Jeszcze jeden stadion zamknięty dla kiboli.

Data: 2011-05-14 03:41:21
Autor: cirrus
Jeszcze jeden stadion zamknięty dla kiboli.
# Gdańsk nie zgodził się na sobotnie manifestacje Klubu "Gazety Polskiej", PiS-u oraz anarchistów. - Skierujemy zawiadomienie do prokuratury - zapowiada poseł PiS Andrzej Jaworski
 W czasie uroczystości wmurowania kamienia węgielnego pod Europejskie Centrum Solidarności, które ma powstać na dawnym terenie Stoczni Gdańskiej, planowane były trzy manifestacje. Gdańsk zdecydował wczoraj, że zamknie ulice w tym rejonie miasta. I odmówił zgody na ich organizację. - Priorytetem jest bezpieczeństwo głowy państwa i innych ważnych gości - mówi Antoni Pawlak, rzecznik prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza (PO).
 Na imprezie przy placu budowy ECS, placówki upamiętniającej zmiany, do jakich doszło w naszym regionie Europy na przełomie lat 80. i 90., ma być Bronisław Komorowski, ministrowie, dyplomaci, przedstawiciele "S". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfm3x

--
stevep

Data: 2011-05-13 19:17:20
Autor: magdaverakosiorek
Jeszcze jeden stadion zamknięty dla kiboli.
On May 13, 8:41 pm, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# Gda sk nie zgodzi si na sobotnie manifestacje Klubu "Gazety Polskiej",
PiS-u oraz anarchist w. - Skierujemy zawiadomienie do prokuratury -
zapowiada pose PiS Andrzej Jaworski
 W czasie uroczysto ci wmurowania kamienia w gielnego pod Europejskie
Centrum Solidarno ci, kt re ma powsta na dawnym terenie Stoczni Gda skiej,
planowane by y trzy manifestacje. Gda sk zdecydowa wczoraj, e zamknie
ulice w tym rejonie miasta. I odm wi zgody na ich organizacj . -
Priorytetem jest bezpiecze stwo g owy pa stwa i innych wa nych go ci - m wi
Antoni Pawlak, rzecznik prezydenta Gda ska Paw a Adamowicza (PO).
 Na imprezie przy placu budowy ECS, plac wki upami tniaj cej zmiany, do
jakich dosz o w naszym regionie Europy na prze omie lat 80. i 90., ma by
Bronis aw Komorowski, ministrowie, dyplomaci, przedstawiciele "S". #
Ze strony:http://tiny.pl/hfm3x

--
stevep

Kibice to prawdziwi patrioci. Zdrajca Tusk mści się na nich bo
krytykują jego rząd.
magdavera

Data: 2011-05-14 06:56:52
Autor: cytryna
> [...]

> --

> stevep

Kibice to prawdziwi patrioci. Zdrajca Tusk mści się na nich bo

Koń w bajpasach zaprosi zapewne do udziału w tych uroczystościach gen.Kiszczaka, gen.Jaruzelskiego, chłopców ze WSI,a także prominentów
z SOWY, sami swoi, a pozostali "zostali zdrutowani o świcie" to taka
drobna trawestacja Herberta.
Historia się powtarza, były zaplute karły reakcji, bandy faszystowsko-
akowskie, teraz mamy kiboli-bandytów. Widać schyłkową fazę rządów szulerów hazardowych, szajki okrągłostołowej, twórców nocnej zmiany.

Data: 2011-05-14 07:50:51
Autor: .
Dnia Sat, 14 May 2011 06:56:52 +0200, cytryna napisał(a):

[...]

Człowieku, ty aż ociekasz nienawiścią! To już nie rozsądek, a wścieklizna! Dominik

Data: 2011-05-14 07:49:59
Autor: .
Dnia Fri, 13 May 2011 19:17:20 -0700 (PDT), magdaverakosiorek napisał(a):

[...]

Wiekszych bzdur nie słyszałem nawet od Kaczyńskiego. Dominik

Data: 2011-05-14 08:55:09
Autor: cirrus
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:a419e9a0-d3c8-4958-9992-7a19aa199e6eb42g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Mowa tu o kibolach, a to prawdziwi bandyci.

--
stevep

Data: 2011-05-14 15:43:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-14 04:17, magdaverakosiorek pisze:

Kibice to prawdziwi patrioci. Zdrajca Tusk mści się na nich bo
krytykują jego rząd.
magdavera

Zdecydowana większość kibicĂłw ma gdzieś politykę i politykĂłw. -  PO łacznie z PiSem i SLD..

Data: 2011-05-14 07:49:18
Autor: .
Dnia Sat, 14 May 2011 03:41:21 +0200, cirrus napisał(a):

[...]

"Gazeta Polska" i "Nasz Dziennik" to tuby propagandowe PiS. Prezes tej
partii na plecach kiboli usiłuje ugrać coś dla siebie. Podpowiadam
prezesowi: za przysługę trzeba będzie zapłacić! Dominik

Jeszcze jeden stadion zamknięty dla kiboli.