Jeszcze o Geremku.

Data: 2011-12-13 05:13:19
Autor: stevep
Jeszcze o Geremku.
# Dla Pospieszalskiego, Brauna i Bronisława Wildsteina dokument był  "szokujący". Tylko obecny w studiu Andrzej Celiński rewelacje Brauna  skwitował stwierdzeniem, że tego typu materiały są szokujące "tylko dla  idiotów, którzy mają z góry ustaloną tezę". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjxxx

--
stevep

Data: 2011-12-12 21:24:40
Autor: HaMMeR
Jeszcze o Geremku.
On 13 Gru, 05:13, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
[...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Aaaa, Celinski... i wszystko jasne!
:)

Data: 2011-12-13 15:54:12
Autor: stevep
Fwd: Re: Jeszcze o Geremku.

-- -- Treść oryginalnej wiadomości z grupy dyskusyjnej -- --
Od: HaMMeR <kd@tranzac.pl>
Grupa dyskusyjna: pl.soc.polityka
Temat: Re: Jeszcze o Geremku.
Data: Tue, 13 Dec 2011 06:24:40 +0100
Odnośnik:  news://<8b3ded7d-9ea3-4f33-808e-221feb9486b5@w3g2000vbw.googlegroups.com>

[...]

Aaaa, Hammer i wyjaśnione. b ;)

--
stevep

Data: 2011-12-13 18:04:41
Autor: raff
Fwd: Re: Jeszcze o Geremku.

Od: HaMMeR <kd@tranzac.pl>
Grupa dyskusyjna: pl.soc.polityka
Data: Tue, 13 Dec 2011 06:24:40 +0100
[...]

Aaaa, Stefcio i juz wiadomo skąd śmierdzi.

R.

Data: 2011-12-14 04:36:59
Autor: stevep
Fwd: Re: Jeszcze o Geremku.

Od: HaMMeR <kd@tranzac.pl>
Grupa dyskusyjna: pl.soc.polityka
Data: Tue, 13 Dec 2011 06:24:40 +0100
Odnośnik:

[...]

Nie zmieniłeś jeszcze kaleson?

--
stevep

Data: 2011-12-12 22:04:09
Autor: HaMMeR
Jeszcze o Geremku.
[...]

No to podwaz to, smieciu!

http://www.youtube.com/watch?v=muq7_3cq3aM&feature=related

Data: 2011-12-13 07:48:18
Autor: Przemysław W
Jeszcze o Geremku.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

No to podwaz to, smieciu!

http://www.youtube.com/watch?v=muq7_3cq3aM&feature=related

Nie trzeba podważać, wystarczy zacytować ten komentarz:

"prawicowe ściery popierały Jaruzelskiego, gdy Geremek i Michnik byli zamykani na lata. Antysemickie ZP Grunwald (budujace w latach 80. partie i prasę nacjonalistyczną, udzielajace się u Rydzyka) poparło stan wojenny jako rozprawę z "żydokomuną". Komunę popierał doiś mierci wódz ONR Bolesław Piasecki, do poparcia działań Jaruzelskiego wezwał Jędrzej Giertych, a Maciej Giertych został konsultantem Jaruzelskiego. Jednak nacjonalisci zmieniają front, bo? zostali "zdradzeni"

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-13 09:04:43
Autor: boukun
Jeszcze o Geremku.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jc6sfl$836$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale gdzie są dokumenty na ten temat? Dokładne dokumenty, daty, okresy i fakty proszę...

boukun

Data: 2011-12-13 09:39:30
Autor: boukun
Jeszcze o Geremku.

[...]

I jeszcze coś, gdyby dzisiaj była wojna, polscy patrioci ogolili by ci łeb na łyso w kiblu...

boukun

Data: 2011-12-13 16:31:28
Autor: Przemysław W
Jeszcze o Geremku.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

I jeszcze coś, gdyby dzisiaj była wojna, polscy patrioci ogolili by ci łeb na łyso w kiblu...

ciebie by oszczędzili, ale tylko z tego powodu, że jesteś łysy jak kolano.

Przemek

Data: 2011-12-13 09:50:40
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Jeszcze o Geremku.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:271d5ea5-7c25-4b1d-bd9e-153921ddfda5da3g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Albo to: http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

BBR

Data: 2011-12-13 08:18:07
Autor: HaMMeR
Jeszcze o Geremku.
On 13 Gru, 09:50, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:271d5ea5-7c25-4b1d-bd9e-153921ddfda5da3g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

> skwitował stwierdzeniem, że tego typu materiały są szokujące "tylko dla
> idiotów, którzy mają z góry ustaloną tezę". #

Na drzewo albo pod kamien wpelznij, hebany prowokatorze!

Data: 2011-12-13 09:49:49
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Jeszcze o Geremku.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6et0hgm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Celiński to przechrzta, jako dawny działacz "S" okazał się komuchem. Znalazł się więc w doborowym towarzystwie!

BBR

Data: 2011-12-13 11:53:21
Autor: Klin
Jeszcze o Geremku.
Użytkownik stevep napisał:
[...]

   Jak widać Celiński przeszedł szkolenie u Ciebie a może odwrotnie.

Data: 2011-12-13 13:16:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Jeszcze o Geremku.

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:4ee72ea3$0$8441$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik stevep napisał:
[...]

Celiński wykazał się zdrowym rozsądkiem.

Data: 2011-12-13 15:25:08
Autor: T.
Jeszcze o Geremku.

[...]

Ja to odbieram inaczej - tego typu materiały są szokujące wyłącznie dla ślepych i głuchych - są znane już od dawna...
T.

Jeszcze o Geremku.