Jeszcze o czerwonej ho³ocie

Data: 2012-08-03 21:20:52
Autor: jerzy.n
Jeszcze o czerwonej ho³ocie

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:501c01c3$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
Tak wiêc "czerwony" jest Premier Tusk, gdy¿ ugi±³ siê i odda³ ¶ledztwo w
sprawie katastrofy smoleñskie Rosjanom, prezydent Warszawy nasy³aj±ca Stra¿
Miejsk± na "moherów" pod smoleñskim krzy¿em i Prezydent Komorowski apeluj±c
o jego usuniêcie z miejsca, gdzie szczerzy patrioci modlili siê na ró¿añcu.

Jak mo¿na byæ tak ob³udnym , co premier Tusk móg³ zrobiæ z tym ¶ledztwem i oddaæ je np. Amerykanom, kto¶ siê zapomina, Rosjanie kogo wpu¶cili by na teren Rosji aby kto¶ inny  prowadzi³ ¶ledztwo ,bez komentarza ...

Data: 2012-08-03 19:59:11
Autor: Observatore
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
jerzy.n <bar-nim@gazeta.pl> napisa³(a):
Jak mo¿na byæ tak ob³udnym , co premier Tusk móg³ zrobiæ z tym ¶ledztwem i oddaæ je np. Amerykanom, kto¶ siê zapomina, Rosjanie kogo wpu¶cili by na teren Rosji aby kto¶ inny  prowadzi³ ¶ledztwo ,bez komentarza ...

sluchaliscie wypowiedzi samobojczo zamordowanego gen. Petelickiego??
Polska jest nadal w NATO i o tym mowil general Petelicki.

Musieli by wpuscic, bo popsuliby sobie swoj image o ktory na arenie miedzynarodowej tak zabiega Wolodia..

Ale jankesi maja go teraz w lapie i uzyja tej wiedzy przeciwko Wolodii, kiedy uznaja ze im sie to bedzie oplacac. Wizyta Romneya to bylo przeslanie dla Wolodii: STOP -  dalej nie nada Putinek.
I Kreml to na pewno dobrze odczytal.

Data: 2012-08-03 21:22:00
Autor: u2
Jeszcze o czerwonej hołocie
W dniu 2012-08-03 21:20, jerzy.n pisze:
Jak mo¿na byæ tak ob³udnym , co premier Tusk móg³ zrobiæ z tym ¶ledztwem i oddaæ je np. Amerykanom, kto¶ siê zapomina, Rosjanie kogo wpu¶cili by na teren Rosji aby kto¶ inny  prowadzi³ ¶ledztwo ,bez komentarza

No fakt, Tusk jest obludny, podobnie jak ty.

Data: 2012-08-03 22:19:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Jeszcze o czerwonej ho³ocie

U¿ytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:501c23fb$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie mo¿na oddaæ czego¶, czego siê nie ma.
Ruscy prowadz± ¶ledztwo bo katastrofa zdarzy³a siê w Rosji. I mo¿na tak w kó³ko Macieju!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-08-03 20:52:29
Autor: Observatore
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

Nie mo¿na oddaæ czego¶, czego siê nie ma.
Ruscy prowadz± ¶ledztwo bo katastrofa zdarzy³a siê w Rosji. I mo¿na tak w kó³ko Macieju!

W Indonezji tez prowadza, bo sie rozbil ich samolot:)

 *I mo¿na tak w kó³ko Macieju!* - ale do Idzikowskiego nie dociera !

I taka partia rzadzi Polska, bo tacy tepi jak siekiera - Idzikowscy ja nadal wbrew wszelkiemu rozsadkowi popieraja. *Trzy dni po katastrofie rosyjskiego samolotu w d¿ungli z Moskwy do Indonezji polecia³y trzy samoloty pe³ne rosyjskich ¶ledczych i ekip ratunkowych. Mimo ¿e w katastrofie Rosjanie nie stracili prezydenta, to dok³adnie zbadaj± jej przyczyny. W wypadku katastrofy rz±dowego Tu-154M pod Smoleñskiem o podobnej akcji ze strony rz±du Donalda Tuska mogli¶my tylko pomarzyæ.

Dzieñ po katastrofie prezydent Putin zadzwoni³ do prezydenta Indonezji Susilo Bambang Yudhoyono i uzgodni³ wspó³pracê przy poszukiwaniach czarnych skrzynek i badaniu przyczyn katastrofy.*

http://niezalezna.pl/28201-putin-chroni-swoje-interesy

Data: 2012-08-04 08:33:37
Autor: Marek Woydak
Jeszcze o czerwonej ho³ocie
Dnia Fri, 3 Aug 2012 20:52:29 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

[...]

Do twego czerwonego ³ba wci±¿ nie dociera, ¿e winnym katastrofy s±
Kaczyñscy? To przez tych szalbierców zginêli ludzie!

MW

Data: 2012-08-04 09:31:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Jeszcze o czerwonej ho³ocie

U¿ytkownik "Marek Woydak" <marek2x@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:oiqmjc52xakm$.30pxdus1lsrl$.dlg40tude.net...
[...]

Biedny Obsrywatorek nie zna konwencji chicagowskiej i obsrywa jak mo¿e. I tak w kó³ko Macieju.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-08-04 07:49:00
Autor: Observatore
> [...]

Biedny Obsrywatorek nie zna konwencji chicagowskiej i obsrywa jak mo¿e. I tak w kó³ko Macieju.

biedni to jestescie wy, boscie wyjatkow glupi, prymitywni i chamscy.
Kamiecie jak umyslowo ograniczony czerwony cep i to wy jestescie OBSRYWATOR
na tej grupie wraz z reszta platfusianych przyglupow. --

Jeszcze o czerwonej ho³ocie