Jeszcze krótko Intericity i przewóz rowerów

Data: 2010-01-07 12:46:06
Autor: Wojtek Paszkowski
Jeszcze krótko Intericity i przewóz rowerów
"Stefandora" <stefandora@gmail.com> wrote in message news:a071f0e4-54f6-4a2f-9aec-aa5fcca09336a32g2000yqm.googlegroups.com...

A w innej korespondencji, którą prowadziłam w pierwszej połowie 2009r.
otrzymałam zapewnienie, że do końca czerwca 2009 takie rozwiązanie
zostanie wdrożone...

ba, oidp, nawet do prasy poszło takie zapewnienie przed wakacjami. No cóż, nie jedyne to obietnice bez pokrycia, rzecznik PIC np. co chwila zaręcza, że już za chwilę bilety na pociągi "ekspresowe" 3M-Warszawa (wlekące się tak wolno, jak nigdy w historii, coś koło 50-60 km/h średnio) będą miały cenę adekwatną do usługi - a tymczasem cena cały czas pozostaje bez zmian (ok. 100zł), podczas gdy np na magistralach Wrocław - Katowice czy Warszawa -Kraków identyczną odległość pociągami tej spółki można pokonać za ponad połowę niższą cenę, jadąc 2x szybciej...

Polecam pociągi regionalne - podczas trzydniówki noworocznej pojeździłem sobie po Pomorzu na bilecie turystycznym za 30 + 5 zł. A PIC bojkotować. Na wiosnę pewnie znowu będą się promować przy okazji rowerów - będzie można w gazetach co nieco obśmiać...

Oczywiście brak możliwości przewozu roweru w ramach biletów weekendowych nie przeszkadza w publikowaniu takich wprowadzających w błąd ścierw marketingowych jak tu:

http://rozklad-pkp.pl/?q=pl/node/116

Możesz się państwa Zespołu Prasowego spytać, kto zatwierdza do publikacji takie teksty i dlaczego rzecznicy notorycznie rozmijają się z prawdą?

pozdr

Data: 2010-01-07 04:58:41
Autor: Stefandora
Jeszcze krótko Intericity i przewóz rowerów
On 7 Sty, 12:46, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnejpolsce.pl>
wrote:
"Stefandora" <stefand...@gmail.com> wrote in message

> A w innej korespondencji, kt r prowadzi am w pierwszej po owie 2009r.
> otrzyma am zapewnienie, e do ko ca czerwca 2009 takie rozwi zanie
> zostanie wdro one...

ba, oidp, nawet do prasy posz o takie zapewnienie przed wakacjami.

Tak, pytałam ich o to też. Odpisali, że informacje w prasie nie są
oficjalne i de facto nie biorą odpowiedzialności za to, co tam jest
publikowane.

A swoją drogą, przeczytałam w dzisiejszym Przekroju - światełko w
ciemnym tunelu Polskich Kolei?

"1 stycznia weszła w życie unijna dyrektywa o transporcie kolejowim,
która otwiera nasze drogi żelazne dla przewoźników z zagranicy. To
może oznaczać, że poprawi się oferta dla pasażerów. W pierwszej
kolejności na polskie tory wjadą zapewne koleje niemieckie,
austriackie i czeskie. [...] Najbliższa zmiana rozkładu jazdy czeka
nas w czerwcu. Wtedy się okaże, czy PKP mają silną konkurencję."

--
Dorota,
Szprota.

Jeszcze krótko Intericity i przewóz rowerów