Data: 2012-06-26 19:05:14 | |
Autor: pI | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w kwietniu i podobnie jak kilka z tych kilku, mimo spełnienia warunków promocji w kwietniu - w maju premii nie było. Postanowiłem przetestować infolinię i całkiem sympatycznie szybko bezboleśnie - potwierdzili mi, że warunki spełniłem zaproponowali przyjęcie reklamacji co też uczyniłem. Na koniec miałem się określić czy odpowiedź chcę pisemnie czy telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję telefoniczną... Dziś dostałem list z odpowiedzią, papier ładny, z lepszą gramaturą ;) Treść wykazująca, że nikt się nie pofatygował sprawdzić historii rachunku, tylko wkleił (wkleiła bo podpisała się pani) szablonową odpowiedź z fragmentem regulaminu promocji, kiedy wypłacą premie. Najbardziej podoba mi się fragment "Wyrażamy nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne." ;) Szkoda było papieru, ale widać nie mieli odwagi zadzwonić cytując regulamin, bo pewnie wtedy miałbym dodatkowe pytania. -- Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje okazały się pomocne. pI |
|
Data: 2012-06-26 19:09:58 | |
Autor: pI | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
Tue, 26 Jun 2012 19:05:14 +0200, na pl.biznes.banki, pI napisał(a):
Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię przyznali. Wcześniej 21.06 oraz dziś. To można się pakować ;) W sumie tylko ta mobilna aplikacja jest nawet fajna... -- pI |
|
Data: 2012-06-26 20:28:32 | |
Autor: Pan Sowa | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
W dniu 2012-06-26 19:09, pI pisze:
Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię Mobilna aplikacja Millennium i mBanku nie jest gorsza. Też je przetestował przy okazji Mobilnego Konta. Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie. Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :) Konto comfort direct, obsługa w oddziałach, aplikacja mobilna/dostęp online to wszystko nawet mi się podobało ale niestety oferta taka sobie. Plusem jest to konto lokacyjne (i automatyczne uzupełnienia) no ale skoro już zacząłem się bawić w lokowanie tam gdzie jest lepszy % to trzymanie na 4% nie ma sensu. Opłata za kartę 4 zł też jest jak dla mnie za wysoka (limit wypłat z bankomatu) tzn. nie nominalnie ale raczej mentalnie :) A płacić 250 zł kolejną kartą debetową bezsensu... Wystarczy że już płacę debetową kartą Millennium. Mr. Owl. |
|
Data: 2012-06-26 21:14:45 | |
Autor: michalis | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
W dniu 2012-06-26 20:28, Pan Sowa pisze:
W dniu 2012-06-26 19:09, pI pisze: Nie wiem jak teraz ale miesiąc temu z tą aplikacją były problemy, infolinia potwierdziła, że z niektórych kont z niewiadomych przyczyn przelewy nie wychodziły. Pojawiał się komunikat, że operacja przyjęta do realizacji i tyle. Wisiała w nieskończoność. Z poziomu www było OK. Potwierdzanie kodami jednorazowymi niezaufanych przelewów zupełnie bezsensu (babka tłumaczyła, że niektóre telefony nie mogą jednocześnie korzystać z aplikacji i odbierać smsów, ciekawe bo wszystkie androidy są multizadaniowe więc chociaż tam można było zastosować smsy).
Ja byłem dzisiaj. Spytałem się, czy będzie naliczona opłata za kartę w tym miesiącu (na koniec naliczają) jeśli zamknę dzisiaj. Babka powiedziała że opłaty po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta NIE SĄ naliczane. Na moje pytanie kiedy konto zostanie zamknięte odpowiedziała, że po 30 dniach. Mogę się założyć że w piątek będę miał na koncie -4zł (cały czas mogę się logować). Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede A u mnie nie trzymała poziomu. Jak podpisywałem umowę to facet zapomniał czegoś tam odblokować (wtedy jeszcze o tym nie wiedziałem) i zdziwiony blokadą widoczną w r-line dzwoniłem na infolinię. Powiedzieli, że tak musi być bo papiery muszą dojść do Warszawy i to potrwa kilka dni. Wydawało mi się to brednią bo wszyscy na grupie pisali, że konto aktywne od razu. Musiałem się fatygować ponownie do oddziału - wina pracownika. Dziewczyna podpisała umowę o konto + i kartę (zupełnie inny oddział niż ten powyżej) ale ktoś spartolił i karty nie wyrobili (w ogóle nie ma jej w systemie na liście kart nawet). Nawet potem dzwoniliśmy i pytaliśmy co się dzieje ale kazali nam iść do oddziału - oczywiście nie poszliśmy. Domyślam się, że to jest powodem braku drugich wiśni (o dziwo pierwsze dostała) więc znów czeka nas kontakt z infolinią albo jednak wycieczka do oddziału i składanie reklamacji (całe szczęście mamy umowę o kartę więc stówę i tak będą w plecy).
