Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

Data: 2012-06-26 23:23:08
Autor: T.F.
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
"pI" <usenet@10g.pl> ...

Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w
kwietniu i podobnie jak kilka z tych kilku, mimo spełnienia warunków
promocji w kwietniu - w maju premii nie było. Postanowiłem przetestować
infolinię i całkiem sympatycznie szybko bezboleśnie - potwierdzili mi,
że warunki spełniłem zaproponowali przyjęcie reklamacji co też
uczyniłem. Na koniec miałem się określić czy odpowiedź chcę pisemnie czy
telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy
innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję
telefoniczną...

Witamy w klubie :-/

Mam IDENTYCZNA sytuacje.
Z tym, ze nie dostalem jeszcze odpowiedzi na reklamacje...

Konto do natychmiastowego zamkniecia.
I jeszcze te "dzieci we mgle" w oddziale na Swietokrzyskiej.

"Pan Sowa" ...

Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede
wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :)

Raczysz zartowac.

Z kilkudziesieciu roznych placowek bankowych w W-wie
(BZ WBK, PKO BP, Mille, ING, PeKaO SA, Citi, Alior, Raiff, Eurobank, Lukas)
najgorzej wspominam ww. Raiff na Swietokrzyskiej,
a najlepiej ... Mille na Bonifraterskiej.

--
T.F.

Data: 2012-06-27 13:34:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze

"T.F." jsd97r$cfu$1@inews.gazeta.pl

[...]

I ja uważam, że Mille jest o niebo lepszy od Rajfiego jeśli
chodzi o tak zwaną uczciwość czy (komplementarnie) obłudę/hipokryzję.

Najgorzej jest (IMO) w bankach takich jak EB.

Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze