"Jesteśmy krajem, który nie ma perspektyw"

Data: 2014-04-06 20:22:53
Autor: boukun
"Jesteśmy krajem, który nie ma perspektyw"
Jerzy Janowicz nie wytrzymał na konferencji prasowej!
Wrzeszczał na dziennikarzy i rzucił mikrofonem.

Jerzy Janowicz miał zapewnić reprezentacji Polski zwycięstwo z Chorwacją i pomóc w awansie do baraży o Grupę Światową. Uważany za najlepszego polskiego tenisistę Janowicz się nie popisał. Nie tylko na korcie, lecz przede wszystkim poza nim.

W piątek "Jerzyk" sensacyjnie przegrał z 17-letnim Borną Coriciem. Po tym meczu skierował ostre słowa pod adresem popularnego komentatora Tomasza Tomaszewskiego.

- Jest pan pseudoprzyjacielem. Nie mam zamiaru z panem rozmawiać - "wypalił" w odpowiedzi na pytanie Tomaszewskiego. Janowicz nie wytrzymał również, gdy padło pytanie do kapitana biało-czerwonych, Radosława Szymanika, czy spodziewał się takiego wyniku po dwóch spotkaniach. - Co to w ogóle jest za pytanie? - zaatakował dziennikarza tenisista.

(...)

Po porażce Jerzy Janowicz dał kolejny "popis". Łodzianin nie tłumaczył, czemu pozwolił sobie wydrzeć zwycięstwo, swoją porażką obarczył wszystkich dookoła, przede wszystkim dziennikarzy.

- Jesteśmy krajem, który nie ma perspektywy w sporcie, biznesie czy życiu prywatnym. Trenujemy gdzieś w szopach. Dlaczego macie wobec nas jakiekolwiek oczekiwania? - słowa Janowicza cytuje dziennikarz RMF FM Maciej Jermakow. - Może sami wyjdźcie na kort, przepracujcie całe życie a później miejcie oczekiwania. Przeżyjcie to, co sportowcy.

http://sport.wp.pl/kat,81874,title,Goraco-na-konferencji-prasowej-Janowicza,wid,16521190,wiadomosc.html

Co prawda, to prawda, reżimowe żydo-media i ich pieski niech głupio nie szczekają...

boukun

Data: 2014-04-06 20:25:25
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 20:22:

[...]

Od tej pory powinni robić badania opinii wśród grających w ping-ponga. Od razu się polepszy? :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-04-07 05:09:04
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 20:22 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A tak wogóle o co ci chodzi, o wodę sodową u Jerzyka, czy o nieprawych  dziennikarzy- może zapatrzył się na prezia?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-07 03:07:02
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 05:09:04 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
> [...]

A tak wogóle o co ci chodzi, o wodę sodową u Jerzyka, czy o nieprawych  dziennikarzy- może zapatrzył się na prezia?

Nie wiadomo, o co chodzi, bo zydomedia nie pokazaly, czym Jerzyka wkurwili ci dziennikarze.

Data: 2014-04-08 03:42:47
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 12:07 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 05:09:04 UTC+2 użytkownik stevep

Nie wiadomo, o co chodzi, bo zydomedia nie pokazaly, czym Jerzyka  wkurwili ci dziennikarze.

Jakby mnie pytano o porażkę z 295 graczem na świecie też bym na jego  miejscu się wkurwił.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-08 18:35:29
Autor: u2
W dniu 2014-04-08 03:42, stevep pisze:
Jakby mnie pytano o porażkę z 295 graczem na świecie też bym na jego
miejscu się wkurwił.

pierwsza 300 to calkiem niezle. poziom jest wyrownany.

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-08 18:59:04
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-07 05:09, stevep pisze:
[...]

co nie zmienia faktu ze Jerzyk prawdę powiedział, trochę to spartolił nerwami.

Data: 2014-04-07 12:36:45
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-06 20:22, boukun pisze:
Jerzy Janowicz nie wytrzymał na konferencji prasowej!
Wrzeszczał na dziennikarzy i rzucił mikrofonem.

boukun

Też mi odkrył Amerykę. Dzisiaj 30 lat po zwycięstwie solidarnych nikt chyba nie może mieć złudzeń że może być już tylko gorzej. Jedyna perspektywa to czyszczenie butów w Polsce zagranicznej łajzie zwanej "inwestorem", albo robienie takiej posługi za większą dolę za granicą. Te apele polityków o większą dzietność bo Polska może się wyludnić są czymś groteskowym, wobec sytuacji w jakiej się znajdują Polacy i ich kraj..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-08 03:44:14
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 12:36 Trybun <ilich@op.pl> pisze:

[...]

Rzeczywiście jest ci gorzej, pewnie przeżywasz upadek leninowskich idei.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-08 05:05:09
Autor: khanula
W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 20:22:53 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

kto "jestesmy"? bo ja sie nie utozsamiam z reznikiem w stanie spoczynku. mow za siebie!

"Jesteśmy krajem, który nie ma perspektyw"