Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jeszcze nie ma dość?! Broniarz podburza nauczycieli do strajku: Nie ma innego wyjścia. Jestem zwolennikiem radykalnej akcji

Data: 2019-08-27 23:08:22
Autor: Lord Donald
[...]

Od września pensje nauczycieli wzrosną o 9,6 proc., a licząc łącznie ze styczniową podwyżką w całym 2019 roku o 15 proc. Lider ZNP Sławomir Broniarz uważa jednak, że to wciąż za mało i zapowiada referendum, w którym nauczyciele zdecydują, czy chcą strajku, a jeżeli chcą, to w jakiej formie. Sam Broniarz w TOK FM podkreśla, że jest wielkim zwolennikiem ,,radykalnej akcji strajkowej".

https://wpolityce.pl/polityka/461174-broniarz-podburza-nauczycieli-do-strajku?fbclid=IwAR3y3xpuLubFqcDVIzpiCroYpnVlcBRW-Va1RKwuktjnYhLQAKcYrKy7A_w

Data: 2019-08-27 15:03:54
Autor: Jacek Bialy
Jeszcze nie ma dość?! Broniarz podburza nauczycieli do strajku: Nie ma innego wyjścia. Jestem zwolennikiem radykalnej akcji
        -- - Broniarz w TOK FM podkreśla, że jest wielkim
zwolennikiem ,,radykalnej akcji strajkowej".

A niechże się radykalizuje zdrowo!  Stary komuch myśli, że nadal jest na partyjnym wiecu i to właśnie on zagania ludzi do urn..   Buuu ha-ha!

JB