Jeszcze lepsza zmiana na Ukrainie - Sławomir Nowak (PO) zasługuje na 900% podwyżki (18_000 PLN miesięcznie) ;-)

Data: 2017-08-11 13:25:24
Autor: A. Filip
Jeszcze lepsza zmiana na Ukrainie - Sławomir Nowak (PO) zasługuje na 900% podwyżki (18_000 PLN miesięcznie) ;-)
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/slawomir-nowak-dostal-na-ukrainie-ogromna-podwyzke/5th0x6p
Czy można po czterech miesiącach pracy dostać 900-procentową podwyżkę?
Można! Udowodnił to Sławomir Nowak (43 l.), szef ukraińskiej agencji
budującej drogi Ukrawtodor. [...] Do tej pory rząd w Kijowie
informował, że pensja byłego ministra w rządzie Donalda Tuska (60 l.)
wynosi ok. 1800 zł. Okazuje się jednak, że 3 marca br. Omelan
zaakceptował wysokie bonusy dla Nowaka. I tak, od kilku miesięcy,
oprócz podstawowej pensji dostaje on jeszcze dodatek roboczy, zasiłek
specjalny i bonus. Każdy z tych dodatków wynosi 300
proc. pensji. Łatwo więc policzyć, że teraz na konto Nowaka wpływa 18
tys. zł miesięcznie. [...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82awomir_Nowak
Sławomir Ryszard Nowak (ur. 11 grudnia 1974 w Gdańsku) - polski
polityk, od 2016 posiadający również obywatelstwo ukraińskie. [...]  w
latach 2011-2013 minister transportu, budownictwa i gospodarki morskiej.

--
A. Filip

Data: 2017-08-11 05:07:42
Autor: japanizer
On Friday, August 11, 2017 at 8:25:27 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> polityk, od 2016 posiadający również obywatelstwo ukraińskie. [...]  w
> latach 2011-2013 minister transportu, budownictwa i gospodarki morskiej.

To w końcu zarabia ciut więcej od Misiewicza, który zajmował się głownie jeżdżeniem na sygnale po hamburgery.

Data: 2017-08-11 14:26:14
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

To w końcu zarabia ciut więcej od Misiewicza, który zajmował się
głownie jeżdżeniem na sygnale po hamburgery.

Misiewicz _dalej_ tyle zarabia czy "Nad-prezes nierychliwy ale Prawy i Sprawiedliwy"
(jak w sondażach poparcie PiS leci)? ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-08-11 06:00:20
Autor: japanizer
On Friday, August 11, 2017 at 9:26:18 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Misiewicz _dalej_ tyle zarabia czy "Nad-prezes nierychliwy ale Prawy i Sprawiedliwy"
(jak w sondażach poparcie PiS leci)? ;-)

A nie wiem, ile obecnie Misiewicz zarabia.

Kiedyś cię nie bulwersowało, ile zarabia i jakimi samochodami jeździ po hamburgery pupil Macierewicza bez wykształcenia i kompetencji, ale z ładną, okrągłą buzią.

Teraz cię najwyraźniej bulwersuje ile zarabia szef agencji zatrudniającej tysiące ludzi.

Ot, taka hipokryzja, lub amnezja.

Data: 2017-08-11 17:30:16
Autor: Lord Donate
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:30ca8b03-4b00-4fb4-94ad-905821f48dd6googlegroups.com...
[...]

Filipek produkuje się na pl.soc.prawo. Tam też głosi swoje "rewelacje". Taki menel, byle co byle wypić.

CL

Data: 2017-08-11 17:28:45
Autor: Lord Donate

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+rs861e0dwf-h8b5@buntownik.pl...
[...]

Kto ci zabroni jechać na Ukrainę i tłuc kokosy? 18 tys to żadna kasa.

Misiewicz brał 50 tys. Wpisz na googlach: Sandurska zarobki. ;-)))

CL

Jeszcze lepsza zmiana na Ukrainie - Sławomir Nowak (PO) zasługuje na 900% podwyżki (18_000 PLN miesięcznie) ;-)