Jeszcze o Łysiaku

Data: 2012-03-08 19:18:33
Autor: abc
Jeszcze o Łysiaku
Skoro Tybet nie jest katolicki, to niech sobie 'należy do
Chin', czyli niech maoiści odczłowieczą ten naród.

Przecież san Dalajlama jest marksistą! http://www.bibula.com/?p=5618

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2012-03-08 11:13:10
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
On 8 Mar, 19:18, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Przecież san Dalajlama jest marksistą!http://www.bibula.com/?p=5618

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Jezus tez jest marksista.

Data: 2012-03-08 20:37:38
Autor: inż. Jaskiniowy
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-08 20:13, u2 pisze:
On 8 Mar, 19:18, "abc"<a...@wp.pl>  wrote:
[...]

A Marks był marksistą?

Data: 2012-03-09 09:32:51
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
On 8 Mar, 19:18, "abc"<a...@wp.pl>  wrote:
Skoro Tybet nie jest katolicki, to niech sobie 'należy do
Chin', czyli niech maoiści odczłowieczą ten naród.

Przecież san Dalajlama jest marksistą!http://www.bibula.com/?p=5618

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku
oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Jezus tez jest marksista.
A Marks był marksistą?
Byl zydkiem - polakozerca.

Data: 2012-03-09 04:03:33
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 09:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-08 20:37, "inż. Jaskiniowy" pisze:> W dniu 2012-03-08 20:13, u2 pisze:

> A Marks był marksistą?

Byl zydkiem - polakozerca.

Widać, że nie czytałes Marksa.
Karol Marks popierał polskke dążenia niepodległościowe. Widział w
Polsce wschodnie przedmurze rewolucyjnej Europy, które bedzie stawiać
opór rosyjskiemu absolutyzmowi.
W carskiej Rosji widział Marks największe zagrożenie dla europejskiego
postepu. To carska Rosja zatrzymała Napoleona (czyli francuską
rewolucję). To carska Rosja zdławiła Wiosnę Ludów w cesarstwie
habsburskim (Wegry). Marks i Engels poważnie obawiali sie tego, że gdy
ich rewolucja wybuchnie w Europie, 'azjatyckie hordy' wyjdą z Rosji i
znów wszystko spacyfikują.
:
Wiesz już dlaczego Watykan potępiał polskie powstania? Prawosławna
Rosja była stabilniejszym gwarantem porzadku w Europie, niż polska
szlachta z Matka Boską na sztandarach (dzisiaj Matka Boska, jutro
sierp i młot?).

jb

Data: 2012-03-09 14:28:48
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 13:03, Jacek Biały pisze:
Byl zydkiem - polakozerca.
Widać, że nie czytałes Marksa.
podaj wlasciwe cytaty, a nie zmyslaj.

Data: 2012-03-09 08:28:23
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 14:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-09 13:03, Jacek Biały pisze:>> Byl zydkiem - polakozerca..
> Widać, że nie czytałes Marksa.

podaj wlasciwe cytaty, a nie zmyslaj.

Dlaczego miałbym zmyslać?

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1875/03/24polska.htm

O tych 'azjatyckich hordach', które ruszą na rewolucyjną Europe
czytałem bodajże w jakimś liście Engelsa.
jb

Data: 2012-03-09 08:43:09
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 17:28, Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
On 9 Mar, 14:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

O tych 'azjatyckich hordach', które ruszą na rewolucyjną Europe
czytałem bodajże w jakimś liście Engelsa.

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1848/02/sprawa_polska.htm

jb

Data: 2012-03-09 18:06:51
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 17:43, Jacek Biały pisze:

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1848/02/sprawa_polska.htm

Arystokraci gnebiacy proletariat :) Kpina, ale widac zes zydokomuszek :)

Data: 2012-03-09 09:44:06
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 18:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-09 17:43, Jacek Biały pisze:

>http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1848/02/sprawa_polska.htm

Arystokraci gnebiacy proletariat :) Kpina, ale widac zes zydokomuszek :)

A to gdzie znowu widzisz?
Chciałes źródła, to ci dałem pajacu.
jb

Data: 2012-03-09 20:32:54
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 18:44, Jacek Biały pisze:
Chciałes źródła, to ci dałem pajacu.

