Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

Data: 2012-06-26 19:05:14
Autor: pI
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w
kwietniu i podobnie jak kilka z tych kilku, mimo spełnienia warunków
promocji w kwietniu - w maju premii nie było. Postanowiłem przetestować
infolinię i całkiem sympatycznie szybko bezboleśnie - potwierdzili mi,
że warunki spełniłem zaproponowali przyjęcie reklamacji co też
uczyniłem. Na koniec miałem się określić czy odpowiedź chcę pisemnie czy
telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy
innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję
telefoniczną...

Dziś dostałem list z odpowiedzią, papier ładny, z lepszą gramaturą ;)
Treść wykazująca, że nikt się nie pofatygował sprawdzić historii
rachunku, tylko wkleił (wkleiła bo podpisała się pani) szablonową
odpowiedź z fragmentem regulaminu promocji, kiedy wypłacą premie.
Najbardziej podoba mi się fragment "Wyrażamy nadzieję, że przekazane
informacje okażą się pomocne." ;) Szkoda było papieru, ale widać nie
mieli odwagi zadzwonić cytując regulamin, bo pewnie wtedy miałbym
dodatkowe pytania. --
Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje okazały się pomocne. pI

Data: 2012-06-26 19:09:58
Autor: pI
Tue, 26 Jun 2012 19:05:14 +0200, na pl.biznes.banki, pI napisał(a):

[...]

Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię
przyznali. Wcześniej 21.06 oraz dziś. To można się pakować ;) W sumie
tylko ta mobilna aplikacja jest nawet fajna...

--
pI

Data: 2012-06-26 20:28:32
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-06-26 19:09, pI pisze:
Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię
przyznali. Wcześniej 21.06 oraz dziś. To można się pakować ;) W sumie
tylko ta mobilna aplikacja jest nawet fajna...

Mobilna aplikacja Millennium i mBanku nie jest gorsza. Też je przetestował przy okazji Mobilnego Konta.

Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie.

Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :)

Konto comfort direct, obsługa w oddziałach, aplikacja mobilna/dostęp online to wszystko nawet mi się podobało ale niestety oferta taka sobie. Plusem jest to konto lokacyjne (i automatyczne uzupełnienia) no ale skoro już zacząłem się bawić w lokowanie tam gdzie jest lepszy % to trzymanie na 4% nie ma sensu. Opłata za kartę 4 zł też jest jak dla mnie za wysoka (limit wypłat z bankomatu) tzn. nie nominalnie ale raczej mentalnie :)
A płacić 250 zł kolejną kartą debetową bezsensu... Wystarczy że już płacę debetową kartą Millennium.

Mr. Owl.

Data: 2012-06-26 21:14:45
Autor: michalis
W dniu 2012-06-26 20:28, Pan Sowa pisze:
[...]

Nie wiem jak teraz ale miesiąc temu z tą aplikacją były problemy, infolinia potwierdziła, że z niektórych kont z niewiadomych przyczyn przelewy nie wychodziły. Pojawiał się komunikat, że operacja przyjęta do realizacji i tyle. Wisiała w nieskończoność. Z poziomu www było OK. Potwierdzanie kodami jednorazowymi niezaufanych przelewów zupełnie bezsensu (babka tłumaczyła, że niektóre telefony nie mogą jednocześnie korzystać z aplikacji i odbierać smsów, ciekawe bo wszystkie androidy są multizadaniowe więc chociaż tam można było zastosować smsy).

Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie.

Ja byłem dzisiaj. Spytałem się, czy będzie naliczona opłata za kartę w tym miesiącu (na koniec naliczają) jeśli zamknę dzisiaj. Babka powiedziała że opłaty po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta NIE SĄ naliczane. Na moje pytanie kiedy konto zostanie zamknięte odpowiedziała, że po 30 dniach. Mogę się założyć że w piątek będę miał na koncie -4zł (cały czas mogę się logować).

Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede
wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :)

A u mnie nie trzymała poziomu. Jak podpisywałem umowę to facet zapomniał czegoś tam odblokować (wtedy jeszcze o tym nie wiedziałem) i zdziwiony blokadą widoczną w r-line dzwoniłem na infolinię. Powiedzieli, że tak musi być bo papiery muszą dojść do Warszawy i to potrwa kilka dni. Wydawało mi się to brednią bo wszyscy na grupie pisali, że konto aktywne od razu. Musiałem się fatygować ponownie do oddziału - wina pracownika.

Dziewczyna podpisała umowę o konto + i kartę (zupełnie inny oddział niż ten powyżej) ale ktoś spartolił i karty nie wyrobili (w ogóle nie ma jej w systemie na liście kart nawet). Nawet potem dzwoniliśmy i pytaliśmy co się dzieje ale kazali nam iść do oddziału - oczywiście nie poszliśmy. Domyślam się, że to jest powodem braku drugich wiśni (o dziwo pierwsze dostała) więc znów czeka nas kontakt z infolinią albo jednak wycieczka do oddziału i składanie reklamacji (całe szczęście mamy umowę o kartę więc stówę i tak będą w plecy).

Konto comfort direct, obsługa w oddziałach, aplikacja mobilna/dostęp
online to wszystko nawet mi się podobało ale niestety oferta taka sobie.

No nie wiem, interfejs www oparty na flexie, ciężki jak cholera. Ciągle jakieś reklamy się tam wyświetlają ich super produktów. Funkcjonalność kuleje, brakuje podstawowych opcji jak chociażby powiadamianie mailem/smsem o wpływach lub autoryzacjach kart.

Też chyba jest jakiś limit na bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów...

Ogólnie dla mnie to lipa w tym rajfim ;) ale rozumiem, że komuś się to może podobać.

Data: 2012-06-30 10:42:27
Autor: michalis
W dniu 2012-06-26 21:14, michalis pisze:

[...]

Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę pobrali. Dla mnie to było oczywiste ale niekompetencja tych pracowników w oddziale to inna sprawa.

Data: 2012-06-30 11:30:08
Autor: TrzyLinie
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę pobrali. Dla mnie to było oczywiste ale niekompetencja tych pracowników w oddziale to inna sprawa.

Zamykałem wczoraj, niekompetencja porażająca:

1. Podtyka mi do podpisania wydrukowaną dyspozycję zamknięcia, a tam
zaznaczony kwadracik "Proszę o rozwiązanie... z uwzględnieniem okresu
wypowiedzenia...", ale powyżej niego opcja "Proszę o rozwiązanie...
za porozumieniem stron z dniem..." - mówię, że chcę się porozumieć
z Bankiem, żeby z dniem dzisiejszym - odpowiedź: "nie mogę", dlaczego
nie? "bo nie"...

2. Podaję numer rachunku, na który mają przelać ew. saldo - na wydrukowanej
dyspozycji komunikat: "IBAN size mismatch...", pytam co to? "aa, nasz system
tak ma, ale wszystko będzie dobrze".

3. Chcę złożyć dyspozycję zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych,
"ale ja nie mogę przyjąć takiej dyspozycji", dlaczego? "nie wiem, nie mogę",
więc jej mówię, że nie może mi odmówić przyjęcia dowolnej dyspozycji (np. mógłbym wysłać pocztą i co wtedy?) "no dobrze, to proszę złożyć".

Dziękuję, do widzenia.

Data: 2012-06-30 17:58:21
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-06-30 10:42, michalis pisze:
Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę
pobrali. Dla mnie to było oczywiste ale niekompetencja tych pracowników
w oddziale to inna sprawa.

U mnie nie pobrali :)

Data: 2012-06-27 13:25:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

"Pan Sowa" jscv0k$itn$1@usenet.news.interia.pl

Mobilna aplikacja Millennium i mBanku nie jest gorsza. Też je przetestował przy okazji Mobilnego Konta.

Citi też ma swoją.

Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie.

FIFO. ;)

Data: 2012-06-26 20:52:07
Autor: wiatrak
[...]

Ale jaja. Tez dostałem jedną stówkę 21-ego, a drugą dzisiaj. Ale mają tempo. Muszę szybko wylać z konta, bo mogą się rozmyslić i zabrać :)

Data: 2012-06-26 22:58:50
Autor: gral
wiatrak napisał(a):

Ale jaja. Tez dostałem jedną stówkę 21-ego, a drugą dzisiaj. Ale mają tempo. Muszę szybko wylać z konta, bo mogą się rozmyslić i zabrać :)

A ja dalej nie mam drugiej części... no mają jeszcze kilka dni do końca miesiąca.

