Jeszcze jedeń koń - czyli Titus nie zdążył

Data: 2014-08-13 21:11:25
Autor: atm
On 2014-08-11 23:37, TW Dziobak wrote:
Tym razem na drodze do MOka koń padł na zawał, o dziwo pod górę , a
zdrowy był panie, bo badany miesiąc temu i nie mówił , że ma stan
przedzawałowy.

Niemniej w komentarzach dodawanych do tej wiadomości wspomniano, że może
to rozpocząć
dyskusję na temat jak nie używając koni pozostawić góralom możliwość
zarobku w tym rejonie.

Jak dla mnie to mogliby zbójnikować na odcinku Palenica - MOko.

pozdrawiam

Pieszy

Jesli ktos chce cos zrobic w tej kwestii to bedzie mogl 30.08 bodazje.
Szczegolow nie pamietam - ludzie sie skrzykuja, zeby przez dwa dni blokowac wszystkie furmanki. Info bylo chyba gdzies w Onecie.

Data: 2014-08-13 21:18:14
Autor: atm
[...]

No blisko bylem ;]
http://wiadomosci.onet.pl/podhale/zablokuja-fiakrow-na-trasie-do-morskiego-oka/qdbch

Data: 2014-08-13 21:29:29
Autor: Henek Dąbrowski
W dniu 2014-08-13 21:11, atm pisze:
> Jesli ktos chce cos zrobic w tej kwestii to bedzie mogl 30.08 bodazje.
> Szczegolow nie pamietam - ludzie sie skrzykuja, zeby przez dwa dni
> blokowac wszystkie furmanki. Info bylo chyba gdzies w Onecie.

Biorąc pod uwagę góralską zapalczywość - skończy się to jakimś mordobiciem >:-(

Pzdr Henek

Data: 2014-08-13 21:33:10
Autor: atm
On 2014-08-13 21:29, Henek Dąbrowski wrote:
> [...]
 > blokowac wszystkie furmanki. Info bylo chyba gdzies w Onecie.

Biorąc pod uwagę góralską zapalczywość - skończy się to jakimś

Protestujacy licza sie z tym:

"Wygląda na to, Ĺźe w Tatrach szykuje się spora zadyma. Organizatorzy protestu zaznaczyli, Ĺźe potrzebują  kilkudziesięciu osĂłb, ktĂłrzy "nie boją się dostać od fiakrĂłw batem”."

Jeszcze jedeń koń - czyli Titus nie zdążył