Brakuje tobie argumentow zydokomuszku ? :)

Data: 2012-03-09 13:00:38
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 20:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-09 18:44, Jacek Biały pisze:

> Chciałes źródła, to ci dałem pajacu.

Brakuje tobie argumentow zydokomuszku ? :)

A na co tobie argumenty?
Dowiedziałes się czegoś o 'polskim przedmurzu' i szlag cię trafia,
więc zacząłeś wyzywać.

nie pozdrawiam,
jb

Data: 2012-03-09 22:58:09
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 22:00, Jacek Biały pisze:
nie pozdrawiam

to nie po-zdrawiaj zydokomuszku :)

Data: 2012-03-09 17:31:20
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 17:28, Jacek Biały pisze:
podaj wlasciwe cytaty, a nie zmyslaj.

Dlaczego miałbym zmyslać?

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1875/03/24polska.htm

No to gratuluje zrodla :)

Suwerennosc okreslona jako dyktatura miedzynarodwoki, dobre sobie :)

Data: 2012-03-09 09:46:06
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 17:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Dlaczego miałbym zmyslać?

>http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1875/03/24polska.htm

No to gratuluje zrodla :)

Znasz lepsze? To poszukaj se sam, a mnie dupy nie zawracaj.
jb

Suwerennosc okreslona jako dyktatura miedzynarodwoki, dobre sobie :)

Data: 2012-03-09 19:00:45
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 18:46, Jacek Biały pisze:
http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1875/03/24polska.htm

 No to gratuluje zrodla :)
Znasz lepsze?

Znam :)

Data: 2012-03-09 10:59:55
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 19:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Znasz lepsze?

Znam :)

Skoro znasz Marksa, to czego piszesz, że zmyslam?
trollem jesteś?
jb

Data: 2012-03-09 20:49:01
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 19:59, Jacek Biały pisze:
Znam :)
Skoro znasz Marksa, to czego piszesz, że zmyslam?

Dlatego wlasnie pisze, ze zmyslasz zydokomuszku.

Data: 2012-03-09 12:56:20
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 20:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Skoro znasz Marksa, to czego piszesz, że zmyslam?

Dlatego wlasnie pisze

Gówno piszesz.
Gdybyś miał coś do powiedzenia, podałbyś przynajmniej własne źródła i
cytaty. Mnie o to więcej nie proś trollu, bo szkoda dla ciebie fatygi.

jb

Data: 2012-03-09 22:56:27
Autor: u2
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 21:56, Jacek Biały pisze:
Dlatego wlasnie pisze
Gówno piszesz.

ty chamie zydokomuszy zbuntowany :)

Data: 2012-03-10 09:29:56
Autor: pluton
Jeszcze o Łysiaku
A Marks był marksistą?

Nie wiem, ale na pewno był idiotą.

Nullification

Data: 2012-03-09 10:46:42
Autor: Ignacy
Jeszcze o Łysiaku
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:e13a0c9c-2957-4f22-8767-c4355e95c832hs8g2000vbb.googlegroups.com...
Jezus tez jest marksista.
Nie rozsiewaj bzdur

Data: 2012-03-09 10:55:29
Autor: jadryś
Jeszcze o Łysiaku
W dniu 2012-03-09 10:46, Ignacy pisze:
Użytkownik "u2"<u_2@o2.pl>  napisał w wiadomości
Jezus tez jest marksista.
Nie rozsiewaj bzdur

Jasne, było dokładnie odwrotnie - to Marx był wyznawcą nauk Jezusa.

Data: 2012-03-09 04:11:54
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 9 Mar, 10:55, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-03-09 10:46, Ignacy pisze:

> Użytkownik "u2"<u...@o2.pl>  napisał w wiadomości
> Nie rozsiewaj bzdur

Jasne, było dokładnie odwrotnie - to Marx był wyznawcą nauk Jezusa.

A żebyś wiedział Jadrysiu!
Marks był chrześcijańskim heretykiem (chociaż nie musiał sobie z tego
zdawac sprawy). W materializmie historycznym Karola Marksa masz
wszystkie główne elementy judeochrześcijańskiej wizji świata:

1) pierwotny raj
2) zepsucie ludzkości (podziały klasowe)
3) plan 'zbawienia' dla ludzkości
4) czerwony armagedon
5) nadejscie nowej ery

Wciąż w to wszystko wierzysz?
jb

Data: 2012-03-09 22:03:07
Autor: pluton
Jeszcze o Łysiaku
Jasne, było dokładnie odwrotnie - to Marx był wyznawcą nauk Jezusa.

Idzie sobie Jezus i kurwa. Mineli sie i...
- o Jezus!, pomyslala kurwa
- o kurwa!, pomyslal Jezus

Nullification

Data: 2012-03-08 12:56:55
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o Łysiaku
On 8 Mar, 19:18, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Skoro Tybet nie jest katolicki, to niech sobie 'należy do
> Chin', czyli niech maoiści odczłowieczą ten naród.

Przecież san Dalajlama jest marksistą!http://www.bibula.com/?p=5618

Dalajlama nie może być marksistą nawet gdy mówi tak o sobie sam
Dalajlama.
Buddyzm i materializm wykluczają się wzajemnie. Według buddyzmu świat
zjawiskowy jest tworem umysłu, podczas gdy Marks i Engels twierdzili,
że wszystko co składa się na ludzką świadomość jest widmem materii.
Budda nauczał, że jednostka staje się wolna, gdy odkryje swoją
tożsamość z Kosmosem. Marks uważał, że prawa materii całkowicie
determinują poczynania człowieka, a wolność jednostki jest
uświadomioną koniecznością.
Dalajlama mówi różne rzeczy. W Tybecie zostawił miliony zakładników,
więc musi odpowiednio ważyć swoje słowa. Gdy towarzysz Mao zaprosił go
do Pekinu, był 'zachwycony komunizmem', lecz błagał o czas, by
'Tybetańczycy go zrozumieli'. Dużo nie ugrał i musiał uciekać. Gdy
trafił do czerwonej Europy lat 60 mówił, że komunizm nie jest zły,
lecz Chińczycy go wypaczają przez swój nacjonalizm. Jak widać również
nic to nie dało. Dzisiaj w swoich książkach już nie owija w bawełnę,
odwiedza Tajwan, lecz wszystko może się zdarzyć... Okupant w Tybecie
zna swoje atuty i w każdej chwili może podnieść stawkę. Dlatego w
sprawie wolności Tybetu nie można uzależniać się od słów religijnych
autorytetów.

PS. Nie tylko w sprawie Tybetu. Polski komuch też może podnieść stawkę
i wtedy nawet O. Rydzyk cię zdradzi.
jb

Data: 2012-03-08 21:57:35
Autor: Obserwator
Jeszcze o Łysiaku
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> Skoro Tybet nie jest katolicki, to niech sobie 'należy do
> Chin', czyli niech maoiści odczłowieczą ten naród.

Przecież san Dalajlama jest marksistą! http://www.bibula.com/?p=5618

uwaza sie za *marksistowskiego mnicha* i popiera globalizacje.

twierdzi, ze: Jako buddyści uznajemy bogactwo za wstępny warunek szczęśliwego życia. Bogaci ludzie powinni pomóc ograniczyć ubóstwo.

Budda zachęcał przedsiębiorców do dążenia do sukcesu dzięki niezawodności i sztuce sprzedaży. Ci, którzy odnieśli sukces mogą pomagać innym.

Szkoly powinny nauczac takze etyki, moralnosci i religii.

Generalnie, wiec wyznaje to, co lezalo u podstaw ojcow zalozycieli Ameryki.

--

Jeszcze o Łysiaku