Jeszcze nie premier, a już ogłasza wojnę!

Data: 2011-10-05 13:11:11
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Jeszcze nie premier, a już ogłasza wojnę!
W dniu 2011-10-05 12:28, Zahir pisze:
''Adam Hofman powiedział mi, że partia wynajęła adwokata, który będzie
pozywał niemieckie media, które cytują prezesa PIS niedokładnie, albo
nieprawdziwie'' - donosi dziennikarz Tomasz Machała. ". Oto przyszłość
pod rządami PiS. Głosujcie na nich!

A Ty co byś zrobił? Bo rozumiem, że lubisz być poniewierany i jeszcze byś dopłacił?

No to mnie brakuje kasy, chętnie sobie dorobię - ile oferujesz za przyprawienie Ci oślich uszu?
--
Wolność nie przyprawiona odpowiedzialnością, szacunkiem i pokorą jest najtoksyczniejszą trucizną z istniejących...

Data: 2011-10-05 13:15:59
Autor: raff

"Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> wrote in message news:j6he0f$ou0$1news.onet.pl...
[...]

Przeciez on juz ma osle uszy.

R.

Data: 2011-10-05 13:29:45
Autor: Zahir

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6he9i$qb4$1news.onet.pl...

[...]

Pomacaj wokół odbytu (wiem, że to lubisz), to z tyłu to ośli ogon. Chcesz jeszcze chamie coś powiedzieć? Nie macie arguemntów smutasy.

--
Zahir

Data: 2011-10-05 13:50:35
Autor: raff
[...]

Ty mi cos smierdzisz Bomblem. A skoro tak to sie zastanowie czy cie nie wrzucic do KF.

R.

Data: 2011-10-05 14:05:16
Autor: Zahir

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6hgac$1po$1news.onet.pl...
[...]

Ty mi śmierdzisz czosnkiem. ;))))

--
Zahir

Data: 2011-10-05 14:10:03
Autor: raff
[...]

Eh, no to idziesz do KF. Tam sie z Heniem zwąchaj, bedzie wam dobrze.

R.

Data: 2011-10-05 14:13:25
Autor: raff

"Zahir" <zahir@desert.is> wrote in message news:4e8c47f9$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ty chujku mutujesz, bo juz cie mialem w KF pod innym emailem. No to trzeba cie bedzie wrzucac na biezaco.

R.

Data: 2011-10-05 13:25:41
Autor: Zahir

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości news:j6he0f$ou0$1news.onet.pl...
[...]

Jak sobie wyobrażasz "pozew niemieckich mediów"? Postaraszą je pistolecikiem? ;) Co do doadtkowego zarobku: przypraw ośle uszy wpierw sobie. Ocenię, zobaczę czyś nie partacz, wtedy możemy negocjować.

--
Zahir

Data: 2011-10-05 13:42:04
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-10-05 13:25, Zahir pisze:
Jak sobie wyobrażasz "pozew niemieckich mediów"? Postaraszą je
pistolecikiem? ;) Co do doadtkowego zarobku: przypraw ośle uszy wpierw
sobie. Ocenię, zobaczę czyś nie partacz, wtedy możemy negocjować.

Tak samo jak każdy inny pozew. To już trzeba pytać prawników a tacy w partiach politycznych są.
--
Wolność nie przyprawiona odpowiedzialnością, szacunkiem i pokorą jest najtoksyczniejszą trucizną z istniejących...

Data: 2011-10-05 14:04:41
Autor: Zahir

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości news:j6hfqc$vja$1news.onet.pl...
[...]

O oslich uszach zapomniałeś? ;)))

--
Zahir

Data: 2011-10-05 14:01:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e8c3eb2$0$2500$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Normalnie. Tak jak córka Cimoszewicza pozwała w USA "Wprost", wygrała i teraz "Wprost" kwiczy i kluczy bo 5 milionów dolarów kary, to nie w kij dmuchał. A przed wyrokiem i bezpośrednio po wyśmiewali i twierdzili, że nikt nic im nie zrobi.

Data: 2011-10-05 14:06:13
Autor: Zahir

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e8c471c$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie jesteśmy w USA a ty nie jesteś córką Cimoszewicza. Co z oslimi uszami? ;)))

--
Zahir

Data: 2011-10-05 14:14:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e8c4831$0$3504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ty też jesteś pisiorkiem?

Jeszcze nie premier, a już ogłasza wojnę!