"Jestesmy sojuszikiem regionalnym " .

Data: 2009-09-09 09:14:30
Autor: CYC
"Jestesmy sojuszikiem regionalnym " .
"Dla USA jestesmy sojusznikiem regionalnym " powiedzial Sikorski .
Cos takiego ? a przeciez jeszcze nie tak dawno wmawiano nam , ze nasza przyjazn z Ameryka jest dozgonna i bezwarunkowa .
Nasi politycy zaczynaja sie budzic z glebokiego , rzeklbym nawet , narkotycznego snu w ktorym role narkotyku pelnila jankesja .
Kaczki , ktore oddaly suwerennosc Polski w zamian za  usmiech aborygenskiej Giocondy i za protekcjonalne poklepywanie Busha musza teraz , kiedy dotarly do nich prawdy o ich "przyjazni" z jankesja,  niezle sobie pluc w twarz . Zreszta nie tylko kaczki bo w tym samym stopniu dotyczy to rowniez inych politykow z roznych opcji .
Tylko duren mogl sadzic , ze jenkesi sa zdolni do zawierania trwalych sojuszy w ktorych uczciwosc i rownoprawnosc partnerstwa beda zachowane . To , ze niewielu dalo sie nabrac na akerykanska propaganda dowodzi slabosci naszej polityki a w zasadzie mozliwosci tych , ktorzy o naszej polityce decyduja .
Ameryka kolejny raz wypiela sie na nas i bez slowa wytlumaczenia zmienia swoje strategiczne plany nie baczac , ze wczesniejsze poroznily nie tylko samych Polakow ale rowniez Polske z UE .
Polska nigdy nie miala z Ameryka dobrych relacji , od poczatkow istnienia jankesji . Potrafila Polske tylko wykorzystywac . Zdradzajac nas sprzedala ZSRR , co bylo najwiekszym jej lajdacxtwem , lajdactwem , ktore milosnikow jankesji niczego nie nauczylo . Ta zdrada Polski i jej interesow , ciagnie sie do dzisiaj i przynbiera rozne formy . Od odmawiania Polakom prawa do bezwizowego odwiedzania USA , co jest niewielka strata , po negocjowanie z Rosja poza plecami Polski sprawy tarczy antyrakietowej , tak , jakby to w Rosji miala byc zainstalowana a na koniec wypiecie sie na nas tak jakby nas wogole nie bylo .
Oto prawdziwa SAmeryka , ta sama ktora zachwycaja sie rozne merty , neki i inni grupowi polityczni analfebeci myslacy d.....a  , ktora na zawolanie janesom nadstawiaja , zamiast  glowa .

cyc

Data: 2009-09-09 09:31:46
Autor: jadrys
CYC pisze:
[...]

Masz racje - jeszcze nic dobrego nas ze strony USA nie spotkało.. A co chwila nas upokarzają - poczynając od oddania Polski w strefę wpływów ZSRR, po nakaz rehabilitacji  zdrajcy Kuklińskiego.

Data: 2009-09-09 10:01:59
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h87ll7$111$1news.onet.pl...
CYC pisze:
[...]

Wbrew pozorom ow nakaz rehabilitacji zdrajcy nie jest dbrobna sprawa bo nie tylko zamieszala mniej lotnym polskim umyslom w glowacvh ale zrelatywizowala pojecie zdrady ajesli zdrady , to i uczciwosci , honoru a takze w jaims stopniu patriotyzmu !.
Juz za sam ten fakt winni musieliby poniesc zasluzona kare .

cyc

Data: 2009-09-09 10:19:58
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Juz za sam ten fakt winni musieliby poniesc zasluzona kare .

Pospozirejcie sem chopoki, jak zodno HAMERYKOńCKO GNOJUWA teroski nicego
semsownego łodpedzieć wom niepotrafi...

Skoda ino, ze tej nasej, polckiej GUPOTY naprawić siem niedo...

Data: 2009-09-09 15:39:55
Autor: Piotr
Dnia Wed, 09 Sep 2009 10:19:58 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Skoda ino, ze tej nasej, polckiej GUPOTY naprawić siem niedo...

Do sie, do... Żałosny matołku, wystarczy uklęknąć przed Wołodią i
grzecznie poprosić. Matuszka Rasija nie odrzuci takiego wiernego
ssyna.
Piotr

Data: 2009-09-09 15:56:38
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
Do sie, do... Żałosny matołku, wystarczy uklęknąć przed Wołodią i
grzecznie poprosić. Matuszka Rasija nie odrzuci takiego wiernego
ssyna.

W sezonie grzewczym place za gaz ok. 900 zl/mies. Gdyby Wolodia zechcial przyjac mnie na audiencji, a potem zrealizowac moja unizona prosbe o gaz w cenie 10 razy nizszej, tak zebym placil mniej niz stowe miesiecznie, to ja moge sie do niego nawet zwracac "Wolodia, krolowo Polski, jestem przy tobie, pamietam o tobie i czuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam przez caly czaaaaaaaaaaaaaas" :)

--
Vic

Data: 2009-09-09 16:32:52
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
Piotr пишет:
[...]

I o to chodzi Vicu. Przez to nasze podniesione czoło (na zlecenie USA) ponosimy tylko straty.. AĹź przykro to mĂłwić, ale polityka p. prezydenta wobec Rosji jest polityka szkodniczą dla interesĂłw  Polski..

Data: 2009-09-09 16:45:25
Autor: CYC
"Jestesmy sojuszikiem regionalnym " .

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h88eap$egl$1news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
Piotr ?????:
[...]

I o to chodzi Vicu. Przez to nasze podniesione czoło (na zlecenie USA) ponosimy tylko straty.. Aż przykro to mówić, ale polityka p. prezydenta wobec Rosji jest polityka szkodniczą dla interesów  Polski..

O, o,o,o! . w rzeczy samej !.

cyc

Data: 2009-09-09 19:12:30
Autor: raff
VicAbarca pisze:
Piotr пишет:
[...]

Ale to musialbys tak ochoczo wystawiac to, co bedzie wystawial Baca jak nadejdzie kryzys.

R.

Data: 2009-09-09 21:17:21
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Ale to musialbys tak ochoczo wystawiac to, co bedzie wystawial Baca jak nadejdzie kryzys.

Nie wystarczy "Wolodia, krolowo Polskiiiiiiiiiii" ???

--
VicAbarca

Data: 2009-09-10 09:57:21
Autor: raff
VicAbarca pisze:
raff пишет:
Ale to musialbys tak ochoczo wystawiac to, co bedzie wystawial Baca jak nadejdzie kryzys.

Nie wystarczy "Wolodia, krolowo Polskiiiiiiiiiii" ???

Hehe, niestety obawiam sie ze nie ;)

Musisz patrzec na Bace i przyjmowac te same pozycje. A i spiewac przy tym mozesz.

R.

Data: 2009-09-10 12:13:29
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Musisz patrzec na Bace i przyjmowac te same pozycje. A i spiewac przy tym mozesz.

To moze niech Baca przyjmuje pozycje, a ja bede spiewal :)

--
Vic

"Jestesmy sojuszikiem regionalnym " .