący w lotniskowej betlejemce Smoleńsk-Północny he he he