"Jesteśmy świadkami planu likwidacji państwa"

Data: 2010-05-01 08:19:54
Autor: cytryna
"Jesteśmy świadkami planu likwidacji państwa"
"Lud wie, że wspólny gest Tuska i Putina był tak naprawdę gestem radości. Lud mówi też, że tuż po katastrofie smugi kondensacyjne po samolotach utworzyły znak krzyża. Podobne zdarzenie miało miejsce dzień po śmierci Jana Pawła II ... »
Tak więc Ojczyzna wróciła w wielkim stylu i upomniała się raz jeszcze o to, co lubi najbardziej. Ojczyzna jest jak matka, milcząca, cierpliwa i bolesna, z tą wszakże różnicą, że raz na jakiś czas potrzebuje daniny, którą zabiera gwałtownie i bez pozorów racjonalności. Ojczyzna, jeśli ktoś już nie pamięta dawnych lektur, najbardziej lubi krew swoich najwierniejszych dzieci. Czasem przemienia się w wampira, na pociechę zostawiając gładkie sformułowania w rodzaju „Ich ofiara nie poszła na marne” czy „Z tej śmierci na pewno zrodzi się wielkie dobro”.
Nic dodać nic ująć poza sumującym hasłem: PRECZ Z AGENTURĄ CZYLI PO!

z Internetu

Data: 2010-05-01 08:38:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 08:19, cytryna pisze:
[...]

cytryna, widać że miałaś ciężką noc... Takie teksty od rana...

Data: 2010-05-01 00:14:01
Autor: Antenka
On 1 Maj, 08:38, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> II ...

> z Internetu

cytryna, widać że miałaś ciężką noc... Takie teksty od rana....

Ale cytrynka ma rację Jadrysiu przytaczając ten cytat.

Ojczyzna to Matka, a matki się nie opluwa, nie zdradza, nie sprzedaje,
nawet gdyby rozum postradała - mam Ją kochać, bo Jej zawdzieczam
wszystko. To Ona mnie wykarmiła, sprawiła, że jestem Polką!  Być
Polakiem to wielki zaszczyt i ja jestem z tego dumna! Niech żyje
wolna, dostatnia, niepodległa Polska - moja Matka! Precz z wszystkimi
wewnętrznymi i zewnętrznymi wrogami  Ojczyzny, z wyrodnymi,
niewdzięcznymi pasierbami mojej Matki - Polski! Amen. :-))

Antenka

P.s. Pozdrawiam :-)

"Jeszcze Polska nie zginęła póki my żyjemy".

Data: 2010-05-01 15:35:59
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b1364471-3843-4a1d-bba8-45de5620f4adp2g2000yqh.googlegroups.com...
[...]
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..
[...]

Łatwiej kochać w słowach niż w czynach- ciszej jedziesz dalsze budziesz..

--
stevep

Data: 2010-05-01 07:51:54
Autor: Antenka
On 1 Maj, 15:35, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:b1364471-3843-4a1d-bba8-45de5620f4adp2g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
> "Jeszcze Polska nie zginęła póki my żyjemy".

Łatwiej kochać w słowach niż w czynach- ciszej jedziesz dalsze budziesz..

stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Idź precz pasierbie!

Antenka

Data: 2010-05-01 15:44:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 09:14, Antenka pisze:
[...]

Piękne Antenko :-) . Możemy być dumni będąc Polakami. Mam nadzieję że szybko nadejdzie ten dzień że My Polacy poczujemy się gospodarzami tego pięknego kraju, naszej Ojczyzny - Polski :-) .. " Być może gdzie indziej są ziemie piękniejsze, lecz sercu jest droższa piosenka znad Wisły i piasek Mazowsza". ..

http://www.youtube.com/watch?v=06A6v6T2V-Q

Data: 2010-05-01 15:49:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Jadrys etalon prawdziwego Polaka patrioty.  Antenka moze i to
   kupi, bo ona z tych bardziej uczuciowych.  :-)

   AR

Data: 2010-05-01 07:53:51
Autor: Antenka
"Jesteśmy świadkami planu likwidacji państwa"
On 1 Maj, 15:49, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"jadrys" <andrzej...@op.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hrhb9m$j0q$1news.onet.pl...

> [...]

kierunku..

   Jadrys etalon prawdziwego Polaka patrioty.  Antenka moze i to
   kupi, bo ona z tych bardziej uczuciowych.  :-)

   AR- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Uczuciowych też, ale nie zapominaj, że on również  z tych
myślących :-)

Antenka

Data: 2010-05-01 17:08:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

wrote:
> [...]

AR- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Uczuciowych też, ale nie zapominaj, że on również  z tych

Z takimi jadrysami przyszlo mi miec kontakt w mlodosci.
Przypadki nawrocen wsrod jadrysiow wystapily jedynie
w sladowych ilosciach.  Krotko:  Jadrys to komunista, a
na lekarstwo na takich wlasciwa recepte podal byl tu juz
dawno Panslavista.  Recepta jest mozliwie zwiezla:
1 Kalach + 1 pelny magazynek.

AR

Data: 2010-05-03 04:50:04
Autor: Antenka
wrote:

> [...]

>    AR- Ukryj cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Uczuciowych też, ale nie zapominaj, że on również  z tych

Antenka- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Miało być tak:

"Uczuciowych też, ale nie zapominaj, że ona również z tych
myślących :-)"

Zakradł się błąd.

Antenka

Data: 2010-05-03 04:59:49
Autor: zbig
On 3 Maj, 13:50, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> - Pokaż cytowany tekst -

Miało być tak:

"Uczuciowych też, ale nie zapominaj, że ona również z tych

Teraz zakraDŁ SIĘ BŁĄD.

Data: 2010-05-01 09:12:06
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrgiag$kt0$1news.onet.pl...
[...]

Aby bylo smieszniej to cytyrna czytac i owszem potrafi , jednak rozumiec co czyta juz nie potrafi , czytanie wiec nie wnosi w jego zycie i rozwoj , niczego . Zacytoway przez niego tekst jest czescia felietonu , ktory jest wyrazna kpina z takich sPiS- kowych cytryn i ich martyrologicznej histerii w ktorym glownym elementem jest niezyjacy juz prezydent !.

cyc

"Jesteśmy świadkami planu likwidacji państwa"