Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jeszcze nie ma dość?! Broniarz podburza nauczycieli do strajku: Nie ma innego wyjścia. Jestem zwolennikiem radykalnej akcji

Data: 2019-08-28 13:31:42
Autor: Lord Donald
[...]

Od września pensje nauczycieli wzrosną o 9,6 proc., a licząc łącznie ze styczniową podwyżką w całym 2019 roku o 15 proc. Lider ZNP Sławomir Broniarz uważa jednak, że to wciąż za mało i zapowiada referendum, w którym nauczyciele zdecydują, czy chcą strajku, a jeżeli chcą, to w jakiej formie. Sam Broniarz w TOK FM podkreśla, że jest wielkim zwolennikiem ,,radykalnej akcji strajkowej".

CZYTAJ TAKŻE: SONDAŻ: Polacy nie chcą wznowienia strajku nauczycieli. Większość uważa, że nie powinni wracać do protestu

Rząd znalazł dodatkowy miliard na podwyżki dla nauczycieli. Podwyżki mają być wprowadzone na stałe, a nie tylko od września do grudnia 2019

     Nie zgadzamy się na to, co zostało nam zaproponowane. Uważam, że szkoła powinna się zmieniać na lepsze

-- mówił na antenie TOK FM Broniarz.

Powołał się na badania, z których wynika, że rzekomo nauczyciele chcą kolejnego strajku.

     82 procent nauczycieli jest zdania, że trzeba protestować, tak wynika z badania prof. Michała Bilewicza. Jednocześnie rozstrzał tych, którzy chcą strajkować lub przyjąć inne formy protestu jest duży

-- stwierdził. Sam Broniarz jednak przyznał, że jest wielkim zwolennikiem ,,radykalnej akcji strajkowej".

     Środowisko nauczycielskie, mimo ogromnych strat i wyrzeczeń, jakie ponieśliśmy w kwietniu, nie ma innego wyjścia. Musi być też świadomość środowiska

-- powiedział.

     Podwyżka nikogo nie zadowala, nie rozwiązuje problemów nauczycielskich. Nikt nie chce pracować w dużym mieście za pieniądze, które nie pozwolą mu nawet wynająć mieszkania

-- podkreślił.

Słuchając lidera ZNP Sławomira Broniarza można odnieść wrażenie, że za wszelką cenę chce on zachęcić nauczycieli do strajku.

https://wpolityce.pl/polityka/461174-broniarz-podburza-nauczycieli-do-strajku?fbclid=IwAR3e7CfhY91pDNMToNAwW_BokJKobjqj71pMQf8b4P9kyhU7siLgjtp6JH0

Data: 2019-08-29 09:45:14
Autor: Runt
Jeszcze nie ma dość?!
W dniu 2019-08-28 o 13:31, oszołom Lord Donald pisze:
Jeszcze nie ma dość?! Broniarz podburza nauczycieli do strajku: Nie ma innego wyjścia. Jestem zwolennikiem radykalnej akcji

Skoro ten Broniarz to stary komuch i idiota to dlaczego się go boicie? Macie pietra przed jakimś staruszkiem, który ma źle w głowce?

--
Runt

Data: 2019-08-29 09:59:44
Autor: Lord Donald
Jeszcze nie ma dość?!
W dniu 29.08.2019 o 09:45, Runt pisze:
[...]

Zaraz się posrasz srajdaczku. Na każdy post masz to samo debilne wyjaśnienie. Co za idiotów wyszkolił Brajza na swojej farmie trolli?

Data: 2019-08-29 17:57:53
Autor: Runt
Jeszcze nie ma dość?!
W dniu 2019-08-29 o 09:59, zboczek i dewiant Lord Donald pisze:
[...]

obsrańcu, zmieniałeś kalesony dziś? ;-)))

Na każdy post masz to samo debilne wyjaśnienie.

Dla debila - debilne! ;-)))

Co za idiotów wyszkolił Brajza na swojej farmie trolli?

Kto to jest Brajza? To ktos  z ministerstwa "sprawiedliwości"? ;-))))

Za cienki na mnie jesteś dziadzia ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-29 18:14:07
Autor: Lord Donald
Jeszcze nie ma dość?!
W dniu 29.08.2019 o 17:57, Runt pisze:
[...]

To żeś przypalił głupa tępy srajdaczku. Kto jak kto ale tali lizo dup POsrańców swojego Brejzy by nie kojarzył? To u was wyznawców traktowane jak grzech. Codziennie wieczorem odmawiasz litanię do swoich POsrańców, to nie pal tu głupa, że takiego wodza nie kojarzysz. Dawniej za waszego fuhrera Adolfa to jakbyś Gebelsa nie rozpoznał, to byś łeb byś kule w zarobił i w dole z wapnem wylądował. Taka szwabska dziwka folksdojcz jak ty powinien to wiedzieć. Nie wiem jak dziś traktują teraz twoje frycki takich co swoich oficerów nie kojarzą. Możliwe, że potraktują się ulgowo i deportują cię jedynie od fryca. Ale także my Polacy takiej szwabskiej gnidy folksdojcza jak ty nie chcemy. Także więcej nie bluźnij srajdaczku i przeproś swojego Frycka. Dalej siedź tam i kichy nastawiaj w podzięce za michę zupy i gotowanego kartofla co dostajesz w zamian za niewolnicza pracę.

Data: 2019-08-29 19:39:45
Autor: Runt
Jeszcze nie ma dość?!
W dniu 2019-08-29 o 18:14, gnida Lord Donald pisze:
W dniu 29.08.2019 o 17:57, Runt pisze:

Za cienki na mnie jesteś dziadzia ;-)))

/bełkotanie otępiałego z nienawiści starca - ciach/

dawaj obsrańcu! dawaj! ;-)))

--
Runt