Data: 2012-06-27 13:23:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

"pI" 1ubpnnkktbcvt$.dlg@atpa.org

Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię
przyznali. Wcześniej 21.06 oraz dziś. To można się pakować ;) W sumie
tylko ta mobilna aplikacja jest nawet fajna...

Na moim smartfonie nie działa. ,,Chwilowy'' problem w łączności z bankiem.
Rajfi chyba coś dostał od sprzedawców smartfonów -- za skuteczną reklamę.

Zostawiłbym konta, gdyby:

 -- były za freeko
 -- aplikacja debilna działała bezproblemowa

Mógłbym nawet dobrowolnie wpłacać tam co miesiąc tałzena czy dwa.

Data: 2012-06-26 20:57:37
Autor: wiatrak

Użytkownik "pI" <usenet@10g.pl> napisał w wiadomości news:ce9khd5kmz1c.dlgatpa.org...

[...]

Miałem identycznie jak ty. Też pani dopytywała jaką drogą mają udzielić odpowiedzi, to powiedziałem ,ze telefonicznie. Dostałem oczywiście na papierze taką samą "kalkę" jak i ty.

Data: 2012-06-26 22:30:49
Autor: pI
Tue, 26 Jun 2012 20:57:37 +0200, na pl.biznes.banki, wiatrak napisał(a):

Użytkownik "pI" <usenet@10g.pl> napisał w wiadomości news:ce9khd5kmz1c.dlgatpa.org...

Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w
[...]
dodatkowe pytania.

Miałem identycznie jak ty. Też pani dopytywała jaką drogą mają udzielić odpowiedzi, to powiedziałem ,ze telefonicznie. Dostałem oczywiście na papierze taką samą "kalkę" jak i ty.

Może też od pani Moniki ;) ?

--
pI

Data: 2012-06-27 09:31:10
Autor: wiatrak
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

Może też od pani Moniki ;) ?

Nie wiem czy od pani Moniki. Ale zastrzegłem dziś kartę. Telefonicznie. I zaznaczyłem, że nie chcę następnej.

Data: 2012-06-27 13:35:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

"wiatrak" jsecs0$l3i$1@node2.news.atman.pl

Nie wiem czy od pani Moniki. Ale zastrzegłem dziś kartę. Telefonicznie. I zaznaczyłem, że nie chcę następnej.

Ja zastrzegłem via WWW parę dni temu i jakoś nie pojawia się kolejna.

Data: 2012-06-27 13:31:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

"wiatrak" jsd0n3$3co$1@node1.news.atman.pl

[...]

Cóż za niesprawiedliwość dziejowa!!
My testujemy to za 100 złotych miesięcznie, a pracownikom Rajfiego płacą
dużo więcej! Na dodatek za pracę mniej odpowiedzialną (kalkowanie, pakowanie
papieru w koperty itd.) i taką, po wykonaniu której nie można stwierdzić,
czy była wykonana bezbłędnie...

Jeśli my nie zlejemy się mobilnie -- naszych wisienek nie będzie, ale
jeśli pracownik źle pośle odpowiedź (lub nie pośle -- mnie Rajfi śle
od Wielkanocy bezskutecznie) do klienta -- wypłatę (kilkadziesiąt razy
wyższą!) dostanie!

Data: 2012-06-26 23:23:08
Autor: T.F.
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
"pI" <usenet@10g.pl> ...

[...]

Witamy w klubie :-/

Mam IDENTYCZNA sytuacje.
Z tym, ze nie dostalem jeszcze odpowiedzi na reklamacje...

Konto do natychmiastowego zamkniecia.
I jeszcze te "dzieci we mgle" w oddziale na Swietokrzyskiej.

"Pan Sowa" ...

Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede
wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :)

Raczysz zartowac.

Z kilkudziesieciu roznych placowek bankowych w W-wie
(BZ WBK, PKO BP, Mille, ING, PeKaO SA, Citi, Alior, Raiff, Eurobank, Lukas)
najgorzej wspominam ww. Raiff na Swietokrzyskiej,
a najlepiej ... Mille na Bonifraterskiej.

--
T.F.

Data: 2012-06-27 13:34:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

"T.F." jsd97r$cfu$1@inews.gazeta.pl

"Pan Sowa" ...

[...]

I ja uważam, że Mille jest o niebo lepszy od Rajfiego jeśli
chodzi o tak zwaną uczciwość czy (komplementarnie) obłudę/hipokryzję.

Najgorzej jest (IMO) w bankach takich jak EB.

Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze