Jeszcze jeden poplecznik bandziorów.

Data: 2014-12-03 05:32:04
Autor: stevep
Jeszcze jeden poplecznik bandziorów.
# Poseł PiS podkreśla w broszurze, że nawet kibice często obnoszą się z  klubowymi szalikami oraz hasłem "Bóg, Honor, Ojczyzna" i umieszczają na  stadionach transparenty z tą dewizą. - Podczas VI Patriotycznej  Ogólnopolskiej Pielgrzymki Kibiców na Jasną Górę pod koniec Eucharystii  uczestnicy pielgrzymki zawierzyli się Matce Bożej, a na zakończenie mszy  trzykrotnie zabrzmiał ich okrzyk: "Niech każdy kibic w sercu to wyzna:  Bóg, Honor i Ojczyzna" - opisuje Górski. #
Ze strony:
http://tnij.org/zjmneqf

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-03 04:19:28
Autor: Mark_Woydak
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
# Poseł PiS podkreśla w broszurze, że nawet kibice często obnoszą się z
klubowymi szalikami oraz hasłem "Bóg, Honor, Ojczyzna" i umieszczają na
stadionach transparenty z tą dewizą.

--

Kibice, patrioci? To bandyci, narybek mafii.

MW

Jeszcze jeden poplecznik bandziorów.