Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jeszcze o Dacii Logan - diesel

Jeszcze o Dacii Logan - diesel

Data: 2012-07-29 14:47:14
Autor: Tomek
Jeszcze o Dacii Logan - diesel

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b8xp78oq9wqg.qfkb7eq6bocx$.dlg40tude.net...

Pomecze jeszcze posiadaczy Logana MCV (no i renówek).

Czym roznia sie od siebie silniki 1,5 dci o mocach 68,75,85 i (chyba) 90
koni? Softem i praca turbiny, czy jeszcze czyms?


Różni± się geometri± pracy turbosprężarki (regulowane
kierownice lub nie) i chłodnic± doładowania.
Zwróć uwagę na momenty obrotowe.
np. 85KM ma 200 Nm, za¶ 100 KM ma 240 Nm.
Więc to nie soft, albo nie tylko soft.

Data: 2012-07-29 14:43:02
Autor:
Jeszcze o Dacii Logan - diesel
begin Tomek
Różnią się geometrią pracy turbosprężarki (regulowane kierownice lub
nie) i chłodnicą doładowania. Zwróć uwagę na momenty obrotowe.
np. 85KM ma 200 Nm, zaś 100 KM ma 240 Nm. Więc to nie soft, albo nie
tylko soft.

Dokładnie, większa ilość niutuw ewidentnie wskazuje, że to nie soft. Widzę, że kolega głęboko siedzi w temacie!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-30 00:17:45
Autor: Maciek
Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Dnia Sun, 29 Jul 2012 14:43:02 +0000 (UTC), tо napisał(a):

Dokładnie, większa ilość niutuw ewidentnie wskazuje, że to nie soft. Widzę, że kolega głęboko siedzi w temacie!

Nudzisz!

Musisz trollowac w kazdym watku?

Niewysilone diesle to byly np. merce rozwijajace z 2,4 litra szalencza moc
60 koni. 90 koni z 1,5 l to JEST wysilony motor. W eksploatacji typowej dla
auta rodzinnego jest wazne, czy pad nastapi po 150, czy po 300 tys. km. W
przypadku bi, sri, quad-turbo wyzylowanego do granic mozliwosci w aucie
sportowym (no ok, jak z dieslem to moze sportawym) nie ma to juz wiekszego
znaczenia.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-29 22:42:15
Autor:
Jeszcze o Dacii Logan - diesel
begin Maciek
Niewysilone diesle to byly np. merce rozwijajace z 2,4 litra szalencza
moc 60 koni. 90 koni z 1,5 l to JEST wysilony motor.

No przecieĹĽ piszÄ™.

W eksploatacji
typowej dla auta rodzinnego jest wazne, czy pad nastapi po 150, czy po
300 tys. km. W przypadku bi, sri, quad-turbo wyzylowanego do granic
mozliwosci w aucie sportowym (no ok, jak z dieslem to moze sportawym)
nie ma to juz wiekszego znaczenia.

A jak tym autem sportowym jeździ rodzina, to też nie ma? Przykład: Dacia Lodgy, która w nieco zmodyfikowanej wersji rajdowej osiąga znakomite sukcey.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-29 23:56:43
Autor: Budzik
Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Osobnik posiadaj±cy mail docktor@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

(no ok, jak z dieslem to moze sportawym)

widzę, że kolega na sportach motorowych to się zna... no może znoooo...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
aby¶my nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2012-07-30 00:45:58
Autor: DoQ
Jeszcze o Dacii Logan - diesel
W dniu 30-07-2012 00:17, Maciek pisze:
Niewysilone diesle to byly np. merce rozwijajace z 2,4 litra szalencza moc
60 koni. 90 koni z 1,5 l to JEST wysilony motor. W eksploatacji typowej dla

60KM z litra pojemno¶ci to ma być wysilony silnik? Podobnie jak 2.0 120KM? Wszystko z tob± w porz±dku?


--
Pozdr.

Data: 2012-07-29 16:35:55
Autor: Laisar
Jeszcze o Dacii Logan - diesel
On 30 Lip, 00:45, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
W dniu 30-07-2012 00:17, Maciek pisze:

> Niewysilone diesle to byly np. merce rozwijajace z 2,4 litra szalencza moc
> 60 koni. 90 koni z 1,5 l to JEST wysilony motor. W eksploatacji typowej dla

60KM z litra pojemno¶ci to ma być wysilony silnik?

Względem tego mesia? Ty powiedz, ciekawy jestem.

Jeszcze o Dacii Logan - diesel

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona