Jeszcze O?esia nie umar?a.

Data: 2014-02-21 15:02:47
Autor: stevep
Jeszcze O?esia nie umar?a.
# Po jej dramatycznym wpisie na Twitterze z całego ¶wiata popłynęły  kondolencje. Dzi¶ jednak Ołesia Żukowska, 21-letnia sanitariuszka  postrzelona na Majdanie, znów pisze. "Żyję, dziękuję wszystkim za  modlitwę" - taki twitt pojawił się na jej koncie.
Historia dziewczyny rozlała się po internecie, z całego ¶wiata płynęły  kondolencje. Jednak powoli zaczęły przebijać się informacje o tym, że  dziewczyna, choć ciężko ranna, przeżyła.

Ołesia Żukowska przeszła operację, przez pewien czas miała być podpięta do  respiratora. Dzi¶ napisała: Żyję. Dziękuję wszystkim za modlitwę. Jestem w  szpitalu, mój stan jest stabilny. #
Ze strony:
http://tnij.org/5k6f4n4

--
stevep