Jeszcze o Łysiaku

Data: 2012-03-08 09:54:14
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
W 'Mitologii' Łysiaka przeczytałem też wzmiankę o Tybecie. Problem
tego kraju Łysiak określa jako kolejny mit, jako że Tybet 'od wieków
należał do Chin'. Aż kłania się tutaj Józef Mackiewicz, który
ostrzegał przed wyznaniowym egoizmem katolików. Bo mamy taką
mentalność: Skoro Tybet nie jest katolicki, to niech sobie 'należy do
Chin', czyli niech maoiści odczłowieczą ten naród.
Identyczny stosunek jak do prawosławnej Rosjii w latach 1917-21: Niech
ich komuchy zniszczą. Gdy czerwony absurd się skończy, mu nawrócimy
Rosjan na wiarę katolicką (a może nawet zrobimy z nich Polaków).
Czerwony zdechł, lecz absurd jak widać ma się nieźle.

jb

Data: 2012-03-08 19:18:33
Autor: abc
Jeszcze o Łysiaku
Skoro Tybet nie jest katolicki, to niech sobie 'należy do
Chin', czyli niech maoiści odczłowieczą ten naród.

Przecież san Dalajlama jest marksistą! http://www.bibula.com/?p=5618

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2012-03-08 11:13:10
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
On 8 Mar, 19:18, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Przecież san Dalajlama jest marksistą!http://www.bibula.com/?p=5618

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Jezus tez jest marksista.

Data: 2012-03-08 20:37:38
Autor: inż. Jaskiniowy
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-08 20:13, u2 pisze:
On 8 Mar, 19:18, "abc"<a...@wp.pl>  wrote:
[...]

A Marks był marksistą?

Data: 2012-03-09 09:32:51
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
On 8 Mar, 19:18, "abc"<a...@wp.pl>  wrote:
Skoro Tybet nie jest katolicki, to niech sobie 'należy do
Chin', czyli niech maoiści odczłowieczą ten naród.

Przecież san Dalajlama jest marksistą!http://www.bibula.com/?p=5618

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku
oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Jezus tez jest marksista.
A Marks był marksistą?
Byl zydkiem - polakozerca.

Data: 2012-03-09 04:03:33
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 09:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-08 20:37, "inż. Jaskiniowy" pisze:> W dniu 2012-03-08 20:13, u2 pisze:

> A Marks był marksistą?

Byl zydkiem - polakozerca.

Widać, że nie czytałes Marksa.
Karol Marks popierał polskke dążenia niepodległościowe. Widział w
Polsce wschodnie przedmurze rewolucyjnej Europy, które bedzie stawiać
opór rosyjskiemu absolutyzmowi.
W carskiej Rosji widział Marks największe zagrożenie dla europejskiego
postepu. To carska Rosja zatrzymała Napoleona (czyli francuską
rewolucję). To carska Rosja zdławiła Wiosnę Ludów w cesarstwie
habsburskim (Wegry). Marks i Engels poważnie obawiali sie tego, że gdy
ich rewolucja wybuchnie w Europie, 'azjatyckie hordy' wyjdą z Rosji i
znów wszystko spacyfikują.
:
Wiesz już dlaczego Watykan potępiał polskie powstania? Prawosławna
Rosja była stabilniejszym gwarantem porzadku w Europie, niż polska
szlachta z Matka Boską na sztandarach (dzisiaj Matka Boska, jutro
sierp i młot?).

jb

Data: 2012-03-09 14:28:48
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 13:03, Jacek Biały pisze:
Byl zydkiem - polakozerca.
Widać, że nie czytałes Marksa.
podaj wlasciwe cytaty, a nie zmyslaj.

Data: 2012-03-09 08:28:23
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 14:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-09 13:03, Jacek Biały pisze:>> Byl zydkiem - polakozerca..
> Widać, że nie czytałes Marksa.

podaj wlasciwe cytaty, a nie zmyslaj.

Dlaczego miałbym zmyslać?

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1875/03/24polska.htm

O tych 'azjatyckich hordach', które ruszą na rewolucyjną Europe
czytałem bodajże w jakimś liście Engelsa.
jb

Data: 2012-03-09 08:43:09
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 17:28, Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
On 9 Mar, 14:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

O tych 'azjatyckich hordach', które ruszą na rewolucyjną Europe
czytałem bodajże w jakimś liście Engelsa.

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1848/02/sprawa_polska.htm

jb

Data: 2012-03-09 18:06:51
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 17:43, Jacek Biały pisze:

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1848/02/sprawa_polska.htm

Arystokraci gnebiacy proletariat :) Kpina, ale widac zes zydokomuszek :)

Data: 2012-03-09 09:44:06
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 18:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-09 17:43, Jacek Biały pisze:

>http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1848/02/sprawa_polska.htm

Arystokraci gnebiacy proletariat :) Kpina, ale widac zes zydokomuszek :)

A to gdzie znowu widzisz?
Chciałes źródła, to ci dałem pajacu.
jb

Data: 2012-03-09 20:32:54
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 18:44, Jacek Biały pisze:
Chciałes źródła, to ci dałem pajacu.

Brakuje tobie argumentow zydokomuszku ? :)

Data: 2012-03-09 13:00:38
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 20:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-09 18:44, Jacek Biały pisze:

> Chciałes źródła, to ci dałem pajacu.

Brakuje tobie argumentow zydokomuszku ? :)

A na co tobie argumenty?
Dowiedziałes się czegoś o 'polskim przedmurzu' i szlag cię trafia,
więc zacząłeś wyzywać.

nie pozdrawiam,
jb

Data: 2012-03-09 22:58:09
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 22:00, Jacek Biały pisze:
nie pozdrawiam

to nie po-zdrawiaj zydokomuszku :)

Data: 2012-03-09 17:31:20
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 17:28, Jacek Biały pisze:
podaj wlasciwe cytaty, a nie zmyslaj.

Dlaczego miałbym zmyslać?

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1875/03/24polska.htm

No to gratuluje zrodla :)

Suwerennosc okreslona jako dyktatura miedzynarodwoki, dobre sobie :)

Data: 2012-03-09 09:46:06
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 17:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Dlaczego miałbym zmyslać?

>http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1875/03/24polska.htm

No to gratuluje zrodla :)

Znasz lepsze? To poszukaj se sam, a mnie dupy nie zawracaj.
jb

Suwerennosc okreslona jako dyktatura miedzynarodwoki, dobre sobie :)

Data: 2012-03-09 19:00:45
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 18:46, Jacek Biały pisze:
http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1875/03/24polska.htm

 No to gratuluje zrodla :)
Znasz lepsze?

Znam :)

Data: 2012-03-09 10:59:55
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 19:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Znasz lepsze?

Znam :)

Skoro znasz Marksa, to czego piszesz, że zmyslam?
trollem jesteś?
jb

Data: 2012-03-09 20:49:01
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 19:59, Jacek Biały pisze:
Znam :)
Skoro znasz Marksa, to czego piszesz, że zmyslam?

Dlatego wlasnie pisze, ze zmyslasz zydokomuszku.

Data: 2012-03-09 12:56:20
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 20:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Skoro znasz Marksa, to czego piszesz, że zmyslam?

Dlatego wlasnie pisze

Gówno piszesz.
Gdybyś miał coś do powiedzenia, podałbyś przynajmniej własne źródła i
cytaty. Mnie o to więcej nie proś trollu, bo szkoda dla ciebie fatygi.

jb

Data: 2012-03-09 22:56:27
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 21:56, Jacek Biały pisze:
Dlatego wlasnie pisze
Gówno piszesz.

ty chamie zydokomuszy zbuntowany :)

Data: 2012-03-10 09:29:56
Autor: pluton
Jeszcze o Łysiaku
A Marks był marksistą?

Nie wiem, ale na pewno był idiotą.

Nullification

Data: 2012-03-09 10:46:42
Autor: Ignacy
Jeszcze o Łysiaku
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:e13a0c9c-2957-4f22-8767-c4355e95c832hs8g2000vbb.googlegroups.com...
Jezus tez jest marksista.
Nie rozsiewaj bzdur

Data: 2012-03-09 10:55:29
Autor: jadryś
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 10:46, Ignacy pisze:
Użytkownik "u2"<u_2@o2.pl>  napisał w wiadomości
Jezus tez jest marksista.
Nie rozsiewaj bzdur

Jasne, było dokładnie odwrotnie - to Marx był wyznawcą nauk Jezusa.

Data: 2012-03-09 04:11:54
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 10:55, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-03-09 10:46, Ignacy pisze:

> Użytkownik "u2"<u...@o2.pl>  napisał w wiadomości
> Nie rozsiewaj bzdur

Jasne, było dokładnie odwrotnie - to Marx był wyznawcą nauk Jezusa.

A żebyś wiedział Jadrysiu!
Marks był chrześcijańskim heretykiem (chociaż nie musiał sobie z tego
zdawac sprawy). W materializmie historycznym Karola Marksa masz
wszystkie główne elementy judeochrześcijańskiej wizji świata:

1) pierwotny raj
2) zepsucie ludzkości (podziały klasowe)
3) plan 'zbawienia' dla ludzkości
4) czerwony armagedon
5) nadejscie nowej ery

Wciąż w to wszystko wierzysz?
jb

Data: 2012-03-09 22:03:07
Autor: pluton
Jeszcze o Łysiaku
Jasne, było dokładnie odwrotnie - to Marx był wyznawcą nauk Jezusa.

Idzie sobie Jezus i kurwa. Mineli sie i...
- o Jezus!, pomyslala kurwa
- o kurwa!, pomyslal Jezus

Nullification

Data: 2012-03-08 12:56:55
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 8 Mar, 19:18, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Skoro Tybet nie jest katolicki, to niech sobie 'należy do
> Chin', czyli niech maoiści odczłowieczą ten naród.

Przecież san Dalajlama jest marksistą!http://www.bibula.com/?p=5618

Dalajlama nie może być marksistą nawet gdy mówi tak o sobie sam
Dalajlama.
Buddyzm i materializm wykluczają się wzajemnie. Według buddyzmu świat
zjawiskowy jest tworem umysłu, podczas gdy Marks i Engels twierdzili,
że wszystko co składa się na ludzką świadomość jest widmem materii.
Budda nauczał, że jednostka staje się wolna, gdy odkryje swoją
tożsamość z Kosmosem. Marks uważał, że prawa materii całkowicie
determinują poczynania człowieka, a wolność jednostki jest
uświadomioną koniecznością.
Dalajlama mówi różne rzeczy. W Tybecie zostawił miliony zakładników,
więc musi odpowiednio ważyć swoje słowa. Gdy towarzysz Mao zaprosił go
do Pekinu, był 'zachwycony komunizmem', lecz błagał o czas, by
'Tybetańczycy go zrozumieli'. Dużo nie ugrał i musiał uciekać. Gdy
trafił do czerwonej Europy lat 60 mówił, że komunizm nie jest zły,
lecz Chińczycy go wypaczają przez swój nacjonalizm. Jak widać również
nic to nie dało. Dzisiaj w swoich książkach już nie owija w bawełnę,
odwiedza Tajwan, lecz wszystko może się zdarzyć... Okupant w Tybecie
zna swoje atuty i w każdej chwili może podnieść stawkę. Dlatego w
sprawie wolności Tybetu nie można uzależniać się od słów religijnych
autorytetów.

PS. Nie tylko w sprawie Tybetu. Polski komuch też może podnieść stawkę
i wtedy nawet O. Rydzyk cię zdradzi.
jb

Data: 2012-03-08 21:57:35
Autor: Obserwator
Jeszcze o Łysiaku
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> Skoro Tybet nie jest katolicki, to niech sobie 'należy do
> Chin', czyli niech maoiści odczłowieczą ten naród.

Przecież san Dalajlama jest marksistą! http://www.bibula.com/?p=5618

uwaza sie za *marksistowskiego mnicha* i popiera globalizacje.

twierdzi, ze: Jako buddyści uznajemy bogactwo za wstępny warunek szczęśliwego życia. Bogaci ludzie powinni pomóc ograniczyć ubóstwo.

Budda zachęcał przedsiębiorców do dążenia do sukcesu dzięki niezawodności i sztuce sprzedaży. Ci, którzy odnieśli sukces mogą pomagać innym.

Szkoly powinny nauczac takze etyki, moralnosci i religii.

Generalnie, wiec wyznaje to, co lezalo u podstaw ojcow zalozycieli Ameryki.

--

Jeszcze o Łysiaku