Jeszcze o Jacku Reacherze

Data: 2013-08-26 22:13:18
Autor: Kenjiro
Jeszcze o Jacku Reacherze
Witam,
jako fana ca艂ego kompletu ksi膮偶ek Lee Childa i nieco zniesmaczonego rol膮 Toma Cruise'a jako Reachera kinomana tak mnie w艂a艣nie natchn臋艂o, 偶e moim zdaniem idealnym aktorem, kt贸ry m贸g艂by si臋 w t臋 rol臋 wcieli膰, by艂by Joel Gretsch.

http://celebslists.com/images/joel-gretsch-06.jpg

Co o tym s膮dzicie?

Data: 2013-08-27 10:47:31
Autor: Skylla
Jeszcze o Jacku Reacherze

Co o tym s膮dzicie?
呕e wolisz blondyn贸w :-)

Data: 2013-08-27 21:58:25
Autor: Kukus Minipalus
Jeszcze o Jacku Reacherze

"Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kvgct0$40$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Hmm, lepszy ni偶 peda艂ek Cruise, ale te偶 za mi臋kki....

Data: 2013-08-27 22:00:06
Autor: Kukus Minipalus
Jeszcze o Jacku Reacherze

[...]

Tylko ten:

http://polskie-seriale.bajo.pl/kryminalni/zawada_duze.jpg

Data: 2013-08-29 08:44:23
Autor: Kenjiro
Jeszcze o Jacku Reacherze

Tylko ten:

http://polskie-seriale.bajo.pl/kryminalni/zawada_duze.jpg

No, te偶 m贸g艂by by膰, pomijaj膮c kwestie narodowo艣ciowe:)

Jeszcze o Jacku Reacherze