Jeszcze Nergal

Data: 2011-09-29 00:48:42
Autor: Antenka
Jeszcze Nergal
On 28 Wrz, 09:53, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
-- -- - Biskup wrocławski Mering w niewybredny sposób zaatakował księdza
Bonieckiego. Za to, że Boniecki stanął w obronie Nergala, twierdząc, że nie
widzi związku pomiędzy Nergalem "satanistą", a Nergalem jurorem programu.

Biskupa Geringa trafił więc szlag. I pofolgował przeto swemu kościelnemu i
biskupiemu językowi miłości.  Nazwał Bonieckiego ślepym dziadem, który nic
nie widzi i nic nie kojarzy. Radził mu pilny zakup nowych okularów, wątpiąc
jednak, czy to w ogóle w czymś pomoże. Wytknął mu też przy okazji,
skandaliczne promowanie na łamach Tygodnika Powszechnego również
skandalicznych autorytetów, choćby Środy, Węcławskiego czy Obirka.  Wolno
czynić to panu Geringowi czy Meringowi to czynić? Wolno oczywiście, przy
założeniu wszak, że głupiemu zawsze wolno więcej niż normalnemu.

Przypominam, że ten biskup. Mering (mam nadzieję, że nie przekręciłem
nazwiska), to gość, który publicznie nawołuje do przestępstwa. Nakazuje
wiernym niepłacenie abonamentu, czyli podatku. Do takiego czynu mogę sobie
namawiać ja, Revelstein, ale nie prominentny urzędnik kościelny, osoba
publiczna i ponoć o wielkim społecznym autorytecie. W ten autorytet to ja
wątpię bardzo, bo nie może nim być gość pozbawiony siódmej a może i nawet
szóstej klepki.

A najgorsze jest to, że kościelny karierowicz, strofuje w niewybredny sposób
człowieka, któremu butów nie jest godzien czyścić. Na szczęście Boniecki
zachował zimną krew (przynajmniej na razie) i ćwokowi nie odpalił z grubej
rury. Wedle zasady zresztą, że dyskutować to można z równym sobie, zwłaszcza
intelektualnie. Zniżanie się do poziomu biskupa, dla Bonieckiego jest
niewykonalne i niewskazane.?
środa, 28 września 2011, revelsteinhttp://revelstein.blox.pl/2011/09/2394.html

Raus z tym satanistą Nergalem! Ten, kto oddał mu swój szpik był
głupcem.

Antenka

Data: 2011-09-29 10:55:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Jeszcze Nergal

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:466ea4de-da41-400a-a290-ddc7fa8e6ffadm9g2000vbb.googlegroups.com...
Raus z tym satanistą Nergalem! Ten, kto oddał mu swój szpik był
głupcem.

Antenka

=====================================

No nareszcie! To jest właśnie odpowiedź "prawdziwego Polaka, katolika".
I to jest prawdziwe miłosierdzie katolickie owego Polaka. "Kazania na górze" wy...bać na śmietnik.
"Polski prawdziwy katolik" ma własny kodeks moralny.

Data: 2011-09-29 12:10:41
Autor: Antenka
Jeszcze Nergal
On 29 Wrz, 10:55, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:466ea4de-da41-400a-a290-ddc7fa8e6ffadm9g2000vbb.googlegroups.com...
Raus z tym satanist Nergalem! Ten, kto odda mu sw j szpik by
g upcem.

Antenka

====================================>
No nareszcie! To jest w a nie odpowied "prawdziwego Polaka, katolika".
I to jest prawdziwe mi osierdzie katolickie owego Polaka. "Kazania na g rze"
wy...ba na mietnik.
"Polski prawdziwy katolik" ma w asny kodeks moralny.

--
J. Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "

Miłosierdzie dla satanisty?
Nie żartuj! Dla bandyty depczącego Biblię!
Gardzę nim i jego panem ! Bleeeeeee

Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce, a przeciw zasadzką
złego ducha, bądź naszą obroną!
Oby go Bóg pogromić raczył, o to pokornie prosimy, a ty wodzu
niebieskich zastępów szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz
ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła! Amen!

Oto moja odpowiedź dla sług szatana!

Antenka

Data: 2011-09-29 22:40:08
Autor: Grzegorz Z.
Jeszcze Nergal
Antenka napisał:

[...]

W dodatku nie grzeszysz, zupełnie tak jak ja.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-29 22:55:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Jeszcze Nergal

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c24d9e5d-d672-46d7-b6af-dfbaf03192cfq26g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Ta jest "Polaku prawdziwy"!!! To co? Na stos? A może "pieszczoty ukraińskie"?

Data: 2011-09-29 14:27:20
Autor: Ikselka
Jeszcze Nergal
Dnia Thu, 29 Sep 2011 00:48:42 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Niech spieprza. beztalencie jedno.

Ten, kto oddał mu swój szpik był
głupcem.

No może nie az tak...

--
XL

Data: 2011-09-29 12:04:59
Autor: Antenka
Jeszcze Nergal
On 29 Wrz, 14:27, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 29 Sep 2011 00:48:42 -0700 (PDT), Antenka napisa (a):

> Raus z tym satanist Nergalem!

Niech spieprza. beztalencie jedno.

> Ten, kto odda mu sw j szpik by
> g upcem.

No mo e nie az tak...

:-)
XL

Nie jestem aż tak wrażliwa - nie lubię satanistów. Feeee
Tak naprawdę to tylko usiąść i płakać nad tym głupcem Nergalem. Myśli,
że moc szatańska go uzdrowiła.
Tragiczna z niego postać

Antenka

Jeszcze Nergal