Jeszcze bylo Wolves-Blazers

Data: 2010-06-25 12:48:03
Autor: wiLQ
Jeszcze bylo Wolves-Blazers

"The Minnesota Timberwolves selected forward Luke Babbitt from Nevada
with the 16th pick and traded him and veteran forward Ryan Gomes to the
Portland Trail Blazers for guard/forward Martell Webster."

Mam watpliwosci czy to bylo najlepsze wykorzystanie niegwarantowanego
kontraktu Gomesa (jeszcze pick dorzucili?), ale nie da sie ukryc, ze
trojkowicz Wolves jest niezbedny... Webster ma upside na cos wiecej?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-25 13:02:48
Autor: wiLQ
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

"The Minnesota Timberwolves selected forward Luke Babbitt from Nevada
with the 16th pick and traded him and veteran forward Ryan Gomes to the
Portland Trail Blazers for guard/forward Martell Webster."

Jeszcze dopisek: "Portland began the draft by firing general manager
Kevin Pritchard, though he did make the decisions on the night."

Um, troche dziwna kolejnosc ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-25 15:15:20
Autor: Gerard
wiLQ wrote:
Jeszcze dopisek: "Portland began the draft by firing general manager
Kevin Pritchard, though he did make the decisions on the night."

Teoretycznie najbardziej efektywni GMowie tracą robotę.
Dziwne, Pritchard odwalił kawał dobrej roboty w Portland, widać nie mogą przeboleć wzięcia Odena...

pozdr

Data: 2010-06-26 20:26:23
Autor: wiLQ
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Jeszcze dopisek: "Portland began the draft by firing general manager
> Kevin Pritchard, though he did make the decisions on the night."

Teoretycznie najbardziej efektywni GMowie tracą robotę.

Ale raczej szybko znajda inna, right? Nets po niego sie rzuca?

Dziwne, Pritchard odwalił kawał dobrej roboty w Portland, widać nie mogą przeboleć wzięcia Odena...

Sadzisz, ze o to chodzi czy zartowales?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 00:32:46
Autor: Gerard
wiLQ wrote:
Dziwne, Pritchard odwalił kawał dobrej roboty w Portland, widać nie
mogą przeboleć wzięcia Odena...

Sadzisz, ze o to chodzi czy zartowales?

Zdaje się, że raczej poszło o nieporozumienia z właścicielem, ale myślisz, że przeciętnego fana NBA nie kłuje w oczy jak gra Durant a jak kuleje kariera Odena?

pozdr

Data: 2010-06-27 02:12:16
Autor: Leszczur
On 27 Cze, 00:32, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
wiLQ wrote:

> Sadzisz, ze o to chodzi czy zartowales?

Zdaje si , e raczej posz o o nieporozumienia z w a cicielem, ale my lisz,
e przeci tnego fana NBA nie k uje w oczy jak gra Durant a jak kuleje
kariera Odena?

Kłuje, ale kogo obchodzi zdanie przeciętnego fana? Czy przez to mniej
kibiców przychodzi na mecze Blazers? Nie.
Jak dla mnie Blazers i Thunder są w takiej samej odległości od bycia
kandydatem do tytułu.
Poza tym czy Durant w Blazers byłby przy Royu tym samym Durantem,
którego znamy z Thunder? Nie wydaje mi się.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 06:38:07
Autor: sooobi
Jeszcze bylo Wolves-Blazers
Poza tym czy Durant w Blazers byłby przy Royu tym samym Durantem,
którego znamy z Thunder? Nie wydaje mi się.

Nie wiem jak w Blazers ale "gdyby gral w Wizards mialby
role...Younga":)

Data: 2010-06-27 15:37:50
Autor: s
Jeszcze bylo Wolves-Blazers
Poza tym czy Durant w Blazers byłby przy Royu tym samym Durantem,
którego znamy z Thunder?

Oczywiscie, ze nie.
W Blazers mialby role Younga.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-27 07:51:07
Autor: Leszczur
On 27 Cze, 15:37, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Poza tym czy Durant w Blazers byłby przy Royu tym samym Durantem,
> którego znamy z Thunder?

Oczywiscie, ze nie.
W Blazers mialby role Younga.

Widzę, że wiLQ zafundował nam kolejnego evergreena :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 23:05:57
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Oczywiscie, ze nie.
> W Blazers mialby role Younga.

Widzę, że wiLQ zafundował nam kolejnego evergreena :-)

Dwie osoby jednoczesnie rzucily ten sam docinek, wiec musza miec racje
;-)

BTW, w tamtym poscie napisales dokladnie to samo co ja! Tzn w contenderze kariera Duranta moglaby wygladac zupelnie inaczej,
zwlaszcza uwzgledniajac jak fatalny mial pierwszy sezon.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 22:28:06
Autor: Leszczur
On 27 Cze, 23:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Tzn w contenderze kariera Duranta moglaby wygladac zupelnie inaczej,
zwlaszcza uwzgledniajac jak fatalny mial pierwszy sezon.

Oj nie. Raczej miałem na myśli, że w PTB nie byłby królem strzelców, a
nie że grałby ogony.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 23:00:16
Autor: wiLQ
> [...]

> zwlaszcza uwzgledniajac jak fatalny mial pierwszy sezon.

Oj nie. Raczej miałem na myśli, że w PTB nie byłby królem strzelców, a

Tez nie pisalem nic o ogonach. Ot scorer z lawki.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 14:40:25
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 23:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Oj nie. Raczej mia em na my li, e w PTB nie by by kr lem strzelc w, a
> nie e gra by ogony.

Tez nie pisalem nic o ogonach. Ot scorer z lawki.

Nie wydaje mi się. Kogo takiego PTB mają na niskim skrzydle? Outlaw?
Webster? Batum? Nie sądzę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 13:37:58
Autor: wiLQ
> [...]

Zdaje się, że raczej poszło o nieporozumienia z właścicielem, ale myślisz, że przeciętnego fana NBA nie kłuje w oczy jak gra Durant a jak kuleje kariera Odena?

A co ma do tej decyzji wizja przecietnego fana? Chyba Blazers nie odwolali swojego GMa przez glosowanie wsrod widzow?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-28 15:12:12
Autor: Gerard
wiLQ wrote:
[...]

Przecież własciciele z reguły w ten sposób patrzą na lige.

pozdr

Data: 2010-06-25 13:50:48
Autor: sooobi
[...]

Pewnie taki sam jak i Gomes.