Jeszcze o handlarzach....

Data: 2013-05-20 20:41:28
Autor: Maciek
Jeszcze o handlarzach....

Tytulem anegdoty: sporo dzwonilem ostatnio po ogloszeniach. Raz odsialem
wszystkie oferty handlarzy i dzwonilem tylko na numery z ogloszen opisanych
jako nalezace do osob prywatnych.

Na przywitanie "Dzien dobry, dzwonie w sprawie ogloszenia o sprzedazy
samochodu" w 8/10 przypadkow dostalem odpowiedz "Ktorego?".

No comments :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-05-20 21:13:50
Autor: Iglo
Jeszcze o handlarzach....
Dnia Mon, 20 May 2013 20:41:28 +0200, Maciek napisał(a):

[...]

Ja odsiewam wklepując numer komórki w googla. Wiesz wszystko. Zresztą,
liczy się stan, nie ważne od kogo. Aczkolwiek na 5 moich posiadanych trupów
żaden nie pochodził od handlarza. Nie żebym był uprzedzony, poprostu ich
oferta jest... Słaba.

Data: 2013-05-21 10:07:56
Autor: Ergie
Jeszcze o handlarzach....
Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h0nftj9tm37k.12pcvw0uj4lb0.dlg@40tude.net...

Ja odsiewam wklepując numer komórki w googla.

Też tak robiłem :-) Dodatkowo jak ktoś ma działalność to można znaleźć opinie na forach czy słowny czy nie.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-05-20 22:17:46
Autor: abn140
Jeszcze o handlarzach....
W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 20:41:28 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Tytulem anegdoty: sporo dzwonilem ostatnio po ogloszeniach. Raz odsialem

wszystkie oferty handlarzy i dzwonilem tylko na numery z ogloszen opisanych

E tam. z "drugiej" strony wyglada to inaczej. Czasem tak jest ze nawet dobre auto w dobrej cenie i stanie sie zaczaruje i nie ma bata. Kumaty handlarz wyciaga auto z ogloszen komisowych i wystawia prywatnie, czesto na jakis tablicach a nie na swietym aledrogo czy otomoto..., oczywiscie jak mu sie chce pomyslec to nowa sim i stary telefon i czeka...
7 godzin i auta czesto nie ma...
wiem bo znam kilku i opowiadali...
tak wiec nie wiesz nigdy od kogo kupujesz....

Karkulowsiaďż˝ zwartusiaďż˝

Ratuwsianku Maciuwsio
a tak btw te dwa wyzej rozwiniesz? :-) fajne brzmienie....

Data: 2013-05-21 09:46:11
Autor: Mariusz Wozniak
Jeszcze o handlarzach....
Użytkownik <abn140@googlemail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5df24bf2-05df-4919-b60a-d2937155ca20@googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 20:41:28 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Karkulowsiaďż˝ zwartusiaďż˝

Ratuwsianku Maciuwsio
a tak btw te dwa wyzej rozwiniesz? :-) fajne brzmienie....

Stanisław Lem, Dzienniki Gwiazdowe, Podróż Jedenasta.
W oryginale:

"KARKULOWSIAŁ ZWARTUSIAŁ
RATUWSIANKU BOŻYWSIO"

X.

Data: 2013-05-21 13:15:09
Autor: Maciek
Jeszcze o handlarzach....
Dnia Tue, 21 May 2013 09:46:11 +0200, Mariusz Wozniak napisał(a):

Stanisław Lem, Dzienniki Gwiazdowe, Podróż Jedenasta.
W oryginale:

"KARKULOWSIAŁ ZWARTUSIAŁ
RATUWSIANKU BOŻYWSIO"

O wlasnie :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-05-21 04:44:33
Autor: PJ
Jeszcze o handlarzach....
u nas podrzucaja karteczki "Jestem zainteresowana kupnem plus numer
telefonu ...." turecki patent z DE tylko ze udaja osoby prywatne bo u
nas chyba kiepska opinie maja :-)

P.

Data: 2013-05-21 13:57:09
Autor: AT
Jeszcze o handlarzach....
>u nas podrzucaja karteczki "Jestem zainteresowana kupnem plus numer
telefonu ...." turecki patent z DE tylko ze udaja osoby prywatne bo u
nas chyba kiepska opinie maja :-)

hehe 10 lat temu w heidiparku ktos zostawil pod moim starym gratem taka karte :)
wszystko jasne teraz

Data: 2013-05-21 14:26:55
Autor: Liwiusz
Jeszcze o handlarzach....
W dniu 2013-05-21 13:44, PJ pisze:
u nas podrzucaja karteczki "Jestem zainteresowana kupnem plus numer
telefonu ...." turecki patent z DE tylko ze udaja osoby prywatne bo u
nas chyba kiepska opinie maja :-)

Tak samo jak "chętnie kupię mieszkanie w tej okolicy".

No i największe kłamstwo ogłoszeń: "bezpośrednio" :)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-21 08:50:03
Autor: Maciek
Jeszcze o handlarzach....
W dniu 2013-05-20 20:41, Maciek pisze:
Na przywitanie "Dzien dobry, dzwonie w sprawie ogloszenia o sprzedazy
samochodu" w 8/10 przypadkow dostalem odpowiedz "Ktorego?".
W tych 2/10, gdy już ustalisz, że to żaden handlarz, pierwszy właściciel
itd itp, na miejscu napotkasz podwórko pełne samochodów ;-)

Maciek

Jeszcze o handlarzach....