Jeszcze o czerwonej ho³ocie

Data: 2012-08-03 18:50:58
Autor: abc
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
Publicy¶ci i politycy komentuj±cy naj¶wie¿sze wydarzenia zachodz± w g³owê,
jak mo¿na na W³adys³awa Bartoszewskiego, Hannê Gronkiewicz-Waltz lub
Prezydenta Bronis³awa Komorowskiego gwizdaæ, buczeæ i krzyczeæ "czerwona
ho³ota"? Fakt - wydaje siê to niedorzeczne i g³upie. Ale zastanówmy siê
nieco d³u¿ej. (...)

Prezydent Bronis³aw Komorowski, W³adys³aw Bartoszewski, Hanna
Gronkiewicz-Waltz, minister Sikorski czy Premier Donald Tusk bez w±tpienia
wywodz± siê z obozu niepodleg³o¶ciowego, antykomunistycznego, ale, w
dzisiejszym zaognionym sporze politycznym odbiór ich postawy nie jest tak
jednoznaczny. (...)

Tak wiêc "czerwony" jest Premier Tusk, gdy¿ ugi±³ siê i odda³ ¶ledztwo w
sprawie katastrofy smoleñskie Rosjanom, prezydent Warszawy nasy³aj±ca Stra¿
Miejsk± na "moherów" pod smoleñskim krzy¿em i Prezydent Komorowski apeluj±c
o jego usuniêcie z miejsca, gdzie szczerzy patrioci modlili siê na ró¿añcu.

A skandowanie w stronê przedstawicieli obecnych w³adz, którzy przemawiaj±c w
murach Muzeum Powstania Warszawskiego s³owem nie wspominaj± o pomys³odawcy
Muzeum ¦P Lechu Kaczyñskim "raz sierpem - raz m³otem - czerwon± - ho³otê",
jest tylko tego konsekwencj±.

Wiêcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/strzembosz:_czerwona_holota_23031

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-08-03 17:01:37
Autor: Marek Czaplicki
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
Dnia Fri, 03 Aug 2012 18:50:58 +0200, abc napisał(a):

Publicyści i politycy komentujący najświeższe wydarzenia zachodzą w
głowę, jak można na Władysława Bartoszewskiego, Hannę Gronkiewicz-Waltz
lub Prezydenta Bronisława Komorowskiego gwizdać, buczeć i krzyczeć
"czerwona hołota"? Fakt - wydaje się to niedorzeczne i głupie. Ale
zastanówmy się nieco dłużej. (...)

Czy wydaje się? Czy jest niedorzeczne i głupie?

Data: 2012-08-03 19:19:48
Autor: abc
Jeszcze o czerwonej hołocie
[...]

A zastanowiłeś się nieco dłużej?

Data: 2012-08-03 17:24:25
Autor: Marek Czaplicki
Dnia Fri, 03 Aug 2012 19:19:48 +0200, abc napisał(a):

[...]

Wytłumacz. Po co się zastanawiać? Czy Ty jak ktoś "atakuje" twój Kościół to zastanawiasz się dlaczego to czyni? Czy ma po temu powody? Czy jego słowa nie są w jakiś sposób właściwe? Czy krytyka spokojna i wyważona nie zasługuje na większy szacunek, niż gwizdy i buczenie bo jakiś "autorytet" określił kogoś mianem "czerwonej hołoty"?

Data: 2012-08-03 17:40:26
Autor: Observatotr
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a): Wyt³umacz. ************************

chcecie zarobic znowu 2 zl?

Data: 2012-08-03 19:28:05
Autor: pluton
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
Wyt³umacz. Po co siê zastanawiaæ? Czy Ty jak kto¶ "atakuje" twój Ko¶ció³
to zastanawiasz siê dlaczego to czyni? Czy ma po temu powody? Czy jego
s³owa nie s± w jaki¶ sposób w³a¶ciwe? Czy krytyka spokojna i wywa¿ona nie
zas³uguje na wiêkszy szacunek, ni¿ gwizdy i buczenie bo jaki¶ "autorytet"
okre¶li³ kogo¶ mianem "czerwonej ho³oty"?

Nie, on sie nie zastanawia. On WIE.

Nullification

Data: 2012-08-03 17:40:39
Autor: Marek Czaplicki
Dnia Fri, 03 Aug 2012 19:28:05 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Oczywiście. Przecież każdy wie, do tej pory dopóki ktoś mu nie unaoczni, że są uzasadnione wątpliwości. :)

Data: 2012-08-03 17:46:29
Autor: Obsrwatore
Jeszcze o czerwonej ho?ocie
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a): Oczywi¶cie. Przecie¿ ka¿dy wie, do tej pory dopóki kto¶ mu nie unaoczni, ¿e s± uzasadnione w±tpliwo¶ci. :)

*************************
jakos u platfusow i ich idola - Tuska to nie dziala.

Metody za delikatne?

Data: 2012-08-03 17:50:26
Autor: Marek Czaplicki
Jeszcze o czerwonej ho?ocie
Dnia Fri, 03 Aug 2012 17:46:29 +0000,  Obsrwatore napisaÅ‚(a):

Zagwizdaj i pobucz. Może to pomoże? :)

Data: 2012-08-03 18:01:39
Autor: Observatore
Jeszcze o czerwonej ho?ocie
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a): Zagwizdaj i pobucz. Mo¿e to pomo¿e? :)

**********************
chcecie 2 zl, za te wasze glupie komentarze, kolaborancie antypolski?

Data: 2012-08-03 18:03:24
Autor: Marek Czaplicki
Jeszcze o czerwonej ho?ocie
Dnia Fri, 03 Aug 2012 18:01:39 +0000,  Observatore napisaÅ‚(a):

Na razie gwizdasz. :)

Data: 2012-08-03 18:17:34
Autor: Observatore
Jeszcze o czerwonej ho?ocie
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):

> chcecie 2 zl, za te wasze glupie komentarze, kolaborancie antypolski?

Na razie gwizdasz. :)

ale nie pierdze smierdzaco tak jak wy, za pare zl...konfidencie.

Data: 2012-08-03 18:20:43
Autor: Marek Czaplicki
Jeszcze o czerwonej ho?ocie
Dnia Fri, 03 Aug 2012 18:17:34 +0000,  Observatore napisaÅ‚(a):

Dnia Fri, 03 Aug 2012 18:01:39 +0000,  Observatore napisał(a):

> chcecie 2 zl, za te wasze glupie komentarze, kolaborancie antypolski?

Na razie gwizdasz. :)

ale nie pierdze smierdzaco tak jak wy, za pare zl...konfidencie.

Nie znam się na pierdach. Czy do tego trzeba mieć specjalną szkołę? :)

Data: 2012-08-03 18:26:23
Autor: Pbservatore
Jeszcze o czerwonej ho?ocie
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a): Nie znam siê na pierdach. Czy do tego trzeba mieæ specjaln± szko³ê? :)

******************************

a idzie w maliny rozmemlana mamalygo za pare zlotych..

Data: 2012-08-03 18:27:52
Autor: Marek Czaplicki
Jeszcze o czerwonej ho?ocie
Dnia Fri, 03 Aug 2012 18:26:23 +0000,  Pbservatore napisaÅ‚(a):

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Nie znam się na pierdach. Czy do tego trzeba mieć specjalną szkołę? :)

******************************

a idzie w maliny rozmemlana mamalygo za pare zlotych..

Zdecyduj się na stałego nika bo już któraś osoba stara się być wściekła. :)

Data: 2012-08-03 19:26:51
Autor: pluton
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
... szczerzy patrioci modlili siê na ró¿añcu.

A sk±d wiadomo, ¿e to szczerzy patrioci ?

Nullification

Data: 2012-08-03 21:20:52
Autor: jerzy.n
Jeszcze o czerwonej ho³ocie

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:501c01c3$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak mo¿na byæ tak ob³udnym , co premier Tusk móg³ zrobiæ z tym ¶ledztwem i oddaæ je np. Amerykanom, kto¶ siê zapomina, Rosjanie kogo wpu¶cili by na teren Rosji aby kto¶ inny  prowadzi³ ¶ledztwo ,bez komentarza ...

Data: 2012-08-03 19:59:11
Autor: Observatore
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
jerzy.n <bar-nim@gazeta.pl> napisa³(a):
Jak mo¿na byæ tak ob³udnym , co premier Tusk móg³ zrobiæ z tym ¶ledztwem i oddaæ je np. Amerykanom, kto¶ siê zapomina, Rosjanie kogo wpu¶cili by na teren Rosji aby kto¶ inny  prowadzi³ ¶ledztwo ,bez komentarza ...

sluchaliscie wypowiedzi samobojczo zamordowanego gen. Petelickiego??
Polska jest nadal w NATO i o tym mowil general Petelicki.

Musieli by wpuscic, bo popsuliby sobie swoj image o ktory na arenie miedzynarodowej tak zabiega Wolodia..

Ale jankesi maja go teraz w lapie i uzyja tej wiedzy przeciwko Wolodii, kiedy uznaja ze im sie to bedzie oplacac. Wizyta Romneya to bylo przeslanie dla Wolodii: STOP -  dalej nie nada Putinek.
I Kreml to na pewno dobrze odczytal.

Data: 2012-08-03 21:22:00
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 21:20, jerzy.n pisze:
Jak mo¿na byæ tak ob³udnym , co premier Tusk móg³ zrobiæ z tym ¶ledztwem i oddaæ je np. Amerykanom, kto¶ siê zapomina, Rosjanie kogo wpu¶cili by na teren Rosji aby kto¶ inny  prowadzi³ ¶ledztwo ,bez komentarza

No fakt, Tusk jest obludny, podobnie jak ty.

Data: 2012-08-03 22:19:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Jeszcze o czerwonej ho³ocie

U¿ytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:501c23fb$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie mo¿na oddaæ czego¶, czego siê nie ma.
Ruscy prowadz± ¶ledztwo bo katastrofa zdarzy³a siê w Rosji. I mo¿na tak w kó³ko Macieju!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-08-03 20:52:29
Autor: Observatore
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

Nie mo¿na oddaæ czego¶, czego siê nie ma.
Ruscy prowadz± ¶ledztwo bo katastrofa zdarzy³a siê w Rosji. I mo¿na tak w kó³ko Macieju!

W Indonezji tez prowadza, bo sie rozbil ich samolot:)

 *I mo¿na tak w kó³ko Macieju!* - ale do Idzikowskiego nie dociera !

I taka partia rzadzi Polska, bo tacy tepi jak siekiera - Idzikowscy ja nadal wbrew wszelkiemu rozsadkowi popieraja. *Trzy dni po katastrofie rosyjskiego samolotu w d¿ungli z Moskwy do Indonezji polecia³y trzy samoloty pe³ne rosyjskich ¶ledczych i ekip ratunkowych. Mimo ¿e w katastrofie Rosjanie nie stracili prezydenta, to dok³adnie zbadaj± jej przyczyny. W wypadku katastrofy rz±dowego Tu-154M pod Smoleñskiem o podobnej akcji ze strony rz±du Donalda Tuska mogli¶my tylko pomarzyæ.

Dzieñ po katastrofie prezydent Putin zadzwoni³ do prezydenta Indonezji Susilo Bambang Yudhoyono i uzgodni³ wspó³pracê przy poszukiwaniach czarnych skrzynek i badaniu przyczyn katastrofy.*

http://niezalezna.pl/28201-putin-chroni-swoje-interesy

Data: 2012-08-04 08:33:37
Autor: Marek Woydak
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
Dnia Fri, 3 Aug 2012 20:52:29 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

[...]

Do twego czerwonego ³ba wci±¿ nie dociera, ¿e winnym katastrofy s±
Kaczyñscy? To przez tych szalbierców zginêli ludzie!

MW

Data: 2012-08-04 09:31:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Jeszcze o czerwonej ho³ocie

U¿ytkownik "Marek Woydak" <marek2x@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:oiqmjc52xakm$.30pxdus1lsrl$.dlg40tude.net...
[...]

Biedny Obsrywatorek nie zna konwencji chicagowskiej i obsrywa jak mo¿e. I tak w kó³ko Macieju.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-08-04 07:49:00
Autor: Observatore
> [...]

Biedny Obsrywatorek nie zna konwencji chicagowskiej i obsrywa jak mo¿e. I tak w kó³ko Macieju.

biedni to jestescie wy, boscie wyjatkow glupi, prymitywni i chamscy.
Kamiecie jak umyslowo ograniczony czerwony cep i to wy jestescie OBSRYWATOR
na tej grupie wraz z reszta platfusianych przyglupow. --

Jeszcze o czerwonej ho³ocie