No nie wiem, interfejs www oparty na flexie, ciężki jak cholera. Ciągle jakieś reklamy się tam wyświetlają ich super produktów. Funkcjonalność kuleje, brakuje podstawowych opcji jak chociażby powiadamianie mailem/smsem o wpływach lub autoryzacjach kart. Też chyba jest jakiś limit na bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów... Ogólnie dla mnie to lipa w tym rajfim ;) ale rozumiem, że komuś się to może podobać. |
|
Data: 2012-06-30 10:42:27 | |
Autor: michalis | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
W dniu 2012-06-26 21:14, michalis pisze:
Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie. Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę pobrali. Dla mnie to było oczywiste ale niekompetencja tych pracowników w oddziale to inna sprawa. |
|
Data: 2012-06-30 11:30:08 | |
Autor: TrzyLinie | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę pobrali. Dla mnie to było oczywiste ale niekompetencja tych pracowników w oddziale to inna sprawa. Zamykałem wczoraj, niekompetencja porażająca: 1. Podtyka mi do podpisania wydrukowaną dyspozycję zamknięcia, a tam zaznaczony kwadracik "Proszę o rozwiązanie... z uwzględnieniem okresu wypowiedzenia...", ale powyżej niego opcja "Proszę o rozwiązanie... za porozumieniem stron z dniem..." - mówię, że chcę się porozumieć z Bankiem, żeby z dniem dzisiejszym - odpowiedź: "nie mogę", dlaczego nie? "bo nie"... 2. Podaję numer rachunku, na który mają przelać ew. saldo - na wydrukowanej dyspozycji komunikat: "IBAN size mismatch...", pytam co to? "aa, nasz system tak ma, ale wszystko będzie dobrze". 3. Chcę złożyć dyspozycję zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych, "ale ja nie mogę przyjąć takiej dyspozycji", dlaczego? "nie wiem, nie mogę", więc jej mówię, że nie może mi odmówić przyjęcia dowolnej dyspozycji (np. mógłbym wysłać pocztą i co wtedy?) "no dobrze, to proszę złożyć". Dziękuję, do widzenia. -- |
|
Data: 2012-06-30 17:58:21 | |
Autor: Pan Sowa | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
W dniu 2012-06-30 10:42, michalis pisze:
Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę U mnie nie pobrali :) |
|
Data: 2012-06-27 13:25:38 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
"Pan Sowa" jscv0k$itn$1@usenet.news.interia.pl Mobilna aplikacja Millennium i mBanku nie jest gorsza. Też je przetestował przy okazji Mobilnego Konta. Citi też ma swoją. Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie. FIFO. ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-06-26 20:52:07 | |
Autor: wiatrak | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię Ale jaja. Tez dostałem jedną stówkę 21-ego, a drugą dzisiaj. Ale mają tempo. Muszę szybko wylać z konta, bo mogą się rozmyslić i zabrać :) |
|
Data: 2012-06-26 22:58:50 | |
Autor: gral | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
wiatrak napisał(a):
Ale jaja. Tez dostałem jedną stówkę 21-ego, a drugą dzisiaj. Ale mają tempo. Muszę szybko wylać z konta, bo mogą się rozmyslić i zabrać :) A ja dalej nie mam drugiej części... no mają jeszcze kilka dni do końca miesiąca. |
|
Data: 2012-06-27 13:23:10 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
"pI" 1ubpnnkktbcvt$.dlg@atpa.org Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię Na moim smartfonie nie działa. ,,Chwilowy'' problem w łączności z bankiem. Rajfi chyba coś dostał od sprzedawców smartfonów -- za skuteczną reklamę. Zostawiłbym konta, gdyby: -- były za freeko -- aplikacja debilna działała bezproblemowa Mógłbym nawet dobrowolnie wpłacać tam co miesiąc tałzena czy dwa. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-06-26 20:57:37 | |
Autor: wiatrak | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
Użytkownik "pI" <usenet@10g.pl> napisał w wiadomości news:ce9khd5kmz1c.dlgatpa.org...
