Jeszcze o handlarzach....

Data: 2013-05-21 04:44:33
Autor: PJ
Jeszcze o handlarzach....
u nas podrzucaja karteczki "Jestem zainteresowana kupnem plus numer
telefonu ...." turecki patent z DE tylko ze udaja osoby prywatne bo u
nas chyba kiepska opinie maja :-)

P.

Data: 2013-05-21 13:57:09
Autor: AT
Jeszcze o handlarzach....
>u nas podrzucaja karteczki "Jestem zainteresowana kupnem plus numer
telefonu ...." turecki patent z DE tylko ze udaja osoby prywatne bo u
nas chyba kiepska opinie maja :-)

hehe 10 lat temu w heidiparku ktos zostawil pod moim starym gratem taka karte :)
wszystko jasne teraz

Data: 2013-05-21 14:26:55
Autor: Liwiusz
Jeszcze o handlarzach....
W dniu 2013-05-21 13:44, PJ pisze:
u nas podrzucaja karteczki "Jestem zainteresowana kupnem plus numer
telefonu ...." turecki patent z DE tylko ze udaja osoby prywatne bo u
nas chyba kiepska opinie maja :-)

Tak samo jak "chętnie kupię mieszkanie w tej okolicy".

No i największe kłamstwo ogłoszeń: "bezpośrednio" :)

--
Liwiusz

Jeszcze o handlarzach....