Jeszcze jakieś 3 miesiące

Data: 2009-09-13 06:41:36
Autor: Jacy
Jeszcze jakieś 3 miesiące
W tamtym roku otwierałem 20 października na Tuxie, było TUX znaczy się LUX.
Teraz rodzinka mi się zwiększa o jedną narciarkę ale może...później...z kolegami...((
             ))
             ((
--
Jacek
ski   -Fisher RC4 WorldCup SC/Soma9000Ti/FX12

Data: 2009-09-13 14:36:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jeszcze jakieś 3 miesiące

W tamtym roku otwierałem 20 października na Tuxie, było TUX znaczy się LUX.
Teraz rodzinka mi się zwiększa o jedną narciarkę ale może...później...z kolegami...((

Ja o naszej ojczyźnie piszę.
:>

zyga
--
ski - no, but skibyke
bikes - Czołg, Ostre, Mongoose Rockadile LED, Karbek

A fe, A psik, A ha

Jeszcze jakieś 3 miesiące