Miałem identycznie jak ty. Też pani dopytywała jaką drogą mają udzielić odpowiedzi, to powiedziałem ,ze telefonicznie. Dostałem oczywiście na papierze taką samą "kalkę" jak i ty. |
|
Data: 2012-06-26 22:30:49 | |
Autor: pI | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
Tue, 26 Jun 2012 20:57:37 +0200, na pl.biznes.banki, wiatrak napisał(a):
Użytkownik "pI" <usenet@10g.pl> napisał w wiadomości news:ce9khd5kmz1c.dlgatpa.org...[...] dodatkowe pytania. Może też od pani Moniki ;) ? -- pI |
|
Data: 2012-06-27 09:31:10 | |
Autor: wiatrak | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
Nie wiem czy od pani Moniki. Ale zastrzegłem dziś kartę. Telefonicznie. I zaznaczyłem, że nie chcę następnej. |
|
Data: 2012-06-27 13:35:51 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
"wiatrak" jsecs0$l3i$1@node2.news.atman.pl Nie wiem czy od pani Moniki. Ale zastrzegłem dziś kartę. Telefonicznie. I zaznaczyłem, że nie chcę następnej. Ja zastrzegłem via WWW parę dni temu i jakoś nie pojawia się kolejna. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-06-27 13:31:47 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
"wiatrak" jsd0n3$3co$1@node1.news.atman.pl Dziś dostałem list z odpowiedzią, papier ładny, z lepszą gramaturą ;) Miałem identycznie jak ty. Też pani dopytywała jaką drogą mają udzielić odpowiedzi, to powiedziałem ,ze telefonicznie. Dostałem oczywiście na papierze taką samą "kalkę" jak i ty. Cóż za niesprawiedliwość dziejowa!! My testujemy to za 100 złotych miesięcznie, a pracownikom Rajfiego płacą dużo więcej! Na dodatek za pracę mniej odpowiedzialną (kalkowanie, pakowanie papieru w koperty itd.) i taką, po wykonaniu której nie można stwierdzić, czy była wykonana bezbłędnie... Jeśli my nie zlejemy się mobilnie -- naszych wisienek nie będzie, ale jeśli pracownik źle pośle odpowiedź (lub nie pośle -- mnie Rajfi śle od Wielkanocy bezskutecznie) do klienta -- wypłatę (kilkadziesiąt razy wyższą!) dostanie! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-06-26 23:23:08 | |
Autor: T.F. | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
"pI" <usenet@10g.pl> ...
Witamy w klubie :-/ Mam IDENTYCZNA sytuacje. Z tym, ze nie dostalem jeszcze odpowiedzi na reklamacje... Konto do natychmiastowego zamkniecia. I jeszcze te "dzieci we mgle" w oddziale na Swietokrzyskiej. "Pan Sowa" ...
Raczysz zartowac. Z kilkudziesieciu roznych placowek bankowych w W-wie (BZ WBK, PKO BP, Mille, ING, PeKaO SA, Citi, Alior, Raiff, Eurobank, Lukas) najgorzej wspominam ww. Raiff na Swietokrzyskiej, a najlepiej ... Mille na Bonifraterskiej. -- T.F. |
|
Data: 2012-06-27 13:34:36 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze | |
"T.F." jsd97r$cfu$1@inews.gazeta.pl "Pan Sowa" ... Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede Raczysz zartowac. Z kilkudziesieciu roznych placowek bankowych w W-wie I ja uważam, że Mille jest o niebo lepszy od Rajfiego jeśli chodzi o tak zwaną uczciwość czy (komplementarnie) obłudę/hipokryzję. Najgorzej jest (IMO) w bankach takich jak EB. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|